Hallo Scara,
Inderdaad is er vrijwel niets goed geleverd door Henry's Kitchen, en inderdaad zijn wij vanaf begin maart 2006 bezig met onze keuken. En besteld in september 2005!!! Wil jij bij mij de briefwisseling komen lezen die wij hebben gehad met zowel Henry's Kitchen als Siematic? De over de honderd telefoontjes, die we hebben gepleegd, en niet te vergeten de aangetekende brieven die we hebben geschreven? Het is een ordner vol. De vele keren dat wij hebben zitten wachten omdat er voor de zoveelste keer een monteur langs zou komen? En er dan weer verkeerd was geleverd? Lullig om dan te zeggen dat het niet waar is. En ik maar denken dat er nog aardige mensen zijn, nou je hebt het gloeiend mis. Dat ik nu pas reageer heeft een goede reden, moet ik dat soms ook uitleggen?
Was niet echt geneureus van me Maxx, daar ik deze melding als onzin beschouwde. Siematic kennende hadden ze zelf deze klacht opgelost.]
Siematic heeft dus inderdaad niets gedaan om dit op te lossen. Denk je nu echt dat ik hierover zomaar iets ga schrijven? Bah, wat onaardig.
Wij hebben ook een siematic keuken gekocht bij Henry's kitchens.
Gekocht in febr 2006, geleverd eind september 2006 en nog steeds niet klaar......
Ik heb na de zoveelste verkeerde levering uiteindelijk een advocaat in de arm genomen die er in ieder geval voor gezorgd heeft dat er een begin gemaakt is met correcte levering, correcte montage ( door elders ingehuurde siematic monteurs) en herstel van de schade die monteur .... had veroorzaakt. De schadeclaim moet nog behandeld worden door de curator. Over 2 weken is de laatste levering en dan is eindelijk mijn keuken klaar. Een ordner vol correspondentie, een lade vol uit-eten bonnetjes, pizzaboer, snackbar, kant en klaarmaaltijden. 10 (!) dagen thuis gebleven omdat er vandaag toch echt enz enz
Ik werd er knettergek van...........
Maar siematic lost de laatste restjes keurig op!
Wat een herkenbaar verhaal. Gek werden wij ervan, en zo te lezen jullie ook. Wat een klungelaars waren het. Ik ben blij voor je dat Siematic uiteindelijk alles in orde maakt, en zijn verantwoordelijkheid neemt. Helaas laten ze ons zitten. Maar dat je daar een advocaat voor moest nemen, is toch schandalig. In feite hadden wij dat ook moeten doen. Maar om dat nu nog te doen voor een niet geleverde lade met geleiders en nog 4 geleiders die niet deugen? Wij laten het maar zo, maar reclame is het niet.
Ja, dat we een advocaat moesten nemen is inderdaad van de gekke. Maar ik kon gewoon niet koken! En na 5 maanden kant en klaar voer heb je het wel helemaal gehad. De advocaatkosten claimen we natuurlijk. Maar het is nog maar de vraag óf, en hoeveel, daar van terug komt.
Maar jammer dat Siematic jullie niet helpt. Ik ben erg tevreden over de afwikkeling door hun. Maar je weet dus inderdaad niet of mijn advocaat daar wat mee te maken heeft. Ze heeft wel contact gehad met Siematic.
Ik ben een vrij naieve koper. ik had in mijn vorige huis ook Siematic, dus dat wilde ik weer. En Henry's kitchens was de enige dealer in de buurt. En je hebt het druk, dus geen tijd om goed verder te zoeken. Maar ik heb er van geleerd. Ik weet niet of het nog eens nodig is, maar een eventuele volgende keuken koop ik in een kleine speciaalzaak.
Maar over 2 weken hoop ik een prachtige keuken te hebben!
Al dan niet oprechte klant weet op 21 juni dit forum te vinden en uit een klacht, 2,5 uur later wordt er al een handreiking aangeboden, mits er wat vragen worden beantwoord. 10 juli een reactie, maar geen antwoorden maar een beklag dat er geen aardige mensen zijn.
Tja, ik weet het niet hoor, als ik een vraag stel op een forum als dit, dan zou ik het een beetje in de gaten houden of er reacties op zijn.
En gezien het feit dat deze zaak al zo lang loopt, heb ik daar mijn twijfels over. ( qua materiaal zou het 200 euro kosten, dus echt de eer te na van Siematic, om dit te laten sloffen.)
Er is altijd een bepaalde groep wat zichzelf graag in een slachtoffer rol laat drukken.
Maar op zich sta ik nog steeds achter mijn opmerking, A-nummer ( staat op elke correspondentie met Siematic en eventueel contactpersoon bij Siematic
Wat een lullige opmerking. Slachtofferrol.
Volgens mij zit er niemand te wachten op keukenboeren die de boel belazeren. Maar helaas, ze zijn ruim vertegenwoordigd.
En als klant loop je met open ogen in de val. Als je zó denkt
over gedupeerde klanten............Schande.
Ik denk ook niet dat het over mezebol gaat. Dat heeft niks te maken met begrijpend lezen, maar met empathie voor de medemens. Maar dat woord is onbekend bij sommige keukenboeren vrees ik.........
Normaal ben ik geen voorstander om dit soort (oude) berichten weer naar voor te halen, maar deze keer geeft ik je groot gelijk.
Ik verwacht alleen dat je nu een bak met ellende over je heen gaat krijgen, maar ja, als mensen niet willen luisteren, laat het hun probleem zijn. Er is al zoveel gewaarschuwd; eerst Horn, toen Hans Verkerk, daarna Henry's Kitchens en nu weer vor Almat (KeukenPartners en Vendoplan), maar toch elke keer is het weer hetzelfde feestje.