| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] 1ste offerte een feit
1ste offerte een feit
ZOals eerder de opstelling genoemd is in het topic 10 a 12 reeel heb ik vandaag de eerste offerte ontvangen.
De (advies)prijs kwam uit op 19600,- en voor 13000 mocht hij mee incl montage. Nettoprijzen van apparatuur van volledig baunecht kwam op 6500 incl kraan d rect 575,- en spoelbak 400,-
Ikzelf vind dit wat hoog en hij gaf me een beetje het gevoel nog wat lager te gaan.
Wat is een reeele prijs voor de hacker Elba kueken hoogglans wit met 4cm Lion black composiet blad.
Eiland 190 bij 110 met 90 cm gaskookplaat tgv 5596 en bauknecht oven en 5 cm dikke steun wanden aan zijkant.
Blok bestaat uit reginox onderbouw 40 bij 50 cm. Kraan dus Newform D rect RVS. Verder 2 hoge kasten met daarin combimagnetron en Koffieautomaat Bauknecht 170 cm composiet blad 4cm dik. Alles greeploos en in lades. 90 cm afzuig. Acryl fronten en bauknecht wasautomaat. Dat was het geloof ik wel
11000,- max? incl montage en aansluiten
Bedankt weer
Oja meerprijs Siemens kwam op +- 1500. Weet alleen niet welke app
De (advies)prijs kwam uit op 19600,- en voor 13000 mocht hij mee incl montage. Nettoprijzen van apparatuur van volledig baunecht kwam op 6500 incl kraan d rect 575,- en spoelbak 400,-
Ikzelf vind dit wat hoog en hij gaf me een beetje het gevoel nog wat lager te gaan.
Wat is een reeele prijs voor de hacker Elba kueken hoogglans wit met 4cm Lion black composiet blad.
Eiland 190 bij 110 met 90 cm gaskookplaat tgv 5596 en bauknecht oven en 5 cm dikke steun wanden aan zijkant.
Blok bestaat uit reginox onderbouw 40 bij 50 cm. Kraan dus Newform D rect RVS. Verder 2 hoge kasten met daarin combimagnetron en Koffieautomaat Bauknecht 170 cm composiet blad 4cm dik. Alles greeploos en in lades. 90 cm afzuig. Acryl fronten en bauknecht wasautomaat. Dat was het geloof ik wel
11000,- max? incl montage en aansluiten
Bedankt weer
Oja meerprijs Siemens kwam op +- 1500. Weet alleen niet welke app
-
janjansssen
Re: 1ste offerte een feit
Hoi,
10000 moet makelijk kunnen (met bauknecht app)
10000 moet makelijk kunnen (met bauknecht app)
Nou ja volgens de andere verkoper waar ik vanmiddag ben geweest constateerde dat me offerte nog wat dingen mistte zoals wanden, keringen etc.
En hij ging absoluut niet lager dan 13500.
App kwam alleen al op 6500 met korting. Montage zeg maar 1000. Blijft er 6000 voor de kasten over
En hij ging absoluut niet lager dan 13500.
App kwam alleen al op 6500 met korting. Montage zeg maar 1000. Blijft er 6000 voor de kasten over
Is het niet makkelijker om al je vragen in één topic te houden?
Nu hebben we wéér een keuken-topic erbij.
Nu hebben we wéér een keuken-topic erbij.
jawel is wel zo, maar een nieuw topic kijken meer mensen in dus heb ik sneller reacties.
verder geloof ik nooit dat de keuken voor 10000 weggaat omdat ik nogal wat eisen heb kwa design. Er mogen geen deurtjes in dus alleen lades. Dat kost ook extra. Stopcontacten. Spotjes etc. Alles moet symmetrisch lopen met elkaar namelijk
verder geloof ik nooit dat de keuken voor 10000 weggaat omdat ik nogal wat eisen heb kwa design. Er mogen geen deurtjes in dus alleen lades. Dat kost ook extra. Stopcontacten. Spotjes etc. Alles moet symmetrisch lopen met elkaar namelijk
Laatst gewijzigd door suyker op 10 jan 2009 20:39, 1 keer totaal gewijzigd.
nou, duidelijk dan toch?
omdat ik tog waarde hecht aan de mensen hier die er veel meer kijk op hebben als ik en zeggen dat 10000 mogelijk dan vraag ik je af hoe ik dat moet zijn kwa kostenberekening
Even de offerte op een rijtje.
