| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Boretti fornuis, nut van een 30cm oven??
Boretti fornuis, nut van een 30cm oven??
Ik ben aan het kijken naar een Boretti fornuis en heb gisteren een 90cm model zien staan warin een 60 + 30 cm oven zit. Twee ovens lijkt me opzich wel handig, maar ik heb nu niet het idee dat in die 30cm ook maar iets anders past dan een kopje jus om warm te houden.
Een ovenschaal of een pizza gaat er niet in en misschien een gewoon bord niet eens.
Of vergis ik me nu sterk?
Dus dan toch maar de 60 + 40 (100cm) of zelf de (belachelijk) grote 120cm fornuis? Of toch gewoon een grote 90cm oven?
Iemand enige ervaring met het praktische gebruikers gemak van 60 + 30?
Een ovenschaal of een pizza gaat er niet in en misschien een gewoon bord niet eens.
Of vergis ik me nu sterk?
Dus dan toch maar de 60 + 40 (100cm) of zelf de (belachelijk) grote 120cm fornuis? Of toch gewoon een grote 90cm oven?
Iemand enige ervaring met het praktische gebruikers gemak van 60 + 30?
Re: Boretti fornuis, nut van een 30cm oven??
De kleine oven kan in veel gevallen gebruikt worden als warmhoud oven. Informeer eens of er een bordenrek inzit of beschikbaar is.
Kijk op de site van Boretti of breng een bezoek aan de showroom in watergang. De mensen aldaar kunnen u volledig informeren over alle ins en outs van deze (naar mij mening) fraaie fornuizen.
Succes,
Mr.P.
Kijk op de site van Boretti of breng een bezoek aan de showroom in watergang. De mensen aldaar kunnen u volledig informeren over alle ins en outs van deze (naar mij mening) fraaie fornuizen.
Succes,
Mr.P.
-
Gast
Re: Boretti fornuis, nut van een 30cm oven??
Een nadeel kán zijn dat de 90cm oven een veel langere opwarmtijd heeft dan een standaard 60cm oven.Of toch gewoon een grote 90cm oven?
Voor pizza's o.i.d lijkt me zo'n grote ovenruimte wel handig, maar voor een ovenschotel heb je die echt niet nodig.
Ik had destijds ook belangstelling voor zo'n fornuis, maar heb er toch vanaf gezien omdat ik die ovenruimte veel te groot vond.
S.