Ook ik kreeg vandaag weer een brief met uitnodiging voor de studio,met gegarandeerd een Ipad als studiocadeau.
Voor uitzenddata 20 en 27 febr en 6 13 20 en 27 maart.terwijl bekend is dat ze in de uitzending van 27 febr een grillplaat krijgen , raar maar waar.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] vriendenloterij
Re: vriendenloterij
Ook ik kreeg vandaag een uitnodiging, maar wat heb ik toch met de brief gedaan?
Oh ja, ik weet het weer, in de PRULLENBAK gedaan, dit is de plek waar zulke brieven gedumpt moeten worden.
Oh ja, ik weet het weer, in de PRULLENBAK gedaan, dit is de plek waar zulke brieven gedumpt moeten worden.
Daar ligt die van mij nu ook. Het was wel de ALLERLAATSTE KANS voor mij. Wat een pech
Zou ik er nu ook voor altijd vanaf zijn? Vrees van niet....
Zou ik er nu ook voor altijd vanaf zijn? Vrees van niet....
-
zo maken jullie geen vrienden...
-
Ik ben een van de vrienden, die een uitnodiging kreeg voor de opname van
14 febr. in de studio van Baarn. Daar lag voor iedereen die in de studio aanwezig was een Ipad klaar als studiokado. Maar we kwamen er al snel achter dat ze dat niet voor ogen hadden. Uit de folders en mailtjes zouden we de Ipad toch echt gratis in ontvangst mogen nemen.
Ik voel me echt bedrogen door de vriendenloterij. Ze doen hun naam geen eer aan. Als ik de naam vriendenloterij hoor ga ik over me nek. Oplichten/loterij klinkt beter in het gehoor.
14 febr. in de studio van Baarn. Daar lag voor iedereen die in de studio aanwezig was een Ipad klaar als studiokado. Maar we kwamen er al snel achter dat ze dat niet voor ogen hadden. Uit de folders en mailtjes zouden we de Ipad toch echt gratis in ontvangst mogen nemen.
Ik voel me echt bedrogen door de vriendenloterij. Ze doen hun naam geen eer aan. Als ik de naam vriendenloterij hoor ga ik over me nek. Oplichten/loterij klinkt beter in het gehoor.
Zulke brieven moet je niet eens open maken.
Als ik zo'n brief door de bus krijg dan vind deze direct zijn bestemming naar de prullenbak zonder dat deze brief is geopend.
Dat is wat je met dit soort brieven moet doen in deze maatschappij
Als ik zo'n brief door de bus krijg dan vind deze direct zijn bestemming naar de prullenbak zonder dat deze brief is geopend.
Dat is wat je met dit soort brieven moet doen in deze maatschappij
-
- Contacteer:
Ik ontving deze week een email van Euroclix of zoiets over de vriendenloterij.
Doe mee, en maak kans om in de studio aanwezig te zijn.
En dan letterlijk in een apart kader :
Voor iedere genodigde een gratis iPad
en dit zonder * voor bijzondere voorwaarden.
Vraag het na bij een jurist - maar als je uitgenodigd bent (en waarschijnlijk moet je dan wel aanwezig zijn geweest) - heeft men zich verplicht om jou een ipad te geven.
Kostbare tikfout van ze....
Doe mee, en maak kans om in de studio aanwezig te zijn.
En dan letterlijk in een apart kader :
Voor iedere genodigde een gratis iPad
en dit zonder * voor bijzondere voorwaarden.
Vraag het na bij een jurist - maar als je uitgenodigd bent (en waarschijnlijk moet je dan wel aanwezig zijn geweest) - heeft men zich verplicht om jou een ipad te geven.
Kostbare tikfout van ze....