HHacker Elba GL G307 Greeploos front met Acryl
OUdwit Hoogglans
Plint kleur RVS 15cm
HG Br aant
Hoge ombouwkast tbv magnetron 1 lade en 2 uitreklade 201 60 2
Onderkast 2 uitreklades 72.1 60 1
Onderkast 2 uitreklades 72.1 50 1
Frontmeubeldeur tbv onderbouwapp 72.1 59.6 1
Zijwandafdekpaneel onderkast kunstof 2 glans 36.1 1.6 1
Bovenkast met klepdeur verlichting bodemplaat 39 100 1
Zijwandafdekpaneel onderkast kunstof 2 glans 92.1 5 1
( moet eigenlijk 120 hg zijn en maal 2 )
ONderkast 2 uitreklades 1 binnenlade 72.1 60 2
Ovenombouwkast vast ladepanel 72.1 60 1
achterwandbekleding kunststof 2 glans 280 210 1.57m?
Voorzetplinten 1
Subtotaal 9.503,-=
App
Bauknecht
GSXP 7527 699,-
TGV 5590 SW 779,-
BMZE 6205IN 659,-
EMCHS 7245IN 999,-
KM 7200IN 1299,-
Afzuig
Grando Lumen 90IX 875,-
Kraan
Newform Drect 525,-
Spoelbak
Reginox Ohio 40x50 422,-
Subtotaal 6360,-
Werkbladen: LionSTone werkblad graniet 4cm WL4 LION BLACK
Lengte 172 cm
Lengte 191 cm
uitsparing behoeve spoelbak
uitsparing behoeve kraan
kookplaaatuitsparing
verandering bladdiepte
exra randafwerking
Subtotaal 3769
Totaal 19548,- incl plaatsen
Mag weg voor 13000,-
Wta vinden jullie ervan?
HHacker Elba GL G307 Greeploos front met Acryl
OUdwit Hoogglans
Plint kleur RVS 15cm
HG Br aant
Hoge ombouwkast tbv magnetron 1 lade en 2 uitreklade 201 60 2
Onderkast 2 uitreklades 72.1 60 1
Onderkast 2 uitreklades 72.1 50 1
Frontmeubeldeur tbv onderbouwapp 72.1 59.6 1
Zijwandafdekpaneel onderkast kunstof 2 glans 36.1 1.6 1
Bovenkast met klepdeur verlichting bodemplaat 39 100 1
Zijwandafdekpaneel onderkast kunstof 2 glans 92.1 5 1
( moet eigenlijk 120 hg zijn en maal 2 )
ONderkast 2 uitreklades 1 binnenlade 72.1 60 2
Ovenombouwkast vast ladepanel 72.1 60 1
achterwandbekleding kunststof 2 glans 280 210 1.57m?
Voorzetplinten 1
Subtotaal 9.503,-=
App
Bauknecht
GSXP 7527 699,-
TGV 5590 SW 779,-
BMZE 6205IN 659,-
EMCHS 7245IN 999,-
KM 7200IN 1299,-
Afzuig
Grando Lumen 90IX 875,-
Kraan
Newform Drect 525,-
Spoelbak
Reginox Ohio 40x50 422,-
Subtotaal 6360,-
Werkbladen: LionSTone werkblad graniet 4cm WL4 LION BLACK
Lengte 172 cm
Lengte 191 cm
uitsparing behoeve spoelbak
uitsparing behoeve kraan
kookplaaatuitsparing
verandering bladdiepte
exra randafwerking
Subtotaal 3769
Totaal 19548,- incl plaatsen
Mag weg voor 13000,-
Wta vinden jullie ervan?
