LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Brugman barendrecht

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
[email protected]

Brugman barendrecht

Ongelezen bericht door [email protected] »

Zijn dit weekend wezen kijken voor een nieuwe keuken bij brugman.
Omdat wij al eens eerder een keuken gekocht hebben dachten wij eerst daar maar eens heen te gaan.
Na wat rond te kijken werden wij door een verkoper aangesproken of hij ons kon helpen. Na wat over en weer geklets wilde hij ons weleens wat voor rekenen en een tekening maken, er was die dag nog een aanbieding maar liep die dag af dus je snapt het al we moesten die dag beslissen nadat ik hem op voorhand had gezegd dat we zeker deze dag niet zouden beslissen ging hij toch de tekening maken, na wat over en weer kwam er een prijs uit van €29.000 euro uit schrik ja zeg dat wel terwijl hij op voorhand naar ons budget had gevraagd zei ik zo gek scherend doe maar € 10.000 euro toen zei hij al dat het eerder €15.000 tot € 20.000 zou worden en hij ging toch weer verder met onderhandelen na een uur zaten we al op €17.000 en toen wij onze jassen aan deden kwam hij ons nog achter aan met het bod €15.700 maar dan moest ik gelijk even krabbelen. Ik zei tegen de man snap je niet dat daar iemand over na moet denken? Nee dat snapte hij niet, hij gunden ons de keuken en had zelfs met de leveranciers van de apperatuur gebeld voor korting. Snappen jullie het nog? Nu wij niet meer binnen een uur 50% korting hoe ongeloofwaardig is dit wij zijn weggegaan en vinden dit gewoon dwang verkoop komen daar dus niet meer. :evil:

sjoegel

Re: Brugman barendrecht

Ongelezen bericht door sjoegel »

Goed zo :D Het kan dus wel. Gewoon nee zeggen.

JR-zundapp

Ongelezen bericht door JR-zundapp »

Is het goed dat je weg ben gegaan of heb je een enorme kans laten liggen :wink:

Ik ken wel wa adressen van winkels die gelijk de voordelige prijs geven. Maar de meeste winkels proberen je eerst te veel te laten betalen. Helaas want waar het uiteindelijk om gaat is dat je de juiste keuken krijg.

Maar het lig ook een beetje aan ons als klant want wij gaan met hun werk, tips en ontwerp naar de concurrent om daar nog wat goedkoper uit te komen.

Dusss ja ik snap beide kanten wel

Main

Ongelezen bericht door Main »

Mijn vrouw en ik zijn verleden week ook bij Brugman in Barendrecht voor een keuken wezen kijken, ook bij ons kwam de totaal prijs op 29.000 Euro, waarschijnlijk een standard prijs, ben maar weg gegaan en bij de locale keukenboer een keuken besteld, met nog duurdere en een beter blad, waren we 40% goedkoper uit.
Voor mij een advies, laat de Mandenmakers groep lekker links liggen

Marf

Ongelezen bericht door Marf »

Beste Radar bezoekers,

Ik ben sinds vrijdag trotse eigenaar van een Brugman keuken, gekocht bij Brugman Barendrecht. Ik lees veel negatieve dingen over DMG. Ik vind het aankoopsproces ook niet helemaal zoals het hoort, maar als je een paar keer langskomt en niet gelijk de keuken koopt denk ik wel dat je tot een eerlijke prijs overeen kan komen. Voor mij is de keuken iigv de prijs die ik betaald heb waard, dat is het belangrijkste vind ik. Ik heb de keuken zelf geinstalleerd en ik ben erg tevreden! Alles was compleet, zag er allemaal erg degelijk uit. 1 deur was beschadigd, maar die krijg ik nieuw nageleverd. Even afwachten of de service na de aankoop ook goed is dus. Als het goed gaat mag dat ook vermeld worden vind ik!

Succes met het vinden van je droomkeuken!!

Gr. Marf

Gesloten