LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] boren in composiet

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Swinters

boren in composiet

Ongelezen bericht door Swinters »

Onze nieuwe keuken heeft aan de achterzijde hetzelfde composiet als het aanrechtblad (22mm dik). Hieraan wil ik een klein bakje bevestigen om bijv. een doekje in te doen. Kan ik zonder problemen boren in composiet (boormaat 6mm)? Zo niet, welke maatregelen of speciale boor heb ik nodig?

maxx

Re: boren in composiet

Ongelezen bericht door maxx »

Beste Swinters,

Natuursteenboor halen/kopen. Een stukje tape plakken op de plaats van het gat (dan loopt de boor niet zo snel weg) en voorzichtig boren ZONDER kloppen. Begin met een laag toerental totdat de boor in het materiaal is gekomen. Daarna kun je sneller boren.

Tweede optie is natuurlijk de manier van Stofzuiger/Dirk: Pak een plug in de linkerhand en richt deze naar de plaats waar het gat moet komen. Focus al je aandacht op deze plek terwijl je 10 grote stappen achterwaarts doet. Vervolgens neem je een snelle aanloop terwijl je het Nederlands volkslied zingt. Let op!! Wel goed blijven richten anders gaat het fout!! Men zegt trouwens dat het beter is om deze handelingen naakt uit te voeren :lol:

MVG

Deurwaarder Mark

Ongelezen bericht door Deurwaarder Mark »

Kan optie 2 ook met de rechterhand uitgevoerd worden?

maxx

Ongelezen bericht door maxx »

die moest ik even opzoeken in de Stofzuigertje/Dirk-almanak.....

Rechts kan wel maar dan onder het zingen van Child in Time (vanzelfsprekend de live in Japan-versie).

MVG

Gesloten