LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bruynzeel keukens / Henry's kitchens uitlever problemen

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Eek
Berichten: 426
Lid geworden op: 20 jan 2007 10:07

Bruynzeel keukens / Henry's kitchens uitlever problemen

Ongelezen bericht door Eek »

Als jullie je Henry's kitchen keuken via Bruynzeel op korte termijn verwachten kunnen jullie het nog wel even vergeten.

Alle beloften ten spijt worden er uiteraard met mooie levertijden geschermd maar deze zullen zeer ruim overschreden gaan worden !
76 keukens zullen een week of 13 later uitgeleverd gaan worden.

Is het ze toch gelukt de klant(en) een paar maanden stil te houden. :wink:

Succes weer allemaal en op naar de volgende ronde.....

16again
Berichten: 16125
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Bruynzeel keukens / Henry's kitchens uitlever problemen

Ongelezen bericht door 16again »

Volgens CBW voorwaarden kun je kosteloos ontbinden bij overschrijding van vermoedelijke levertijd met 4 weken.....

GWTE
Berichten: 928
Lid geworden op: 21 mei 2007 21:16

Re: Bruynzeel keukens / Henry's kitchens uitlever problemen

Ongelezen bericht door GWTE »

Beter je keuken 13 weken later dan hellemaal geen keuken.... ook Bruynzeel laat als voortrekker van het CBW weer zien hoe het moet. Het is eenvoudig om alle initiatieven uit de keuken branche, om het imago (hoog) te houden, neer te sabelen. Neem de productie van zoveel keukens op zo'n korte termijn maar eens even over.....Je order laten vervallen lijkt mij zeer ondankbaar. Ook een andere leverancier kan niet sneller leveren.....
Laatst gewijzigd door GWTE op 31 mei 2007 00:08, 1 keer totaal gewijzigd.

Eek
Berichten: 426
Lid geworden op: 20 jan 2007 10:07

Re: Bruynzeel keukens / Henry's kitchens uitlever problemen

Ongelezen bericht door Eek »

Ook werkzaam bij Bruynzeel GWTE ?

Bruynzeels iniatief om de klanten van HK over te nemen heeft absoluut niets met het CBW of wat dan ook te maken,maar gaat puur om de pingels. Niets mis mee,daar werken we tenslotte allemaal voor.
Maar er werden duidelijke beloften naar de klanten gemaakt en daarbij zijn er ook nog veel klanten in de waan dat hun keuken volgende week komt,iets dat door Bruynzeel nooit ontkracht is en wel is bevestigd,ook nog in de showrooms.

Lijkt me toch sneu als je als consument je keuken weggesloopt hebt omdat je je nieuwe keuken volgende week verwacht en dan nog 3 maanden mag (lees moet) wachten.

Ken wel een paar leveranciers die het sneller kunnen hoor,inclusief Bruynzeel. De optima line van Bruynzeel (Schuller next 125) staat gewoon op voorraad in Duitsland en kan binnen 1 week uitgeleverd worden in Nederland. Het probleem ligt hem bij de interne chaos bij Bruynzeel en de complete wanorde op klantencontact. Zelfs de inmeters durven niets meer tegen de klanten te zeggen.

maxx
Berichten: 1701
Lid geworden op: 03 sep 2005 12:50

Re: Bruynzeel keukens / Henry's kitchens uitlever problemen

Ongelezen bericht door maxx »

Je mag toch aannemen dat Bruynzeel eerst heeft gekeken of de belofte kon waarmaken VOORDAT ze deze deden. Productieplanning is blijkbaar net zo chaotisch als de klachtenverwerking.

MVG

Lia van Harten
Berichten: 3
Lid geworden op: 31 mei 2007 19:33

Re: Bruynzeel keukens / Henry's kitchens uitlever problemen

Ongelezen bericht door Lia van Harten »

