LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Artikelnummers Systemat

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Tuindorp
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 aug 2010 09:25

Artikelnummers Systemat

Ongelezen bericht door Tuindorp »

Hallo allemaal,

Ik ben bezig om op basis van een bestaande offerte de keuken exact naar wens te maken. Ik heb geen zin om voor ieder wissewasje naar een keukenleverancier te rennen, dus ik vraag mij af of iemand het Hacker Systemat bestelboek (dus met artikelnummers) als PDF heeft.
Mag zonder prijzen uiteraard, daar gaat het niet om.
In de brochure staan wel de verschillende kastunits, maar alleen de basismaten en zonder de nummers.

Anders even een concretere vraag: Wij hebben nu offerte voor een Systemat AV 5025. Aan de rechterzijde komt de vaatwasser, daarboven een combimagnetron.
Hiervoor is in de offerte kastnummer HG6022103 (met lade) opgenomen.
Nu willen we graag een extra apparaat (koffieautomaat) in de kast. Welk kastnummer hebben we dan nodig?

Skypo
Berichten: 35
Lid geworden op: 28 jul 2010 20:19

Re: Artikelnummers Systemat

Ongelezen bericht door Skypo »

Ik weet niet welke brochure je bedoelt, maar van een van de verkopers kreeg ik dit boekje. De exacte kastnummers staan er volgens mij niet in, maar alle kasttypes zijn als het goed is wel aangegeven met de maten erbij (vanaf pagina 99). Misschien dat je er iets aan hebt.

http://www.produkte24.com/images/catalo ... _20757.pdf
Laatst gewijzigd door Skypo op 07 aug 2010 22:05, 1 keer totaal gewijzigd.

Tuindorp
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 aug 2010 09:25

Re: Artikelnummers Systemat

Ongelezen bericht door Tuindorp »

Dankjewel voor je reactie!

Deze brochure heb ik al, maar het is voor mij niet helemaal duidelijk.
Of misschien is de lijst gewoon hartstikke duidelijk, is de geoffreerde kast gewoon geschikt voor apparatuur en maakt het niet uit of je er 1 of 3 apparaten in stopt.......

Maar evengoed is het wel handig om de lijst met artikelnummers te hebben, dan kan ik de rest aanpassen (afmetingen, deuren ipv lades) zonder die keukenzaak steeds lastig te vallen of hem in de waan te brengen dat hij zeker weten de order krijgt.

Gesloten