Wie weet waar het mogelijk is om enkel de kastjes (zonder apparatuur of werkblad) te kopen van bijvoorbeeld een poggenpohl of siematic keuken te kopen.
Misschien ten overvloede, ik bedoel dus nieuwe keukenkastjes.
m.v.g. mups
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Alleen de kastjes?
Re: Alleen de kastjes?
Elke degelijke keukenzaak zou dit moeten kunnen leveren. De meeste marge zit op de apparatuur, daar wordt dus ook de meeste korting op gegeven. M.b.t. kasten alleen zou ik rekenen op een korting van tussen de 15-25%.
-
Scara
De marge op apparatuur is het minst en elke SieMatic dealer op Poggepohl dealer wil graag de kasten leveren
Bedanktvoor jullie snelle reacties!
Dus in feite kunnen we gewoon binnen stappen en informeren naar de mogelijkheden? Klinkt misschien een beetje raar dat ik dit zo vraag, maar we gingen er vanuit dat men alleen orders aanneemt voor een complete set "incl. app. en blad".
Goede tips blijven van harte welkom.
m.v.g. Mups
Dus in feite kunnen we gewoon binnen stappen en informeren naar de mogelijkheden? Klinkt misschien een beetje raar dat ik dit zo vraag, maar we gingen er vanuit dat men alleen orders aanneemt voor een complete set "incl. app. en blad".
Goede tips blijven van harte welkom.
m.v.g. Mups
Zelf hebben we de apparatuur op internet gekocht en vervolgens bij Houtsma de kastjes + werkblad besteld (www.houtsma.nl). Geen Siematic of Poggenpohl (kon ons budget helaas niet trekken), maar toch een mooie keuken voor een goede prijs 
-
Scara
Je moet het zo zien.
Bij een complete keuken zal de overall korting op zo,n 23 % liggen, bij alleen de verkoop van kasten zal deze korting terug lopen naar een procent of 15.
Uiteraard wordt er liever een compleetpakket verkocht, maar handel is handel, dus gewoon naar binnen lopen
Bij een complete keuken zal de overall korting op zo,n 23 % liggen, bij alleen de verkoop van kasten zal deze korting terug lopen naar een procent of 15.
Uiteraard wordt er liever een compleetpakket verkocht, maar handel is handel, dus gewoon naar binnen lopen
alleen jammer dat je de korting zelf betaald