Wat een ontzettend walgelijke mensen zijn de anonieme galduivels EEK en MAXX.
Werkelijk alles trekken ze uit de kast om over verschillende firma's hun gal te spuien. Zodat niemand ze zo maar kan zien of kan herkennen. Durven ze beslist niet om zich met naam en toenaam te presenteren, daarom lekker anoniem allerhand onwaarheden vertellen, want de beerput van het internet overtreft hun meest onwerkelijke fantasieen. Samengevat, een nogal psychopatisch gedrag, waar je toch niet echt trots op kunt zijn als je in de spiegel kijkt ... maar ja ... alleen op deze manier kunnen ze 'belangrijk' zijn. In navolging van anderen nu weer lekker afzetten tegen bedrijven als Bruynzeel waar ik toevallig niet werkzaam ben, maar die wel als enige bereidt was om de grote ellende van Henrys Kitchens in banen te leiden en op te lossen.
Diep respect heb ik voor de firma Bruynzeel die zelfs consumenten, zoals mij en mijn man, geholpen heeft en zonder bijbetaling de bestelde keuken uitlevert terwijl wij de keuken (€. 14.800,--) volledig aan Henrys Kitchens hebben betaald.
Diep respect heb ik voor de professionele wijze waarop een en ander door Bruynzeel begeleidt is en wordt en natuurlijk kunnen geen 400 consumenten in enkele weken geholpen worden, dat vraagt de nodige tijd. Alleen al om er voor te zorgen dat consumenten datgene krijgen wat ze besteld hebben en ze niet achteraf iets krijgen dan dat.
Meestal zijn mensen als EEK en MAXX zielige personen die in hun keukenjob overdag niet kunnen schitteren, omdat ze daar de capaciteiten niet voor hebben. Een ander zou dat typeren als te dom van geest of te weinig ontwikkeling in de periode dat ze op school niet hebben opgelet. Ze zijn van het laagste soort gaaies dat provocerend probeert belangrijk te zijn en NOOIT de waarheid zal vertellen, want een verdraaiing van feiten is zoveel 'leuker'.
Het is zo ontzettend oneerlijk om feiten te verdraaien alsof een firma als Bruynzeel naar Henrys consumenten niet correct zou handelen.
Als Mijnheer EEK en Mijnheer MAXX nu eens het lef hebben om hier met naam en toenaam op te reageren, dan zouden ze met hun walgelijke gedrag nog iets van respect verdienen, hoe respectloos hun meningen over andere bedrijven en mensen ook zijn. Maar dat zullen ze zeer beslist niet durven. Liever spelen ze hun spelletjes lekker anoniem.
Ik wil alle consumenten die hun keuken bij Henrys gekocht hebben, vertellen dat wij door Bruynzeel fantastisch geholpen zijn, zonder een cent bijbetaling en dat verdient toch wel 'de warme douche' in het TV-programma TROS-RADAR.
Mijnheer EEK en mijnheer MAXX, jullie zijn werkelijk walgelijke mensen die respectloos met de belangen van consumenten omgaan. Daarmee basta.

tinne
Berichten: 650
Lid geworden op: 18 jan 2007 19:06

Re: Bruynzeel keukens / Henry's kitchens uitlever problemen

Ongelezen bericht door tinne »

tja, voor Lia van Harten,

gelukkig is het voor jou helemaal goed gekomen, en ik hoop voor al de andere gedupeerden van Henry's kitchen ook.

Maar lees ook eens het verhaal van Honda, die na een behoorlijke tijd niet meer groette met : Honda, maar met : Honda, het is maar een keuken, een dun laagje chroom... Misschien wordt dan één en ander duidelijker.

Buiten dat. Proficiat.

Mvrgr. Tinne

Annah
Berichten: 8
Lid geworden op: 26 feb 2007 11:58

Re: Bruynzeel keukens / Henry's kitchens uitlever problemen

Ongelezen bericht door Annah »

Beste Lia,

fijn voor jullie dat jullie zo tevreden zijn.
Ik snap alleen niet dat je zo te keer gaat tegen Eek en Maxx. Zeer onterecht en ongepast. Ik vind ze beiden meestal objectief en heb heel veel gehad aan hun adviezen op dit forum. Ze maken juist geen reclame voor hun eigen toko, dat siert ze! Als je via de zoekfunctie hun namen opzoekt kun je zien dat ze beiden heel veel nuttige informatie geven.

Annah

Pfffff

Re: Bruynzeel keukens / Henry's kitchens uitlever problemen

Ongelezen bericht door Pfffff »

:lol:
Laatst gewijzigd door Pfffff op 06 sep 2007 00:43, 1 keer totaal gewijzigd.

