Bovenstaande tekst is gekopieerd vanaf een site.ik had bij keukenkampioen een offerte laten maken ze hadden een leuke actie 40%korting op kasten en 40% korting op keukenapparatuur.De verkoper heeft een tekening gemaakt met al mijn wensen ik weigerde eerst om te zeggen hoeveel ik uit wilde geven omdat ik zoiets had van ze rekenen er wel naartoe,weg is dan je voordeel, maar hij gaf mij wel vertrouwen uren duurden het tot wij een mooie keukenopstelling hadden ik had echt het idee dit wordt hem.uiteindelijk wilde ik weten wat het mij zou kosten WEIGERDE HIJ HET TE ZEGGEN stom verbaasd stond ik daar,ik moest op dat moment een beslissing nemen dat ik die keuken zou kopen dan zou ik horen wat het mij zou kosten belachlijk vond ik dat,omdat ik het eerst wilde bespreken met mijn partner.ik heb geen tekening en geen lijst met de apparatuur hij zelf had uitgekozen meegekregen.dat je zo voor het blok gezet kan worden!
Zoals bekend is Keuken Kampioen een onderdeel van DMG, waarbij in de personeelsadvertenties geadverteerd word met een zg. "in-house" opleiding. Zie boven het resultaat.
In andere forumdiscussies hebben we het al eens gehad over de 40% korting die gegeven wordt op kastprijzen. Ik hoop dat de consument reeds gelezen heeft dat DMG met eigen prijsboeken werkt, zoals Hans Verkerk dat in het verleden ook heeft gedaan.