Beste SR voor welke jij staat is inmiddels wel duidelijk. Daarom heb ik een specifieke vraag. Bij pronorm heb ik ervaren dat men heel moeilijk deed over kleuren anders dan genoemd dus weinig flexibiliteit. Klopt dit?
Kijk uit naar je reactie overigens deed de fabriek wazig en de dealer reageerde overspannen. Ben toch wel nieuwsgierg wat jij gaat zeggen.
Andere tip ! respect en omgangsnormen zijn voor klanten zo belangrijk en die zijn hier in grote getalen! wilde je er even aan herrineren.
Overigens laat ons met rust? ben nieuwsgierig wie ons is: leveranciers? of klanten? inhoudelijk doet hij het helemaal nog niet zo slecht heb jouw berichten gechecked en kwam weinig inhoud tegen. Dus ons de consument stoort zich absoluut niet aan Maxx.
Beste Maxx,
Ik moet mijn denkbeeld over jou toch echt bijstellen...sorry hiervoor. Ik besefte echt niet dat jullie zoveel lade systemen verkochten! 20 tot 30 lade systemen per week....wauw.....vandaar dat Blum zo groot is.
Even narekenen...een ladekast heeft 6 gelieders....een keuken heeft bij ons tegenwoordig ongeveer 6 tot 8 lade....twee geleiders per lade dat is uuuuhhhhh..... 16 geleiders...zoooooo dat is (even ruim rekenen)..... twee tot drie keukens per week, nou, nou....
Beste Maxx...er zijn bedrijven die 200 tot 300 keer zo veel verkopen per week...weet jij hoeveel geleiders dat zijn?
ik herken niet wat je zegt over moeilijk doen met kleuren bij pronorm
zei hebben een heleboel kleuren in hun collectie zitten
volgens mij keuze's te over
Ik zeg niet dat ik groot afnemer ben maar wel dat ik dagelijks zonder twijfel het product durf te leveren.
Dat durven ze bij Ikea ook...dat is trouwens wel een groot afnemer, werken in hun keukens ook met Blüm...ga maar kijken. Moet wel goed zijn dus. Dus voor keukens met geleiders van Blüm....gewoon naar Ikea!
Je loopt achter, Ikea is of gaat over op Hettich. Blum maakte voor Ikea een speciale uitgeklede versie. Als je het laatje uit de kast haalt zie je het verschil meteen.
Omdat het nu nog goedkoper moet stapt Blum ervanaf omdat de kwaliteit (en daar mee de goede naam) in gevaar komt. Hettich heeft daar blijkbaar geen probleem mee....
Ik heb net even met Julius Blum gebeld...ja,ja, de Julius blum uit Österreich, en hij zij daar niets van te weten. De enige uitgeklede versie, zei hij, ligt bij jou thuis op de sofa op je te wachten.
meteen naar het filiaal van aanschaf gaan, afspraak maken met of bedrijfsleider of regiomanager. Die gaat je echt wel goed helpen.
Er staat namelijk op een puntenlijst "levenslange service" in de showroom, dus ze MOETEN je helpen hiermee. Het is een van de pijlers achter het bedrijf. Mocht dit NIET het geval zijn, bel je Ernst Bareman gewoon op. Dan wordt je wel geholpen. Nummer kan je op de site vinden van keukenconcurrent.
prospect natuurlijk gaan ze geen kleur buiten hun eigen collectie maken ze hebben er al genoeg en geen eenmerk gaat op aanvraag een willekeurige kleur maken
Sr er zijn bijna 2000 NCS kleuren waarbij sommige geen probleem hebben om deze te leveren toen ik ging kijken voor een hoogglans greeploze keuken. Wij hadden een NCS kleur op het oog die voor menig ander geen probleem was maar wel voor pronorm.
Bewust kleurenblind?
Thnx kuchegirl
Plaats ik mijn Format Keuken toch even boven de middenmoter van Pronorm gezien de flexibiliteit in kleur.(Overigens was de kleur daar het hete hangijzer geloof ook niet dat het verder slecht is).
Laatst gewijzigd door Prospect op 03 jun 2007 13:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Toch wel grappig dat haantjes gedrag, iedereen denkt dat hij of zij het beste merk verkoop.
Mijn ervaring is dat er meerdere wegen na Rome leiden, en als de klant een aparte kleur wil, ja dan loop je met een midden klasser als Pronorm tegen de lamp.
Daarmee wil ik niet zeggen dat het een slecht product is!
Maar wel eentje voor een andere doelgroep.
Over het hang en sluitwerk, blum is de beste, dat weten we allemaal, dat er dan eens een defect in voorkomt, tja wat beweegt kan stuk, zelfs blum hang en sluitwerk.