LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bagger keukens

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Eek
Berichten: 426
Lid geworden op: 20 jan 2007 10:07

Re: Bagger keukens

Ongelezen bericht door Eek »

Rayke,

Greep bij de keuken inbegrepen ?

Ken op de mandemaker jongens na weinig bedrijven die zo werken.
Ook bij Bruynzeel worden de greepjes gewoon separaat berekend en dan wel tegen prijzen van € 30 of meer de greep.

Ik zou als klant ook wel willen zien wat een greep kost i.p.v. bij de kast inbegrepen wat NIET waar is.

Adje Viseur
Berichten: 71
Lid geworden op: 06 okt 2005 23:04

Re: Bagger keukens

Ongelezen bericht door Adje Viseur »

Bij alle keukenmerken die ik tot nu toe verkocht heb (Hacker, Pronorm, Goldreiff,Nobilia,Nolte,Beckermann) zitten daadwerkelijk de grepen (stangengrepen en ingefreesde uitgezonderd) inbegrepen in de prijs van de kast. Ook bij de inkoopprijs zitten ze er gewoon bij, dus hoeven we het ook niet los te berekenen.
Toen ik in het verleden bij Horn keukens werkte, moesten we de grepen en de plinten wel extra berekenen om de marges omhoog te gooien, want iets berekenen wat je gratis krijgt is vette winst!!
Ik ben er van overtuigd dat dit nu nog steeds gebeurt bij een hoop keukenzaken.

En als je mij vraagt wat "baggermerken" zijn, dan kan ik alleen maar uit ervaring melden dat alle merken (en zeker Nobilia) die ik tot nu toe verkocht heb volledig voldeden aan de wens van mijn klanten.
Klachten komen bij elk merk wel eens voor.....

Ga uit van je eigen gevoel bij de keuze van je keuken, niet alleen het merk is van belang, maar ook het bedrijf en de adviseur waar je mee in zee gaat!!

scheuj
Berichten: 164
Lid geworden op: 19 mei 2006 09:36

Re: Bagger keukens

Ongelezen bericht door scheuj »

Hacker, Pronorm, Goldreiff,Nobilia,Nolte,Beckermann
Heel goed Adje door zomaar in 1 zin alle baggermerken op te kunnen hoesten en dan ook nog even melden dat je bij Horn gewerkt hebt. Je zoekt ze wel op he, Horn, keukencompact. Nog meer bedrijven waar je de ondergang van dichtbij hebt mogen meemaken?? Dat durft zich nog adviseur te noemen ook. Bagger adviseur!!!

Kulta
Berichten: 320
Lid geworden op: 14 apr 2006 09:24

Re: Bagger keukens

Ongelezen bericht door Kulta »

Lezen scheuj, lezen

Beetje de pot verwijt de ketel niet?

Adje Viseur
Berichten: 71
Lid geworden op: 06 okt 2005 23:04

Re: Bagger keukens

Ongelezen bericht door Adje Viseur »

ik kan er wel weer op in gaan, maar ik vind het de moeite niet waard om die gefrustreerde #@@# meer aandacht te geven.

Mijn bedoeling was in ieder geval om gewoon een bijdrage aan dit forum te leveren, dit in tegenstelling tot sommigen onder ons....

rayke
Berichten: 1018
Lid geworden op: 23 okt 2004 21:04

Re: Bagger keukens

Ongelezen bericht door rayke »

waar ging deze topic over?
Horn is allang geleden en misschien heeft adje wel weer wat bijgeleerd.

kzin
Berichten: 216
Lid geworden op: 12 aug 2005 19:22

Re: Bagger keukens

Ongelezen bericht door kzin »

Nobilia afschrijven als bagger getuigd inderdaad van veel onozelheid. Je wordt niet de grootste zelfstandig keukenfabriek van duitsland door het leveren van zooi. Alle waar naar zijn geld. Je moet bv ook niet aan een Lexus of BMW dealer vragen wat nog meer goed is, dan is er geen vergelijk.

De vraag is : hoeveel wil je uitgeven en wat kun je daar voor terugverwachten

Adje Viseur
Berichten: 71
Lid geworden op: 06 okt 2005 23:04

Re: Bagger keukens

Ongelezen bericht door Adje Viseur »

Precies!!! :D

mar53
Berichten: 370
Lid geworden op: 16 feb 2005 22:09

Re: Bagger keukens

Ongelezen bericht door mar53 »

Bij KVIK kost een onderpasstuk € 2,80 Ik bedoel dus Twee Euro tachtig eurocent.
Bezorgkosten € 350,--

Kwaliteit toch?

maxx
Berichten: 1701
Lid geworden op: 03 sep 2005 12:50

Re: Bagger keukens

Ongelezen bericht door maxx »

Horn is allang geleden en misschien heeft adje wel weer wat bijgeleerd.
Beste Rayke,

Lees het onderstaande even......

Ik wilde hier gaan melden dat Miele geen keukenmerk is, maar een apparatenleverancier. Tot mijn verbazing typte ik zojuist bij Google "miele keukens" in en kwam toch echt op een site die Miele keikens aanbiedt.
Doe er je voordeel mee.....
Beste Adje,

Ben je dan nooit in de Miele inbouwapparaten showroom geweest in Vianen? Daar had je een paar Miele Keukens kunnen zien.

MVG

Adje Viseur
Berichten: 71
Lid geworden op: 06 okt 2005 23:04

Re: Bagger keukens

Ongelezen bericht door Adje Viseur »

Maxx

ik ben inderdaad nog nooit bij Miele in Vianen geweest.....anders had ik het wel geweten, maar helaas....ERRUG he?!!!
Maar dit is niet echt van belang voor deze topic toch??

Gr.Ad

kristie
Berichten: 25
Lid geworden op: 21 apr 2006 08:00

Re: Bagger keukens

Ongelezen bericht door kristie »

Ik heb zelf al 8 jaar een Ballerina staan nooit problemen opgelevert.Hoe onderhou je de keuken dat is pas belangrijk

Gesloten