LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] BEDA, HORST of ROTPUNKT keuken?

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
NIHA

BEDA, HORST of ROTPUNKT keuken?

Ongelezen bericht door NIHA »

Hallo,

Na een aantal maanden dit forum met interesse gevolgd te hebben, staan we op het punt een nieuwe keuken te kopen. Via 2 keukenzaken hebben we inmiddels vergelijkbare offertes liggen van een HORST en een BEDA keuken. Beiden met folie frontjes en siemens apparatuur. De keukenzaken komen overigens op ons allebei betrouwbaar over (geen opdringerige verkopers, geen 'nu beslissen' verhalen, montage door eigen mensen en direct een netto prijs).

Wie heeft ervaring met (één van) deze keukenmerken? Met folie uitgevoerd.
Welke is beter?

Alvast bedankt, NIHA.
Laatst gewijzigd door NIHA op 22 okt 2011 14:11, 1 keer totaal gewijzigd.

zelfstandigste

Re: BEDA, HORST of ROTPUNKT keuken?

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

Horst en BEDA ....... Dan is BEDA zeker de kwalitatief betere.

Gelijk aan prijs zou mij verbazen..normaal gezien zou de Horst veel voordeliger moeten zijn!

NIHA

Ongelezen bericht door NIHA »

Dank voor de snelle reactie.
De Horst is een paar honderd euro goedkoper (op opgeveer 12,5k). Er zit wel aardig wat graniet in, wellicht dat daar de keukenzaken verschillende prijzen voor rekenen, wat een mogelijke goedkopere Horst zou compenseren, maar dat wordt speculeren. Anders zou ik geen oorzaak weten. Apparatuur is hetzelfde en allebei inclusief montage en aansluiten ex leidingwerk.

Ik ben overigens net iets te snel geweest met het verzenden van mijn bericht: we hebben ook nog een offerte liggen van Rotpunkt die ongeveer 1250 goedkoper is. Hoe verhoudt Rotpunkt zich tot Beda en Horst?

Groet, NIHA

zelfstandigste

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

Rotpunkt en Horst liggen wel zo'n beetje op hetzelfde niveau volgens mij...

*.*

Ongelezen bericht door *.* »

Ook ik zou voor de Beda gaan.

Maar houdt er wel rekening mee dat er grote kans is dat het folie na circa 10 jaar los kan gaan laten. En dat geldt voor alledrie.

Laatst omhoog gehaald door NIHA op 22 nov 2011 22:37.

Gesloten