16again
Berichten: 16125
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Bruynzeel keukens / Henry's kitchens uitlever problemen

Ongelezen bericht door 16again »

Bruynzeel .... zonder bijbetaling de bestelde keuken uitlevert terwijl wij de keuken (€. 14.800,--) volledig aan Henrys Kitchens hebben betaald.
Hulde!
Vervelend dat het wat langer duurt, maar dat weegt wel op tegen het gegeven dat je niet het gehele aankoopbedrag verloren bent


Deze goodwill van Bruynzeel heeft overigens niets met CBW aanbetalingsgarantie te maken! Bij het CBW is maximaal slechts 15% van de aankoopsom "gegarandeerd." (als je niet oplet wordt die 15% verrekent met korting die je normaal zou krijgen bij nieuwe aanschaf)

GWTE
Berichten: 928
Lid geworden op: 21 mei 2007 21:16

Re: Bruynzeel keukens / Henry's kitchens uitlever problemen

Ongelezen bericht door GWTE »

Deze goodwill van Bruynzeel heeft overigens niets met CBW aanbetalingsgarantie te maken!
Wat een simpele en reactie toch weer 16again (midlifecrisis). Het CBW staat voor veel meer dan de aanbetalingsregeling. En zeker Bruynzeel als voortrekker van het CBW nemen hun taak daarin zeer serieus.

Ook wij krijgen via Het CBW regelmatig zaken aangeboden (problemen van klanten met bij het CBW aangesloten bedrijven) met het verzoek de klachten te verhelpen op kosten van het CBW. Het CBW zorgt er dus voor dat problemen of klachten worden opgelost. Eerst via het betrokken bedrijf. Blijven deze echter achterwegen dan zoekt men een ander aangesloten bedrijf die de problemen kan verhelpen.

Natuurlijk kan het altijd beter, hierin ligt de uitdaging bij jou,....wellicht! Doe je best......

Pfffff

Re: Bruynzeel keukens / Henry's kitchens uitlever problemen

Ongelezen bericht door Pfffff »

:lol:
Laatst gewijzigd door Pfffff op 06 sep 2007 00:43, 1 keer totaal gewijzigd.

maxx
Berichten: 1701
Lid geworden op: 03 sep 2005 12:50

Re: Bruynzeel keukens / Henry's kitchens uitlever problemen

Ongelezen bericht door maxx »

Meestal zijn mensen als EEK en MAXX zielige personen die in hun keukenjob overdag niet kunnen schitteren, omdat ze daar de capaciteiten niet voor hebben. Een ander zou dat typeren als te dom van geest of te weinig ontwikkeling in de periode dat ze op school niet hebben opgelet. Ze zijn van het laagste soort gaaies dat provocerend probeert belangrijk te zijn en NOOIT de waarheid zal vertellen, want een verdraaiing van feiten is zoveel 'leuker'.
Beste Lia van Harten,

Noem het wat je wilt, mijn klanten weten beter.

U kent Bruynzeel als de strohalm die u toch nog de keuken aanreikt. Wij kennen Bruynzeel van de gaten in de serviceafhandeling.

De keuken staat nog niet. Lees toch maar even wat Honda te vertellen heeft.

MVG

Lia van Harten
Berichten: 3
Lid geworden op: 31 mei 2007 19:33

Re: Bruynzeel keukens / Henry's kitchens uitlever problemen

Ongelezen bericht door Lia van Harten »

Beste mijnheer PFFFF, als wij jouw berichten nalezen dan bij je feitelijk niet veel anders dan mijnheer EEK en mijnheer MAXX. Dus gebruik gewoon samen een nieuwe ludieke naam als PFFFFEEKMAXX.
Wim Sonneveld noemde jullie soort mensen vroeger al 'gluiperds van de ergste soort'.
Wat onze keuken betreft mijnheer MAXX, die is afgelopen week perfect geplaatst. Alles in 1 keer goed, slechts 2 deuren en een wasemkap waren iets beschadigd, hetgeen genoteerd werd en voor eind juni wordt vervangen.
Nu niet meteen gaan roepen, dat het nog maar af te wachten is of dat wel zal gebeuren, want dat is weer heel erg goedkoop om te gaan refereren aan een slechte serviceafwikkeling. Juist dat soort onzinverhalen maakt jullie zo walgelijk.
Nogmaals durf eens eerlijk te zijn en laat eens zien wie jullie werkelijk zijn.
Als je werkelijk durft te bekennen wie je bent, dan mag je me zelfs bellen. Ik vind dit zo erg wat hier zo maar anoniem aan leugens op internet gepubliceerd mag worden, daar zijn geen woorden voor.

