LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] bruynzeel keuken met korting

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
cookiepan
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 mar 2006 11:14

bruynzeel keuken met korting

Ongelezen bericht door cookiepan »

Wij vinden de Bruynzeel Keuken Piet Zwart die inmiddels al jaren bestaat maar weer opnieuw is uitgebracht- erg mooi en hebben onlangs een schets laten maken. We zijn bezig met de financiering voor een uitbouw en dit is bijna rond. Nu las ik dat er as weekend 35 % korting wordt gegeven maar omdat de fomaliteiten rond de financiering nog niet helemaal rond zijn vroegen we ons af of dit dan wel meteen moeten beslissen in een uurtje as zaterdag....Ik dacht nl dat het een enorme aanbieding was maar nu ik eens goed op deze site heb gelezen, blijkt dat we enorme groentjes zijn op dit gebied, we dachten nl dat 10% al heel veel was... Ik wil niet dat we Bruynzeel een poot uitdraaien maar ook niet andersom- we hebben ook maar een beperkt budget en kleine kinderen dus willen we niet teveel betalen. Maar punt is dat de verkoper weet dat ik ga voor "DE" Piet Zwart....Hoe kan ik nu nog onderhandelen (ik ben hier niet goed in maar weet inmiddels dat het nodig is:-) over een lagere prijs en als men hier elders schrijft dat deze actie van 35% as zaterdag een sigaar uit eigen doos is, mag ik dan verwachten dat deze aanbieding ook na werkelijke financiering van onze verbouwing nog mogelijk moet zijn? Of kan ik zelfs nog onderhandelen over een lagere prijs dan 35%? De keuken zou volgens de verkoper ongeveer 9 tot 11.000 euro worden, zonder vaatwasser en fornuis (een fornuis hebben we nog en vaatwasser is geen ruimte voor).. Ik hoop dat er reacties komen want ik ben helaas niet goed in onderhandelen, vind dat erg moeilijk maar wil ook niet het gevoel hebben dat we zo stom zijn geweest en achteraf teveel betaald hebben- terwijl we ook nog eens een sober inkomen hebben en dus kritischer moeten zijn en prijsbewuster....Alvast bedankt voor uw reactie!

HunterV
Berichten: 15
Lid geworden op: 19 mar 2006 20:59

Re: bruynzeel keuken met korting

Ongelezen bericht door HunterV »

Zoals u zelf al op dit forum heeft kunnen lezen zijn kortings percentages niet interessant, Het gaat uiteindelijk om de prijs onder de streep. Ook een actie dat u op een bepaald moment een bepaalde korting kan krijgen zijn de trucs die alle keukenzaken beoefenen om klanten binnen te lokken. U kunt die korting namelijk altijd krijgen. Dus maak absoluut geen haast met uw beslissing! Het loont de moeite om prijzen te vergelijken en te onderhandelen. Liever een keer weggelopen en later alsnog beslissen dan teveel betalen. Zorg dat u een offerte krijgt, plaats hem hier op het forum en laat de deskundigen beoordelen of u een goede prijs heeft gekregen. Succes!

cookiepan
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 mar 2006 11:14

Re: bruynzeel keuken met korting

Ongelezen bericht door cookiepan »

Bedankt voor uw reactie! We nemen het zeker ter harte, goed om te weten dat we dus niet meteen al moeten beslissen a.s. zaterdag...Bedankt voor uw advies!

Andere wetenswaardigheden en ervaringen omtrent de Piet Zwart zijn ook zeer welkom :-)

Gesloten