Wij gaan keuken verplaatsen van originele naar de kamer suite. Het zal zo zijn dat het keukeneiland helemaal open staat in de woonkamer en hal en het hele woning. Wij hebben hele goede afzuig apparaat nodig. Het is bovenste etage dus afvoer kan rechtstreeks naar buiten.
Ik snap veel dingen zelf niet. Mara wat zij willen is het
- afzuigkap unit inbouw + motor
- afzuigkap eiland + motor
Beide opties in overweging omdat eerste unit neemt veel raamlicht in beslag maar wel mooier is.
Vragen zijn: ik kom op verschillende opties tegen met internet motor en zonder motor.
Bij ons willen wij het geluidsniveau zo min mogelijk, daarom dachten aan de dakmotor, maar de geur moet ook snel weg.
Is een opties van afzuig unit inbouw + dakmotor een goede? Het zal dan tussen de kookplaat inductie+gas tot de afzuigkap rond 80 cm zijn. Is het te veel of niet? Ik dacht aan wave design unit + wave motor, Bij elkaar rond 1400 euro..
Best prijzig.
Andere opties is een afzuigkap met interne motor rond 800m3. Maken zijn veel herrie ipv. dakmotor? Wat is beter eigenlijk interne of externe motor?
bedankt!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Afzuigkap kookeiland - vragen over
Re: Afzuigkap kookeiland - vragen over
Wil je weinig of helemaal geen kap in het zicht neem dan een inbouwmodel van Itho of Atag met externe motor.
Mooi vlakke plafondplaat en de motor aan de buitengevel. En 800m3 is ruimschoots voldoende, kun je mooi je afzuigkap op een lage stand houden.
Mooi vlakke plafondplaat en de motor aan de buitengevel. En 800m3 is ruimschoots voldoende, kun je mooi je afzuigkap op een lage stand houden.