LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Brugmatic (Brugman Keukens) = Hacker Systemat ???

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
marz

Brugmatic (Brugman Keukens) = Hacker Systemat ???

Ongelezen bericht door marz »

Even voor de zekerheid: is het zo dat de Brugmatic van Brugman Keukens (lage plinkt met hoge kasten, glazen zijkanten van de laden, fluisterprofiel etc.) van het merk Hacker Systemat is?

Zo ja, wat zijn jullie ervaringen met dit merk?

Gr.,
Marcel

marz

Re: Brugmatic (Brugman Keukens) = Hacker Systemat ???

niemand een idee?

gesina

Ongelezen bericht door gesina »

Brugmatic van Brugman Keukens is van het merk Hacker Systemat!
Brugman verkoopt keukens onder eigen naam privat label wat veel meer grote zaken doen.
Je kunt dan ook nooit zomaar vergelijken.

Su6 met kiezen

marz

dus ik kan de brugmatic van brugman wel vergelijken met andere leveranciers van Hacker Systemat?

gesina

Ongelezen bericht door gesina »

Hallo Marz,

Ja, hoor dat kun je zeker. Brugman probeert met de naam brugmatic het idee te geven dat het in de lijn van Siematic is. Maar Hacker vind je eigenlijk op elke hoek van de straat net zoals Pronorm die ook bij Bugman ligt.
Ik ben zelf overigens verkoper van keukens en badkamers in het Noorden van het land. Ik heb ooit deel uitgemaakt van de DMG en gewerkt bij brugman.
Zelf heb ik met plezier bij deze organisatie gewerkt maar nu ben ik niet de doorsnee verkoper zoals je ze bij de DMG ziet. Ik werk nu in een zaak waar we eerlijke prijzen hanteren en waar de klant niet de eerste keer hoeft te beslissen. Veel belangrijker is dat de klant tevreden is met het plaatje en dat het bedrag klopt naar het aangegeven budget. Ik vind het jammer dat het mooie beroep wat ik heb soms zo besmet is geraakt en dat een klant daardoor erg wantrouwend word. Bovendien wil ik aangeven dat de prijs heel belangrijk is maar ook dat de keuken op het eind perfect wordt opgeleverd.

Gr van Gesina

Gesloten