| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] rotpunktkeuken, goeie prijs?
-
seller panic
Re: rotpunktkeuken, goeie prijs?
Terug naar het werkblad dus, dat gedeeltelijk nep is. Ben benieuwd.
Inderdaad maar dat was een subvraag, de eigenlijke vraag is zelfs helemaal nog niet op gereageerd, of zegt dat wellicht eigenlijk al genoeg over de prijs 
Electronica voor dummies - les 1: Spanning * Stroomsterkte = Vermogen. Zoals je weet levert ons electriciteitsnet 220 Volt bij (in ons huis) 16 Ampere. Dan kom ik uit op 3520 Watt.
Beste Capricorn,
de 16 ampere zijn de zekeringen die je ziet. Meestal is de hoofdzekering tegenwoordig 35 ampere. De 16 ampere van de automaten is zekerheid dat de hoofdzekering er niet uit vliegt. 35 x 220 = 7700 watt met 1 fase in de meterkast. Reken zlef maar uit wat nodig is voor een huishouden.
Nogmaals, het werkblad wordt van 38 opgedikt naar de gewenste dikte. Dit betekent dat er een lijst onder wordt gelijmd aan voor- en achterzijde. Tegen de voor- en zichtzijden wordt de gewenste afwerking verwerkt. Er komen geen blokjes in kasten of wat voor ellende ik in eerdere berichten heb gelezen. Het gehele werkblad komt OP de kasten te liggen.
Even tipje. Multiblad heeft ook tussenstappen wat dikte betreft van 4 tot 10cm. Ook mooi is de mogelijkheid om gebruik te kunnen maken van onderbouwspoelbakken in kunststof werkbladen.
MVG
Deze apparaten zijn er niet (meer)! Voor de parteculier dan.Maar goed. De bewering van Warning! dat krachtstroom pertinent niets te maken heeft met de aansluitwaarde van een apparaat is niet juist. Want als je wel een oven of inductieplaat of ander apparaat hebt die op 380/400 Volt werkt gaat die bewering dus niet op.
Daar ben ik het helemaal mee eens.......dat zie je in deze topic maar weer............................maar je moet met me eens zijn dat er gewoon veel rotte appels in keuken land zijn.