Een SieMatic met Whirlpool apparatuur........
- Da's dan een goeie verkoper geweest
Je moet de winkelier hier op aanspreken, niet de fabrikant. Met de winkelier ben je een overeenkomst aangegaan. Derhalve is deze de contractpartij.
- Is volkomen juist
Waarom is Whirlpool niet coulant naar een goede klant
- Dit moet zijn; "waarom is de SieMatic dealer niet coulant naar een goede klant?"
Misschien was het inderdaad WEL handiger geweest als de leverancier u daar attent op had gemaakt.
- Wij vermelden dit op de orderbevestiging
Ik koop dus nooit meer Whirlpool. Die kleine lettertjes dienen alleen om het aantal claims op onredelijke wijze te verminderen. Ik vraag me af hoeveel andere mensen misgrijpen naar de vijf jaar garantie?
- Heeeeel veel mensen en niet alleen bij whirlpool!!!!!!!!
Die waarschuwing zat er wel bij tussen de vele papieren, zag ik vandaag. Waarom gaat dat niet automatisch? Waarom geen coulance om dit met terugwerkende kracht toe te kennen? Waarom slechts 30 dagen om in te schrijven?
- De coulance zou door de keukenleverancier geboden kunnen worden.
Echter waarom wordt een leverancier altijd "afgerekend" op hetgeen schriftelijk is overeengekomen, en zou er bij een klant die de overeenkomst niet gevolgd heeft aanspraak kunnen maken op coulance?