LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] was jaren lid bij de staatsloterij

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
edwardd

was jaren lid bij de staatsloterij

Ongelezen bericht door edwardd »

Het heeft mijn meer geld gekost dan ik wat gewonnen heb dus ik heb het maar stopgezet ik had beter de geld kunnen sparen had ik er meer aangehad dan had ik nu al wel de 10,000 euro mee hahaha :lol: zo zie je maar hoe mensen eigenlijk snel teverleiden zijn :lol: zoals ik gelukkig ben ik ernu vanaf

kweenie

Re: was jaren lid bij de staatsloterij

Ongelezen bericht door kweenie »

Tsja, maar dan had je ook niet de kans gehad op een miljoen...

Net zoiets als met een voetbalkampioenschap. Er doen bijvoorbeeld 32 teams mee, maar er kan er maar één kampioen worden. Dan kun je ook zeggen, ik doe maar niet mee, want ik zit waarschijnlijk toch bij die 31 die geen kampioen worden. Of bij een songfestival/miss verkiezing/idols/... Juist die onzekerheid, en de kans op iets moois, maakt het leuk.

klaas1978

Ongelezen bericht door klaas1978 »

kweenie schreef: Net zoiets als met een voetbalkampioenschap.
Met dat verschil dat je bij een voetbalkampioenschap tenminste nog een beetje invloed hebt op de uitslag.

ronald g

Ongelezen bericht door ronald g »

Jee wat een topic, meedoen aan een kansspel en als je niets of soms enkel je eigen geld wint, hier gaan posten. Ts heeft duidelijk, of tijd teveel of verveelt zich stierlijk.

Gesloten