LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] badkamers in spijkenisse

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
het mannetje
Berichten: 25
Lid geworden op: 26 nov 2005 10:42

Re: badkamers in spijkenisse

Ongelezen bericht door het mannetje »

Dat ik over het cbw begon kwam omdat er keuken en badkamer 3000 te spijkenisse als goede ervaren zaak werd beoordeeld.

Maar uit vertrouwende bronnen is het de zoon van de failliet van der molen keukens en badkamers. En die hebben veel klanten laten bartsen die wel al veel betaald hadden , en hij was geen CBW dus je kan er lang over praten,
Maar bij Horn keukens die ook helaas failliet gingenmaar wel CBW-erkend waren is alles na volle tevredenheid van de klanten de problemen opgelost.


Dus keukenhulpje...... :lol: :o :? :shock: :P

16again
Berichten: 16398
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: badkamers in spijkenisse

Ongelezen bericht door 16again »

Mannetje:
Van der molen was wel CBW erkend, maar enkele maanden voor het failliet werden ze uit het CBW geknikkerd (geroyeerd).

En om te beweren dat bij Horn gedupeerden alles naar tevredenheid is opgelost gaat wel erg ver!
Zelfs tot op de eigen CBW website waren destijds verhalen te lezen, waaruit bleek dat die aanbetalingsgarantie in de praktijk niet werkte.
"sigaar uit eigen doos..."

delar
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 sep 2008 17:00

Re: badkamers in spijkenisse

Ongelezen bericht door delar »

Hoi,

Ik verkoop zelf al jaren badkamers en weet veel van de geschiedenis van de bedrijven.

Keuken en Bad 3000 wordt gerunt door de zoon van de vroegere zaak Vermolen. Dit bedrijf is zeer negatief in het nieuws geweest ivm het faillissement. De eigenaar daarvan heeft al zijn klanten mee getrokken de afgrond in door bijvoorbeeld niet te leveren na aanbetaling en halve badkamers niet meer af te maken om zo zijn schade te beperken. De ouders van een oude schoolvriend waren hier bijvoorbeeld de dupe van. De zoon zat hier midden in en weet dus hoe het is om over lijken te gaan. Hij heeft een doorstart gemaakt onder een andere naam een pandje verder. Dit is ook de reden dat hij niet is aangesloten bij het CBW.
Zelf heb ik vroeger gewerkt in de badkamerzaak waar nu Keuken en Bad 3000 in zit, dus het was om de hoek. (Vermolen zat waar nu de Skoda dealer zit).
Geen aanrader dus.


Engelen in een prima zaak. Goed gemiddeld.

Van Noort is ook een prima zaak, goede prijzen, goed advies en echt lekker dorps. Zij zijn bijna altijd de voordeligste!
Zeker een aanrader dus.

Gr. Delar

Mixie
Berichten: 25
Lid geworden op: 23 jul 2008 14:26

Re: badkamers in spijkenisse

Ongelezen bericht door Mixie »

Ik zou zeggen: lees even de topic over keuken 3000 spijkenisse elders op dit forum. Bezint eer ge begint.

Overigens: ook Hevero is al failliet. Zal wel een toppertje geweest zijn.

Gesloten