LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Alno
Alno
Vandaag ben ik bij een keukenzaak geweest waar ze keukens van Alno verkopen. Ik vond de keukens van dit merk een ontzettend degelijke en kwalitatief hoogwaardige uitstraling hebben, maar ken het merk verder niet. Hele mooie keuken gezien die best wel naar mijn smaak was.
Mijn vraag aan de kenners hier: is dit een betrouwbaar merk en in welk segment zou je het kunnen plaatsen ?
Alvast bedankt!
Mijn vraag aan de kenners hier: is dit een betrouwbaar merk en in welk segment zou je het kunnen plaatsen ?
Alvast bedankt!
Re: Alno
ik vind het niet zo vreemd hoor dat je geen reacties krijgt
iemand die zich eerst zo uitlaat over keukenwereld:
ik ben het volledig met je eens hoor dat een klant koning is, maar hij dient zich dan ook zo op te stellen.
en door jou aantijgingen die je hier hebt geuit, denk ik dat er weinig "boeven"zijn die jou nog op een normale manier willen adviseren.
iemand die zich eerst zo uitlaat over keukenwereld:
Ben ik de enige die opvalt dat het keukenwereldje van een ongelofelijk laag (Torremolinos) niveau is ?
Als ik vervolgens op dit forum (enkele uitzonderingen daargelaten) het niveau bekijk van het slag dat zich in deze tak begeeft, schrik ik me helemaal kapot:
misschien dan toch maar eens op een duits forum kijken of daar iemand zo vriendelijk is om jouw koninklijk te behandelenAfijn, ik ga de komende tijd mijn geluk beproeven bij een paar (kleinere) speciaalzaken/interieurbouwers, en als het daar ook zo’n boevenbende is ga ik bij de oosterburen kopen.
ik ben het volledig met je eens hoor dat een klant koning is, maar hij dient zich dan ook zo op te stellen.
en door jou aantijgingen die je hier hebt geuit, denk ik dat er weinig "boeven"zijn die jou nog op een normale manier willen adviseren.
Bot 123, je lijkt opvallend veel op Loesjes. Toevallig een tweede accountje ?
Ik vraag om mensen die ervaring hebben met Alno. Of dat nou verkopers of bezitters zijn: maakt niet uit. Oh, en ik ben trouwens een keurig heerschap hoor.
Ik vraag om mensen die ervaring hebben met Alno. Of dat nou verkopers of bezitters zijn: maakt niet uit. Oh, en ik ben trouwens een keurig heerschap hoor.
Nee hoor Gewoon_ ik.Ik bekijk in tegenstelling tot jou
nml wel de verschillende adviezen en die van Loesjes
vind ik gewoon goed.Zijn er trouwens nog meer hoor
die goede adviezen geven.Maar die reacties van jouw
op die andere topics over die de handelaren hoe ze ook mogen zijn vind ik vrij onbeschoft dus een keurig heerschap
ik betwijfel het.
En van keukens heb ik geen verstand hoor maar
mocht ik er een nodig hebben dan ga ik wel naar Loesjes
is tenminste eerlijk.
Klik trouwens mijn naam maar eens aan en kijk waar ik
op reageer dan mag je nog eens zeggen of ik Loesjes ben.
nml wel de verschillende adviezen en die van Loesjes
vind ik gewoon goed.Zijn er trouwens nog meer hoor
die goede adviezen geven.Maar die reacties van jouw
op die andere topics over die de handelaren hoe ze ook mogen zijn vind ik vrij onbeschoft dus een keurig heerschap
ik betwijfel het.
En van keukens heb ik geen verstand hoor maar
mocht ik er een nodig hebben dan ga ik wel naar Loesjes
is tenminste eerlijk.
Klik trouwens mijn naam maar eens aan en kijk waar ik
op reageer dan mag je nog eens zeggen of ik Loesjes ben.
Als je vanaf het begin gewoon iets normalere opmerkingen zou maken ipv de branche met zijn werknemers zo aan te vallen en voor vanalles uit te maken. Zou er misschien ook gereageerd zijn op jou vraag.....
Ik geef je nu in iedergeval weinig kans meer.
Ik geef je nu in iedergeval weinig kans meer.
En Hoi Loesjes
Meid, je Nederlands is zó slecht dat het echt geen enkele zin heeft om op je eigen posts te reageren.
Hoe doe je dat eigenlijk met de facturen voor je klanten ?
-"Bos inboufaatwasser met ekstra spoelfunksie".
-"Miele stoomove met de lage druk-funsieonaliteit".
Meid, je Nederlands is zó slecht dat het echt geen enkele zin heeft om op je eigen posts te reageren.
Hoe doe je dat eigenlijk met de facturen voor je klanten ?
-"Bos inboufaatwasser met ekstra spoelfunksie".
-"Miele stoomove met de lage druk-funsieonaliteit".
Nou Gewoon_ik je doet je naam wel eer aan hoor.
Wat een eikel ben jij.Iedereen is Loesjes bij jouw.
Als ik jouw reacties lees vraag ik me af wat voor
een advies jij moet hebben je weet het al allemaal.
Doe nou eens echt gewoon man en reageer normaal.
Wat een eikel ben jij.Iedereen is Loesjes bij jouw.
Als ik jouw reacties lees vraag ik me af wat voor
een advies jij moet hebben je weet het al allemaal.
Doe nou eens echt gewoon man en reageer normaal.