LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] aanschaf keuken bij brugman en de langdurige nasleep

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
sandywijkstra86
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 okt 2010 20:17

aanschaf keuken bij brugman en de langdurige nasleep

Ongelezen bericht door sandywijkstra86 »

Mijn man en ik zijn rond mei bij brugman een keuken gaan uitzoeken, we waren er al snel over uit wat het zou moeten gaan worden en zijn toen na een paar dagen de keuken dan ook gaan bestellen. 20 juli zou de keuken geleverd gaan worden . Toende dag was aangebroken en mijn man de keuken ging monteren kwamen we er al gauw achter dat een van de aanrechtbladen niet ging passen en dat van ons gasfornuis een van de pitten het niet deed. Na telefonisch contact te hebben gehad met de klantenservice van brugman zouden wij een nieuw blad geleverd krijgen na de bouwvak vakantie en voor het gasfornuis zou een afspraak gepland worden met de leverancier. nou nieuwe datum waarop het blad binnenkwam bleek weer dat het blad niet goed was en ook kwamen we er achter dat het zijpaneel niet goed was van een van de kasten. we kregen toen te horen dat we dat maar voor lief moesten nemen maar na weer een aantal telefoontjes werd er weer een nieuw blad besteld en het zijpaneel . twee weken geleden is dan eindelijk het goede blad aangekomen alleen kwam de man die ons het blad kwam bezorgen ons even vertellen dat het zijpaneel nog wel even op zich liet wachten dus wij weer bellen voor alsnog zitten we na ruim 9 weken nog steeds te wachten tot onze keuken eindelijk af is en worden we afgescheept met een lullige cadeuabon van 75 euro, wat nu?

brabant4life
Berichten: 21
Lid geworden op: 23 mar 2010 19:46

Re: aanschaf keuken bij brugman en de langdurige nasleep

Ongelezen bericht door brabant4life »

doordat je vlak voor de zomervakantie laat leveren zit je natuurlijk wel met de 3 weken sluiting van de leveranciers, hier heeft elke keukenzaak last van. ook lees ik dat je veel later pas hebt gereclameerd op het zijpaneel. logisch dat dit later komt.

Gesloten