LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Boretti

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
lazise

Boretti

Ongelezen bericht door lazise »

Hallo,,

Laatst een keuken laten plaatsen door de keukenkampioen. Niets anders dan problemen. Ze zijn vier maal terug geweest om de keuken eindelijk zo te krijgen zoals de keuken ons beloofd is. Nog is het niet in orde maar de rest doe ik zelf maar want ik ben een beetje onpasselijk geworden van de werkwijze van deze heren.

Maar wat boretti betreft slaat de klok. Onze "mooie" boretti was bij het uitpakken niet zo mooi als het had moeten zijn. De deur zat scheef, het leek net alsof iemand er hard aan had lopen trekken. Hij was totaal ontwricht. "Hopelijk alleen de deur en niet het binnenwerk" Door de installateur is er gelijk een rapport opgemaakt over de fout, deze zou worden afgeleverd bij Boretti. Na telefonisch contact te hebben gehad is er een afspraak gemaakt om een nieuwe deur te plaatsen en dan te kijken of het probleem zou zijn opgelost. Halve dag vrij genomen, monteur komt zonder deur. Ik kom eerst langs om het te beoordelen. De monteur begon te trekken en de duwen aan de deur, ik heb daarop gezegd dat ik dat niet accepteer en alleen accoord ga met een andere deur. Na veel telefonisch ge... toch voor elkaar gekregen dat er een ander deur in moet. Er is een andere afspraak gemaakt. Weken later komt er dan iemand langs met een nieuwe deur "ook weer een halve dag voor vrij moeten nemen" Komt die ..... pas om half zes. Pakt de deur uit en blijkt deze ten eerste het oude model te zijn en ten tweede een tweede hands deur met een aantal diepe krassen. Ook zag je aan deze deur dat het hele fornuis eraan opgetild was. Het hele plaatwerk was ontzet. Een echte tweede hands!! Helaas is het nu vrijdag en kan ik dus geen contact opnemen met deze oplichters.

Een nieuw fornuis kopen en dan iemand een tweede hands deur door zijn mik willen duwen. Hoe krijgen ze het in hun hoofd.
En dan ook nog de derde vrije halve dag die ik vrij moet nemen voor hopelijk een goede deur. Hopelijk niet het binnenwerk.

Ik ben woedend!!!

Ik heb bij Boretti gewerkt en weet dus hoe een ander zich genaaid kan voelen.

Er gebeurd daar nog meer wat het zonlicht niet kan verdragen

Pfffff

Re: Boretti

Ongelezen bericht door Pfffff »

Ik heb bij Boretti gewerkt en weet dus hoe een ander zich genaaid kan voelen.
Ach, dat ontkracht je hele verhaal, jammer.

lazise

Ik begrijp je antwoord niet, Je doelt op dat ik daar op een negatieve manier ben weggegaan ofzo. Als dat zo zijn zou ik geen Boretti hebben gekocht. Je leest gewoon heel veel onzin maar ook verhalen die waar zijn. Nu maak ik het zelf mee en en bemerk dus wat iemand voelt als die zo wordt behandeld.

Pfffff

Ongelezen bericht door Pfffff »

Als dat zo zijn zou ik geen Boretti hebben gekocht.
Mwah, ok, maar ik zou als oud medewerker van Boretti een oud collega hebben gebelt, verhaal uitleggen en direct vragen om een geheel nieuwe oven. Een ontwrichtte deur duid toch vaak op een klein stuitertje in de fabriek, magazijn of vrachtwagen.

zelfstandigste

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

Als je bij Boretti gewerkt hebt weet je dat ze zelfs zaterdags nog bereikbaar zijn. Ik weet ook wie ik moet hebben voor een service-afspraak of vervanging, en daar doen ze NOOIT moeilijk over, dus verbaasd het mij, net als "pfff", dat je niet in overleg met de keukenkampioen of een oud collega van Boretti gaat maar direct in de pen klimt om negatief te doen.

En als je daar gewerkt hebt zal je niet zo de gal lopen spuwen over Boretti maar over All2fix (de servicedienst), dus snap ik de afsluiting van u verhaal ook niet.........
Tja het enige wat geloofwaardig overkomt, maar wat bij iedere fabrikant voor kan komen is dat een onderdeel weken op zich kan laten wachten. Maar zelfs daarvoor is in onze ervaring de servicedienst van Boretti niet de beroerdste.
Natuurlijk is het vervelend dat er dingen mis kunnen gaan, maar het is toch niet zo dat ze de beschadigde deur zonder opmerking bij u wilde plaatsen, of wel? :shock:

lazise

Heb je gelijk in maar toch. Ik heb met een bekende daar contact opgenomen en dacht dat het goed geregeld zou zijn. Zoals ik mijn werk ook altijd goed heb proberen te regelen bij Boretti. Er is daar maar
1 persoon die de eindverantwoording neemt en dat doet hij erg goed, maar dan wel naar zijn kant!

Het hele issue draait niet om dit maar om het feit dat je een nieuwe oven koopt van 3650 euro en dan met een tweede-hands deur aankomen. Je weken laat wachten en drie halve dagen vrij moet nemen.
Bij de plaatsing is dit alles al geconstateerd dus waarom dan niet in 1 keer gewoon goed worden geholpen?
Ik ben daar trouwens op een nette manier vertrokken, geen wrok over en weer.

De monteur heeft nu wel medegedeeld dat er maar misschien een nieuwe oven moet komen. Hier ben ik voor maar ondertussen zijn we nu al 10 weken verder

lazise

uhhh zelfstandigste,

ik heb al uitgelegd dat ik daar op een nette manier ben weggegaan en geen wrok over en weer. Zou ik gal spugen over Boretti, een gevoel waar jij het over hebt zou ik echt geen Boretti kopen.

En, all2fix krijgt ook zijn onderdelen maar aangeleverd uit het magazijn in edam, all2fix blijft dus buiten schot

zelfstandigste

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

De tijd........dat is naadje :? Ik ken persoonlijk ook een ieder die daar werkt, en weet zeker dat ze je tegemoet komen als je het verhaal zo uitlegd als hierboven.
Ga een paar keer op een zaterdag bij hun eten :wink: geintje...

Maar kan Keukenkampioen hier in niets voor je betekenen?
Niet om mijzelf op de schouders te kloppen maar een klant van mij hoeft niet dagen aan de telefoon te hangen bij zo'n gegronde klacht; dat zie ik als mijn zorg/service!

enfin....hopelijk kan je snel op je fry-top of je pizza plaat wat lekkers bakken. :)

Gesloten