| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Afzuigkap
-
zelfstandigste
Re: Afzuigkap
Van buiten als buiten de woning; nee
Van buiten als buiten de wasemkap; kan, is niet nodig.
Van buiten als buiten de wasemkap; kan, is niet nodig.
Ik heb het idee dat er geen terugslagklep in zit..waardoor er een luchtstroom ontstaat kan dit ?
-
zelfstandigste
Ja dat kan......
-
(G)e(W)e(TE)n
Een afzuigkapkap heeft een verbinding met buiten, dus er kan sprake zijn van tocht of een koude brug. Dit is wanneer er geen terugslagklep is geplaatst aan het einde van het afvoerkanaal ter hoogte van het buitenrooster. Hierdoor kan de koude buiten lucht naar binnen dringen hierdoor kan de temperatuur van het afvoer kanaal en de afzuigkap aanmerkelijk kouder worden dan de lucht binnen. Hierdoor kan er zelfs spraken zijn van overmatige condensatie op de afvoer slang of buis en de kap.
GWTE
GWTE
-
keukenklepper
-
opdehoogte
Geachte Keukenklepper:
Van jou hebben ze er meer nodig op dit forum. De consument komt hier met een vraag en dat geeft jou de aanleiding maar direct n.a.v. zijn postnaam uit te maken dat deze in DLD zijn keuken gekocht heeft.
Indien je geen nuttige informatie aan dit forum kunt bijdragen, ga je dan druk maken enigzins nog klanten in je showroom te krijgen!
Zaterdag middag, das toch de tijd om omzet te draaien?
Van jou hebben ze er meer nodig op dit forum. De consument komt hier met een vraag en dat geeft jou de aanleiding maar direct n.a.v. zijn postnaam uit te maken dat deze in DLD zijn keuken gekocht heeft.
Indien je geen nuttige informatie aan dit forum kunt bijdragen, ga je dan druk maken enigzins nog klanten in je showroom te krijgen!
Zaterdag middag, das toch de tijd om omzet te draaien?
-
keukenklepper
-
CocaCola81
het is toch wel erg gesteld met degene die reageerd tijdens winkeluren, zeker niks te doen??
Als je niets zinnigers te melden hebt, houd u zicj er dan lekker buiten...
Of heb ik de tere zieltjes gekwetst dat ik elders een keuken gekocht heb?
beetje triest...
@ Zelfstandigste dankje voor je normale manier van comuniceren!!
Als je niets zinnigers te melden hebt, houd u zicj er dan lekker buiten...
Of heb ik de tere zieltjes gekwetst dat ik elders een keuken gekocht heb?
beetje triest...
@ Zelfstandigste dankje voor je normale manier van comuniceren!!
-
CocaCola81
Misschien moet je even het woord Principe opzoeken in de Van Dale oostd188. 
Jij hebt hje roeping gemist : je had leraar moeten worden!!
(wat minder in de woordenboeken en meer in je showroom verhoogt waarschijnlijk je omzet, des te meer mensen hier hun vragen op een normale marnier beantwoord kunnen krijgen!!)
(wat minder in de woordenboeken en meer in je showroom verhoogt waarschijnlijk je omzet, des te meer mensen hier hun vragen op een normale marnier beantwoord kunnen krijgen!!)
-
CocaCola81
Je hebt helemaal gelijk, ik duik direct mijn showroom in!
Anyway, je kan volgens mij zelf wel controleren of er een terugslagklep in je afzuigkap is gemonteerd? Koker eraf, keukentrap en ff koekeloeren?
Bij een afvoer naar buiten dient er een terugslagklep te zijn lijkt mij, bij recirculatie niet en bij motorloos weet ik het niet? Maar ik heb dan ook geen showroom of keukenzaak.
Anyway, je kan volgens mij zelf wel controleren of er een terugslagklep in je afzuigkap is gemonteerd? Koker eraf, keukentrap en ff koekeloeren?
Bij een afvoer naar buiten dient er een terugslagklep te zijn lijkt mij, bij recirculatie niet en bij motorloos weet ik het niet? Maar ik heb dan ook geen showroom of keukenzaak.
-
(G)e(W)e(TE)n
Wat is er mis met mijn normale manier van reageren?@ Zelfstandigste dankje voor je normale manier van comuniceren!!
GWTE
dat sommige onder ons daar nog wat van kunnen leren (Lees niet iedereen!!)