LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Advocaat Gezocht bij Anuleren Keuken Order BMG groep

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
kamphuysen
Berichten: 4
Lid geworden op: 05 mei 2009 09:24

Advocaat Gezocht bij Anuleren Keuken Order BMG groep

Ongelezen bericht door kamphuysen »

Goede en redelijke Advocaat gezocht die een ""zgn Order"" weet te anuleren bij de Kanton Rechter, onder verwijzing naar de op deze site geplaatste zoek regel.... Brugman Keuken kijk dan naar het onderwerp Help wie kan mij bijstaan en of ....Helpen bij mijn problemen met deze Keuken firma, of.....ik heb een zgn paraaf moeten zetten op een formulier die door de fa.B willens en wetens is omgezet in een zgn verkoop Order...

rattaplan
Berichten: 209
Lid geworden op: 19 aug 2004 09:24

Re: Advocaat Gezocht bij Anuleren Keuken Order BMG groep

Ongelezen bericht door rattaplan »

Toch heb ik altijd een beetje het gevoel bij dit soort gevallen dat mensen wel erg makkelijk hun eigen verantwoording afschuiven op de verkopende parij. Ook blijft het vaak vaag waarom men nu ineens wil afzien van de keuken.

Je gaat zelf naar de keukenzaak toe. ga je alleen om te oriënteren dan zet je natuurlijk nooit ergens een handtekening onder. Wil je vrijblijvend een offerte dan vraag je hiernaar. Zonder handtekening geen offerte, dan ga je naar een andere winkel.

Je hebt daar dus een keuken uitgezocht of te kennen gegeven dat je op zoek bent naar een keuken. En je zet je handtekeining om dit te bekrachtigen. Kijk ze zetten je nou ook weer niet het mes op de keel dat je moet tekenen. bevalt het je niet dan loop je (zonder te tekenen) weg.

Zelfde verhaal zie je ook met het gezeik over hypotheken, belegging etc. Mensen sluiten bijvoorbeeld bewust een hypotheek met variabele rente af, want dan zijn ze lekker goedkoop uit. Dan stijgen de rentes en gaan ze lopen janken. Zijn bewuste keuzes die mensen maken, of ze ook goed doordacht zijn....

Sala Salsa
Berichten: 103
Lid geworden op: 28 sep 2009 16:30

Re: Advocaat Gezocht bij Anuleren Keuken Order BMG groep

Ongelezen bericht door Sala Salsa »

Mensen moeten niet denken dat als ze een order geplaatst hebben, dat ze die dan zomaar kunnen gaan annuleren.
Je zit er gewoon aan vast. De koop is gesloten.
De leverancier heeft een leveringsplicht en jij hebt een betalingsplicht.

Gr.

Geert-Jan.

16again
Berichten: 16206
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Advocaat Gezocht bij Anuleren Keuken Order BMG groep

Ongelezen bericht door 16again »

paraaf moeten zetten op een formulier die door de fa.B willens en wetens is omgezet in een zgn verkoop Order...
Wat heb je nu getekend??

Volgens mij maakt het meer uit welke aanknopingspunten een advocaat in jou geval heeft.
Je mag gewoon annuleren (kost 30% van de koopsom), je wilt de koop kosteloos ontbinden. Waarom heeft de winkel in jouw geval geen recht op die 30% onkostenvergoeding?

Gesloten