LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ardland en Akzent Keukens in Duitsland

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
maurice_laban
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 aug 2009 15:48

Ardland en Akzent Keukens in Duitsland

Ongelezen bericht door maurice_laban »

Twee familieleden hebben een keuken in Duitsland gekocht. Bij Ardland en Gerwens. Dit is voor beide zeer goed bevallen.

Op aanraden van hun naar Duitsland gegaan. Eerst zijn we naar het keukencentrum in Waddinxveen geweest, daar een offerte op laten maken. Hier zijn we trouwens ook goed geholpen, geven goed advies en zijn geen oplichters zoals de DMG groep. Hierna hoorden we de geruchten van Duitsland.

We waren benieuwd op hoeveel we in Duitsland uitkwamen. En dat verschil was behoorlijk! Met betere apparatuur (siemens) en een granieten werkblad i.p.v kunstof. Kwamen we nog ruim 2000 euro goedkoper uit. Als we dezelfde keuken in Nederland samen stellen zou het zeker 5000 schelen. Verder werden we heel goed geholpen, via een grote Beamer wordt heel de keuken in 3D samengesteld. Afdingen lukt bijna niet, doordat de prijs al erg scherp is.

Uiteindelijk is het Ardland geworden. Ze boden iets meer t.o.v akzent. De keuken is uiteraard nog niet geplaatst, maar tot nu toe zijn we heel enthousiast.

Wordt vervolgd na plaatsing......
Laatst gewijzigd door maurice_laban op 26 aug 2009 15:48, 1 keer totaal gewijzigd.

keukenklepper
Berichten: 600
Lid geworden op: 16 mar 2007 17:20

Re: Ardland en Akzent Keukens in Duitsland

Ongelezen bericht door keukenklepper »

:lol:
Laatst gewijzigd door keukenklepper op 11 feb 2010 16:44, 1 keer totaal gewijzigd.

maurice_laban
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 aug 2009 15:48

Re: Ardland en Akzent Keukens in Duitsland

Ongelezen bericht door maurice_laban »

Ik heb inderdaad gehoord dat keukencentrum is overgenomen, door mandemakers? Wij hebben daar iedergeval niks van gemerkt. Niet opdringerig, of hoge kortingen..... Je krijgt alleen de offerte niet mee. In Duitsland krijg je hem keurig mee, kan je thuis alles nog nakijken...

Emlichheimer
Berichten: 297
Lid geworden op: 29 nov 2005 10:19

Re: Ardland en Akzent Keukens in Duitsland

Ongelezen bericht door Emlichheimer »

Onze keuken komt bij Akzent vandaan. Ardland was bij ons de goede 2e.

Beamerverhaal was trouwens bij Akzent denk ik, die hebben ze bij Ardland volgens mij toch niet?
Bij ons was de prijs doorslaggevend, Akzent was bij ons wat goedkoper en wij hadden een voorkeur voor Neff apparatuur. Ardland werkt ik meende ik bijna alleen met Siemens.
Akzent was bij ons trouwens ook de plek waar we als eerst een offerte hadden laten maken.

Fijne van Akzent was wel, dat toen onze bouw tijdelijk 4 maanden stil lag, dit geen enkel probleem was voor de keuken/offerte/plaatsing. Toen de bouw weer ging lopen heb ik Akzent opgebeld, heengereden om het nog ff door te spreken. Vertelde men dat ik ook nieuwere apparatuur kreeg, nieuwe serie zou uitkomen.
Na het plaatsen zat er een krasje op een paneeltje, werd direct door de monteurs gemeld met de mededeling dat dit binnen een paar weken vervangen zou worden. Zo gezegd, zo gedaan...

Van Ardland weet ik via een aantal kennissen dat ze prima werk leveren, nog niks slechts over hun gehoord....(wel over een andere keukenzaak in NOH)

Gesloten