| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] 75% wijzigen van orderbedrag bij koop bij Brugman
75% wijzigen van orderbedrag bij koop bij Brugman
Beste lezers,
In onze koopovereenkomst van een badkamer, gekocht bij Brugman
staat bij de totaal berekening opgenomen dat:
n.b. er mag nog eenmaal gewijzigd worden tot 8 weken voor levering, tot 75% van het orderbedrag, hierna zijn wijzigingen niet meer mogelijk.
Nu hebben wij de koopovereenkomst getekend.
Spullen zijn nog niet geleverd. Inmeting volgt pas volgende week en daarna bestelling.
Wij hebben nu al onenigheid met de verkoper, hij kan nu al iets niet nakomen.
Graag willen wij nu 75% van het totaal bedrag aan uit gekozen spullen annuleren. Dus spullen ter waarde van 75% 'eruit' halen en voor 25% afnemen. Kan dit?
of houdt die wijziging van 75% van het totale orderbedrag in dat jij voor die 75% iets anders moet uitkiezen.
Ik heb al met de klantenservice (hoofdkantoor) gebeld, daar wisten zij mij niet te vertellen hoe dit precies zit. Ook vreemd.
Heeft iemand hier ervaring mee of weet het juiste antwoord op mijn vraag.
Alvast hartelijk dank voor de reacties/hulp. Mvg.
In onze koopovereenkomst van een badkamer, gekocht bij Brugman
staat bij de totaal berekening opgenomen dat:
n.b. er mag nog eenmaal gewijzigd worden tot 8 weken voor levering, tot 75% van het orderbedrag, hierna zijn wijzigingen niet meer mogelijk.
Nu hebben wij de koopovereenkomst getekend.
Spullen zijn nog niet geleverd. Inmeting volgt pas volgende week en daarna bestelling.
Wij hebben nu al onenigheid met de verkoper, hij kan nu al iets niet nakomen.
Graag willen wij nu 75% van het totaal bedrag aan uit gekozen spullen annuleren. Dus spullen ter waarde van 75% 'eruit' halen en voor 25% afnemen. Kan dit?
of houdt die wijziging van 75% van het totale orderbedrag in dat jij voor die 75% iets anders moet uitkiezen.
Ik heb al met de klantenservice (hoofdkantoor) gebeld, daar wisten zij mij niet te vertellen hoe dit precies zit. Ook vreemd.
Heeft iemand hier ervaring mee of weet het juiste antwoord op mijn vraag.
Alvast hartelijk dank voor de reacties/hulp. Mvg.
Re: 75% wijzigen van orderbedrag bij koop bij Brugman
Volgens mij betekent dit , dat na wijziging nog minimaal 75% van het originele orderbedrag besteedt dient te worden.tot 75% van het orderbedrag
Vraag eerst gespecificeerde prijsopgave, voordat je wijziging doorvoert.