16again
Berichten: 16125
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Bruynzeel keukens / Henry's kitchens uitlever problemen

Ongelezen bericht door 16again »

@GWTE
Op mijn vorige post stond al een link:
http://www.cbw.org/erkend/veelgestelde.php#aanbetaling
Zoals ik (inmiddels hoogbejaard....??) die lees heeft Lia volgens CBW regels maximaal recht op 15% vergoeding, terwijl Bruynzeel 100% vergoed. Wie verdient er dan een warme douche?

klachten te verhelpen op kosten van het CBW
Laat me niet lachen! Bij uitvoering van de aanbetalingsgarantie gaat dat op kosten van de winkel waar de vervangende aankoop wordt gedaan

Eek
Berichten: 426
Lid geworden op: 20 jan 2007 10:07

Re: Bruynzeel keukens / Henry's kitchens uitlever problemen

Ongelezen bericht door Eek »

Leugens ? Hetgeen geschreven bevat niet 1 leugen beste Lia.

Zet die roze bril af.

Prospect
Berichten: 36
Lid geworden op: 28 mei 2007 12:55

Re: Bruynzeel keukens / Henry's kitchens uitlever problemen

Ongelezen bericht door Prospect »

Lia :twisted: is blij lekker houden zo!

Toch gewoon eens kijken naar de bijdrage op dit forum bij de door jouw genoemde personen. Iedereen heeft zijn ervaringen en meningen en lijkt mij dat je deze moet respecteren ! ( blijkt overigens moeilijk te zijn als ik de berichten van afgelopen week nakijk).

Met respecteren blijk jij ook enige moeite te hebben. Wellicht als je weer met beide benen op de grond staat kan je wellicht het eea weer helder bekijken.

Ben overigens blij voor je dat het eea is goedgekomen!
Hopenlijk laat je het hierbij

kuchina
Berichten: 48
Lid geworden op: 15 mei 2007 20:50

Re: Bruynzeel keukens / Henry's kitchens uitlever problemen

Ongelezen bericht door kuchina »

:o

gompie

ik zou idd maxxx en eek niet zo willen aanschouwen :D

Lia van Harten
Berichten: 3
Lid geworden op: 31 mei 2007 19:33

Re: Bruynzeel keukens / Henry's kitchens uitlever problemen

Ongelezen bericht door Lia van Harten »

Zo maar een aardige opmerking, mijnheer of mevrouw Prospect, dank je wel daarvoor.
De 'heren' PFFFF en EEK en MAXX zijn gewoon niet eerlijk en niet oprecht. Ze doen alles om een ander bedrijf, lekker anoniem, geniepig en achterbaks, in een verkeerd daglicht te stellen en daar kan ik heel slecht tegen, want het is niet eerlijk.
Ik geef het je te doen om voor zo'n 400 consumenten die toch financieel belazerd zijn door de eigenaar van Henrys Kitchens, alles in banen te leiden. Natuurlijk vraagt dat tijd en ook wij kregen onze keuken later dan gehoopt, maar het werd ons uitgelegd waarom.
Natuurlijk heb ik er begrip voor dat bij Bruynzeel de schoorsteen ook moet branden, in welk bedrijf tot de overheid aan toe is dat niet het geval trouwens? Of werken de 'heren' PFFF en EEK en MAXX voor niets?
In ons geval hebben wij niets maar dan ook helemaal niets hoeven bijbetalen en wij hebben onze uitgezochte keuken met alles er op en er aan correct ontvangen en keurig gemonteerd gekregen.
Dat is een groot compliment naar Bruynzeel die dit heeft mogelijk gemaakt en daarvoor zijn wij Bruynzeel gewoon heel erg dankbaar. Dat zal ook bij andere gedupeerden in min of meerdere mate het geval zijn en dat verdient van iedereen dus ook van de 'heren' PFFFF en EEK en MAXX diep respect.
Maar ja respect tonen is iets wat met waarden en normen te maken heeft en als je die niet hebt meegekregen dan is het schijnbaar veel leuker om trammelant te schoppen en leugens te vertellen die een ander beschadigen en je daarna lekker in anonimiteit te hullen.
Reeds meerdere weken volg ik deze site en was benieuwd hoe het ons zou vergaan. Inmiddels kan ik het kof van het koren scheiden en ben daarom ook zo boos geworden op deze anonieme 'loosers met psychopatische neigingen. Daar is n.l. niemand oprecht mee geholpen.

kuchina
Berichten: 48
Lid geworden op: 15 mei 2007 20:50

Re: Bruynzeel keukens / Henry's kitchens uitlever problemen

Ongelezen bericht door kuchina »

hihi en ik dacht dat ik al te streng reageerde op vriend Pffff :D

is toch niet nodig dit? schelden etc.

FEIT: je bent tevreden, SUPER goed !! toppie

de rest is fictie

Gesloten