onder andere ja.
Maar, ik ben daar geweest (op afspraak) om e.e.a. te bespreken voor ons nieuwbouwhuis. . We hadden zelf al een rendering van onze keuken zelf in 3D gemaakt. Na een uurtje of 2 de belofte gekregen dat hij het voor ons zou gaan uitwerken. Binnen 2 weken zouden we de offerte krijgen............
na 3 weken een telefoontje gepleegd met de vraag wanneer de offerte zou komen. Onze adviseur was vrij, maar hij zou de volgende dag terug bellen...ok
na 4 weken maar weer een belltje. Onze adviseur was in gesprek, maar belt direkt daarna terug.
na 5 weken laatste poging.....Wat? Oh.. hij is vrij.... Hij belt u zeker terug. (mijn vraag of hij wel weet hoe een telefoon er uit ziet snapte ze niet zo.
Na 12 weken een telefoon van onze Piet adviseur.... Of we nog steeds interesse hadden, want hij kon deze week 50% korting geven op de complete keuken. ..... Hem medegedeeld, dat ik niet begreep waar het over gaat en dat hij waarschijnlijk verkeerd verbonden was! Tussen zijn gestotter door nog verteld dat dat iedereen kan gebeuren en niet erg is en nog een prettige dag.....
Als je vooraf al geen goede indruk kan achterlaten, houdt het voor mij op.
Mocht je toevallig zelf van Pietje Klerx zijn zal er wel een lampje gaan branden. Zo niet, vind ik het vreemd dat jij deze aandraagt!
Schijnt de grootste te zijn in Nederland (qua oppervlakte en keuze) en is niet duur!
Hier maak ik dus uit op dat je of nog nooit een voet binnen de deur hebt gezet of daar zelf werkt.