11.000 bieden en als ze het niet doen gelijk weglopen.
Wedden dat ze je terug roepen!
De verkoopcijfers zijn gehalveerd, dus ze willen graag verkopen.
Wedden dat ze je terug roepen!
De verkoopcijfers zijn gehalveerd, dus ze willen graag verkopen.
7500 max
anders voor dat geld een auto kopen
anders voor dat geld een auto kopen
...en op de motorkap een maaltijd koken???
dat geeft zo'n krassen, ik zou kiezen voor een drive in
Dus je wilt wel drive-in wel een flinke marge op je eten geven, maar de keukenwinkel mag niets aan je verdienen? Tsja, is een keuze.
Als dit gewoon een redelijk bod is dan probeer ik nog wat te onderhandelen. De verkopers moeten ook hun geld verdienen. Ik hoef echt niet het onderste uit de kan te hebben, maar gewoon een redelijk prijs voor bijde kanten.
Dus als de experts hun mening willen geven over de keuken en niet over auto's want die heb ik al.
Bedankt weer
Dus als de experts hun mening willen geven over de keuken en niet over auto's want die heb ik al.
Bedankt weer
ik ben geen expert, slechts een consument die onlangs een goede leuke mooie keuken heeft gekocht welke ik tot op het bot heb uitonderhandeld.
En als de bewuste verkoper niets meer verdient kan hij best nee zeggen tegen de deal.
Dus ik zou zeker wel voor de laagste prijs gaan die je kan krijgen, de keukens zijn toch allemaal hetzelfde (van 1 merk dan)
Dus zowiezo vind ik je vraag een beetje raar, kijk wat voor budget je hebt, wat je wilt hebben voor spullenboel en zorg dat het past.
En als je niet zoveel om de prijs geeft dan moet je hier ook niet komen zeuren wat de laagste prijs meot zijn. Stop er veel tijd in zou ik zeggen en anders tik die keuken ergens af....
En als de bewuste verkoper niets meer verdient kan hij best nee zeggen tegen de deal.
Dus ik zou zeker wel voor de laagste prijs gaan die je kan krijgen, de keukens zijn toch allemaal hetzelfde (van 1 merk dan)
Dus zowiezo vind ik je vraag een beetje raar, kijk wat voor budget je hebt, wat je wilt hebben voor spullenboel en zorg dat het past.
En als je niet zoveel om de prijs geeft dan moet je hier ook niet komen zeuren wat de laagste prijs meot zijn. Stop er veel tijd in zou ik zeggen en anders tik die keuken ergens af....
Dan zal je hem vast niet :En als de bewuste verkoper niets meer verdient kan hij best nee zeggen tegen de deal.
op het bot heb uitonderhandeld.
Grappig. In de ene post zeg je
"ik ben geen expert, slechts een consument die onlangs een goede leuke mooie keuken heeft gekocht welke ik tot op het bot heb uitonderhandeld."
In een andere post zeg je:
"De makelaar van de koopster heeft dusdanig onderhandeld (over de laatste 100 euro en of we de gordijnroedes wel wilden laten hangen omdat er anders gaten zichtbaar zouden zijn na oplevering in dit jaren 30 huis) dat ik niet meer in termen van netjes denk."
Dus de kopers van je huis mogen niet 'tot het bot uitonderhandelen', dat vind je niet netjes, maar bij de aankoop van de keuken vind je dat dat wel kan?
"ik ben geen expert, slechts een consument die onlangs een goede leuke mooie keuken heeft gekocht welke ik tot op het bot heb uitonderhandeld."
