LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 40% korting? Laat me niet lachen!

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Pier
Berichten: 42
Lid geworden op: 28 jan 2006 23:19

40% korting? Laat me niet lachen!

Ongelezen bericht door Pier »

Hebt u ze ook gezien, die reclames van Keukenkampioen voor de avondverkopen met 40% korting? Trap er niet in: je krijgt die 40 % helemaal niet. Het lijkt wel of je ze krijgt, maar het is niet zo: de prijzen zijn daar zowiezo al hoog genoeg om flinke korting te kunnen geven, daar hoef je zo'n avond echt niet voor af te wachten....
Beter nog: ga er helemaal niet heen. Je krijgt te maken met gladde verkopers die erin getraind zijn om je te pushen tot het zetten van je handtekening. Dat levert hen dan weer provisie op, en dat is het enige wat boor hen telst. Geloof niet dat zij ook maar een greintje interesse hebben in uw keuken. Luister verder goed naar wat ze zeggen: ze zeggen dingen die wel waar zijn, maar die voor ingewijden een heel andere betekenis hebben. Enkele voorbeelden:
*"U mag uw natuurstenen aanrechtblad zelf uitzoeken bij ...". Lees: "u moet straks een keuze maken uit het aanbod dat .... op voorraad heeft; zit uw droomblad daar niet bij, dan heeft u pech."
* "De gemiddelde Nederlander koopt elke ... jaren een nieuwe keuken." Lees: "Na ... jaren is de keuken die u nu koopt wel versleten"
Verder nog een tip: weiger pertinent om vooraf te betalen. Dan gaat de verkoper namelijk proberen om je door middel van extra korting over te halen om toch maar vooraf te betalen. Hij moet wel, want hij mag niets verkopen dat niet vooraf betaald wordt. Daar kun je mooi je voordeel mee doen.
En wees bedacht op een totaal andere opstelling van de kant van het bedrijf waar je je keuken gekocht hebt vanaf het moment dat je je handtekening gezet hebt: vanaf dat moment is alles puur en keihard zakelijk. Kortingen bestaan niet meer als je ook maar iets aan je keuken wilt wijzigen, ook al wapperen buiten de vlaggen met "40% korting".
EN HET BESTE ADVIES DAT IK KAN GEVEN: KOOP NIET BIJ MANDEMAKERS. IK KAN HET WETEN, IK HEB ER GEKOCHT EN BEN VRESELIJK TELEURGESTELD. NATUURLIJK HOEFT U MIJ NIET TE GELOVEN. GA GERUST UW GANG: U BENT DE BAAS OVER UW GELD EN U NEEMT UW EIGEN BESLISSINGEN. BESEF WEL DAT HET UW KEUZE IS...

Eek
Berichten: 426
Lid geworden op: 20 jan 2007 10:07

Re: 40% korting? Laat me niet lachen!

Ongelezen bericht door Eek »

Bij de Keukenkampioen krijg je toch altijd 40% "korting" !? Dag en nacht....

De mensen blijven erin trappen....

Koop een keuken en geen korting !

IntegerEnEerlijk
Berichten: 104
Lid geworden op: 13 jan 2007 11:58

Re: 40% korting? Laat me niet lachen!

Ongelezen bericht door IntegerEnEerlijk »

Maar mensen willen gewoon korting!

Anastasia
Berichten: 474
Lid geworden op: 20 jan 2007 15:51

Re: 40% korting? Laat me niet lachen!

Ongelezen bericht door Anastasia »

U krijgt inderdaat ook van mij die korting, als U na de vele berichten op Kassa en hier bij Radar er nog intrapt,
U heeft recht op 40% korting op Uw geloofwaardigheid!

U is dus (kampi) OEN!
Ga rustig eens als je niets te doen hebt een offerte vragen, en zeg dan nee, en ga naar de volgende van deze onder meerdere namen werkende, en als je aanbetaling weigerde, en wegloopt, veel werk voor niets, en anderen kunnen weglopen als jij met deze onzin bezig bent, doe of je serieus bent, en zeg dan nee, of je krijgt meer dan 40%, 70% van de oorspronkelijke kan soms ook, en dat wil ik zelfs niet!

Vooral op Zaterdag moeten ze scoren, en door familie uit te dagen U lastig te vallen bij aankoop worden ze echt gek, vragen tussen door, en net doen of je elkaar niet kent, schelden mag, maar elkaar maar uit voor rotte vis, en zo verpest je hun omzet, en berijk je meer dan hier klagen!

Als Zwarte band judoka kun je wel veel geweld gebruiken zonder dat je familie de ambulance hoeft te bellen, ziet er leuk uit, tussen de keukens, en niemand die nog bij de keuken blijft, alle verkopers willen die collega helpen, en dus geen omzet!

Succes gegarandeerd, deze anti verkoop methode is leuk om later op verjaardagen te beginnen, succes voor jaren, en het verhaal zal steeds sterker worden, maar zo heb je toch een leuk dagje winkelen zonder kosten, en vele onschuldige een strop bespaard!

OmeBen
Berichten: 91
Lid geworden op: 03 okt 2006 22:08

Re: 40% korting? Laat me niet lachen!

Ongelezen bericht door OmeBen »

Soms komen mensen bij ons met een offerte van bijvoorbeeld de keukenconcurrent of de keukenkampioen. Belachelijke prijzen voor die kwaliteit.

Keukens vol gepropt met goedkope whirlpool apparatuur en kosten na teruggave van het teveel gerekende (lees korting) meer dan wanneer wij rekenen met Siemens apparatuur.

Treurig voor de mensen die meteen denken een goede prijs te krijgen!

rayke
Berichten: 1018
Lid geworden op: 23 okt 2004 21:04

Re: 40% korting? Laat me niet lachen!

Ongelezen bericht door rayke »

de enige reden waarom de keukenconcurrent, keukenkampioen en alle andere mandemakers formules nu zo hard adverteren is alleen omdat ze geen ruk te doen hebben. Sommige filialen vorig jaar een omzetdaling van 30% of meer!

Gesloten