LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] BESLIS NOOIT IN ÉÉN KEER M.B.T.UW KEUKEN OF BADKAMER AANKOOP

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
riddert

Re: BESLIS NOOIT IN ÉÉN KEER M.B.T.UW KEUKEN OF BADKAMER AANKOOP

Ongelezen bericht door riddert »

Vorig jaar heb ik zelf een nieuwe keuken gekocht. Hierbij heb ik ook een tweetal offertes gekregen bij DMG, bij Brugman en bij KeukenKampioen. Uiteindelijk gekocht bij een 'normale' winkel, waar men je gewoon kan vertellen wat iets kost, zonder dat je een uur aan het onderhandelen bent over de prijs. De totaalprijs was iets goedkoper, en ik had een goed gevoel bij de winkel. Uiteindelijk daar dus gekocht.

'T is net waar je voor valt als consument zijnde, of duizenden euro's korting bedingen en een sterk verhaal kunnen vertellen aan je collega's, vrienden en kennissen, of direct een normale prijs.

Als je een winkel hebt moet je toch rekening houden met waar de klant om vraagt, en dat is precies wat DMG doet. Of dit netjes is is een tweede, maar mensen kopen daar op vrijwillige basis een keuken of badkamer, en gezien het succes wil de klant deze verkoopmethode. Degene die dit niet wil, kiest voor een andere zaak. Iedereen tevreden.

Zuiver

Ongelezen bericht door Zuiver »

Beste riddert , U schreef :
“maar mensen kopen daar op vrijwillige basis een keuken of badkamer, en gezien het succes wil de klant deze verkoopmethode. “

“Vrijwillige basis” :
Vrijwillig = Ongedwongen, Ongevraagd, Onverplicht, Spontaan, Uit eigen beweging, Uit zichzelf.

Zet hier even de verkoopmethode van de winkels van DMG tegenover……………… kom op man… :-)

“gezien het succes”
Succes :
Het succes van denkbeelden hangt niet af van hun juistheid.
(C. J. Wijnaendts Francken)

“wil de klant deze verkoopmethode.” :Bezoek eens wat Forums.

Fauser

Ongelezen bericht door Fauser »

Hallo Zuiver,

Dat is inderdaad correct.
Geen gespecificeerde offertes inderdaad.

Mvg

Gesloten