LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Aswa keukens & Silverline

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Montie83
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 nov 2010 08:51

Aswa keukens & Silverline

Ongelezen bericht door Montie83 »

Goedemorgen allen,

ik sta op het punt een keuken te kopen bij Aswa keukens van het merk Silverline.
Een hele aardige vrouw hielp ons hier, en wat wij wilden hebben, kon zij aanbieden van het merk Silverline, dit omdat wij enigzins budget gebonden zijn. (in ons nieuwbouw huis zit standaard Siematic basis, geen vaatwasser, kleine koelkast, afzuigkap en combioven)

Nu ik vanmorgen wakker werd, kreeg ik een beetje een naar gevoel en ging ik eens speuren op het internet, en kwam ik o.a. op het forum hier verschillende ervaringen tegen, positief en negatief, echter zijn deze berichten allemaal wat ouder..

Nu, 2010, is er iemand die mij iets kan vertellen over de ervaringen met ASWA en Silverline?

pfffff
Berichten: 737
Lid geworden op: 02 jun 2008 14:10

Re: Aswa keukens & Silverline

Ongelezen bericht door pfffff »

:lol:
Laatst gewijzigd door pfffff op 02 dec 2010 10:34, 1 keer totaal gewijzigd.

Montie83
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 nov 2010 08:51

Re: Aswa keukens & Silverline

Ongelezen bericht door Montie83 »

Inmiddels een keuken gekocht bij ASWA in Dordrecht.

Kan niet anders zeggen dat ik geweldig geholpen ben en door het meedenken van de verkoopster hebben wij onze droomkeuken!

KWiggers
Berichten: 28
Lid geworden op: 30 okt 2010 18:25

Re: Aswa keukens & Silverline

Ongelezen bericht door KWiggers »

Altijd pas juichen als de keuken staat :wink:

JasminB
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 nov 2011 11:16

Re: Aswa keukens & Silverline

Ongelezen bericht door JasminB »

Hoi allemaal,
Ik heb samen met mijn vriend een huis gekocht en zijn ook bezig met een nieuwe keuken. We hebben al 2 afspraken met ASWA keukens achter de rug en zijn hier tot nu toe zeer positief over.
Via de website http://www.aswa-keukens-hilversum.nl zijn we bij ze terecht gekomen. Gaan vanmiddag de bevestiging tekenen en zijn benieuwd.

We kiezen een rechte keuken met een donker natuurstenen blad, we gebruiken de kleuren gebroken wit en lichtbruin. Klassieke effecten in een moderne keuken.
Ook accesoires moeten we nog kopen, hebben jullie nog goede ideeen hiervoor?

Ik zal jullie laten weten hoe het is afgelopen.

Gesloten