"De makelaar van de koopster heeft dusdanig onderhandeld (over de laatste 100 euro en of we de gordijnroedes wel wilden laten hangen omdat er anders gaten zichtbaar zouden zijn na oplevering in dit jaren 30 huis) dat ik niet meer in termen van netjes denk."
Dus de kopers van je huis mogen niet 'tot het bot uitonderhandelen', dat vind je niet netjes, maar bij de aankoop van de keuken vind je dat dat wel kan?
Ik geef wel om de prijs als hij maar redelijk is. Tot het bot onderhandelen hoeft niet.
Tuurlijk heb ik een bepaald budget voor ogen , maar als dat niet past in het plaatje dan houdt het op.
Vandaar de vraag of ik de keuken meer in me budget kan rijgen want nu ligt hij er wat boven.
Als de experts hier zeggen dat het om een keuken gaat die max 10 moet kosten dan ga ik uiterarad niet akkoord met 13.
11 zou ik dan reeel vinden voor beide kanten.
Dus nogmaals is deze opstelling de 13 waard.
Ik vraag dus alleen of hij het waard is kwa spullen en kasten en montage bij elkaar
Tuurlijk heb ik een bepaald budget voor ogen , maar als dat niet past in het plaatje dan houdt het op.
Vandaar de vraag of ik de keuken meer in me budget kan rijgen want nu ligt hij er wat boven.
Als de experts hier zeggen dat het om een keuken gaat die max 10 moet kosten dan ga ik uiterarad niet akkoord met 13.
11 zou ik dan reeel vinden voor beide kanten.
Dus nogmaals is deze opstelling de 13 waard.
Ik vraag dus alleen of hij het waard is kwa spullen en kasten en montage bij elkaar
NU als consument zie ik door de bomen het bos niet meer.
Ik lees op een ander forum van posts van zo'n 3 weken geleden dat iemand ook bij Grando een zogenaamde Hacker hefet gekocht.
Nu blijkt uit de reacties dat de dmg groep je geen echte Hacker verkoopt maar een goedkopere variant hiervan.
Iemand meer hierover?
Tevens heb ik ff gegoogled op het type dat op de offeret staat en wat denkje.
No results. Ik weet het nu ook ff niet meer. Is het zo dat Grando gewoon hun eigen line verkopen onder de naam Hacker?
HOe valt te controleren dat je een echte Hacker in handen hebt?
Ik lees op een ander forum van posts van zo'n 3 weken geleden dat iemand ook bij Grando een zogenaamde Hacker hefet gekocht.
Nu blijkt uit de reacties dat de dmg groep je geen echte Hacker verkoopt maar een goedkopere variant hiervan.
Iemand meer hierover?
Tevens heb ik ff gegoogled op het type dat op de offeret staat en wat denkje.
No results. Ik weet het nu ook ff niet meer. Is het zo dat Grando gewoon hun eigen line verkopen onder de naam Hacker?
HOe valt te controleren dat je een echte Hacker in handen hebt?
Das opvallend " Kweenie" ; u doet uw naam eer aan.Grappig. In de ene post zeg je
U voelt zich klaarblijkelijk erg in uw kruis getast om na mijn opmerking mijn doopzeel op dit forum te lichten. Daarmee maakt u ook de fout verschillende zaken door elkaar te halen. Maar goed, uw gekozen naam schept duidelijkheid en daar ligt ook de oorzaak van uw dwaling.
In een transparante markt onderhandelen is anders dan in de grijze mistige keuken markt. En daarom heeft die markt het er naar gemaakt dat je je wel genoodzaakt voelt de " heren" verkopers proberen uit te kleden. Let wel: er zit voldoende goed volk tussen maar het gros van de keuken markt verziekt het voor de rest. Met name de hier al vele male verdoemde DMG groep is daar debet aan. Dat is mijn beste Kweenie de reden om verschillende doelgroepen onder een ander perspectief te belichten maar dat zult u wel niet begrijpen.