LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bruynzeel keukens

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
annelice

Bruynzeel keukens

Ongelezen bericht door annelice »

Ik had een vraagje?
Wat is er mis met de atlas serrie van bruynzeel.
Ik lees nog al wat negatieve berichten maar er staat niet bij wat er mis is. Heb toch 10 jaar garantie!!!

Hans2

Re: Bruynzeel keukens

Ongelezen bericht door Hans2 »

Met deze keuken is denk ik helemaal niets mis mee.

Trouwens met Bruynzeel keukens heb ik goede ervaringen.

Heb 25 jaar geleden een huis gekocht, daarin een Alpha keuken laten plaatsen.
Deze keuken heeft nu 25.... jaar dienst gedaan.
Zou zo nog 5 jaar dienst kunnen doen.
Alleen kunnen wij ons huis dan openstellen voor de open monumenten dagen.

Hebbben nu een Allure keuken gekocht .
kregen een korting van €7000,--
Hebben nu opnieuw na 25 jaar een keuken besteld bij Bruynzeel
voor een prijs van €10.000

Wordt binnenkort geplaatst
Hans2

Inoitall

Ongelezen bericht door Inoitall »

Leuk voor je Hans, hebben ze bij Bruynzeel ook verteld waarom je zevenduizend Euro korting kreeg? Ik heb namelijk ook een Allure keuken gekocht en €10.000.- betaald zonder korting? Hoe kan dat?

Hans2

Gewoon de 4 andere offertes die ik al had van o.a. Almat en Brugman en Rotpunkt erbij halen en het voorstel Bruynzeel krijgt foto,s van de oude keuken en de nieuwe keuken.

Keukenmeubels €11850,--
Apparatuur Bosch kvie 28471Fornuis HEV330550Kookplaat NNH615
Schouw 635A Vaatwasser SGV 45 13EU + werkbladen comstone 40mm +waterkering +Franke spoelbak+kraan +tlverlichting onder de kastjes.
€9200,--

Aktie:€10500,--

Hans2

Bruto€21000
Netto€17950
Actie€10500

Inoitall

€ 10500.- als actie. Dan heb ik dus maar € 500.- korting gehad! Voor dezelfde keuken?

gast286

Ongelezen bericht door gast286 »

Iederereen in de keukenhandel zal jouw graag zo een "aktie" aanbieden
Hans. 21=17=10.5 GAAAAAP.

Hans2

Bovenstaande reacties graag even voor mij toelichten.
Inotiall graag even een kijkje in jouw keuken als vergelijk.

Een Allure keuken +handgrepen,met hetzelfde werkblad in tweeen in een L opstelling + alle apperatuur van Bosch.

Een keuken met dezelfde apparatuur en Almat kastjes kon ik bij Almat netto niet goedkoper krijgen dan 13950,--
Volgens mij doet Bruynzeel niet onder als Nederlandse keukenfabriek bij Almat.
Al met al werden wij zowel bij Almat Amstelveen als Bruynzeel netjes geholpen.
Als ik daarnaast vergelijk wat Brugman levert.

Bij nader beschouwing vond ik zelfs bij de schowroomkeukens bij Brugman slordigheden in de motage (en dat bij een showroom).

Al met al voel ik mij zeker niet bekocht

Hans2

Inoitall

Ik heb dezelfde keuken hans, ook met de KVIE 28471 en een mooi werkblad van Comstone. Ik heb wel gratis greepjes en plinten! Toch mooi nog € 500.- minder betaald denk ik dan maar.

Hans2

Ach ,Zo zie je maar Bruynzeel geen slechte keus.

Gefeliciteerd ook met jezelfde keuze.
Hans2

tamaar

Ongelezen bericht door tamaar »

hallo
Wij zijn van de week bij bruynzeel geweest, mooie keuken helemaal naar maak uit gekozen alles van bosch koel-vrieskast, magnetron, vaatwasser en oven 90 cm. behalve de ind. kookplaat die is van atag 90 cm. Keuken zelf hoogglans creme duurste handgrepen natuurlijk weer, koos ze uit zonder dat ik wist dat dat weer de duurste waren :? ken je dat ? roosters meegespoten, granieten blad 4cm. en doorgetrokken tot de bovenkastjes beginnen.keuken loopt in een U vorm 246 bij 239 bij 237.
Nou alles werd berekend en de vraagprijs kwam uit op schrik niet 33.000
nou veeeel te duur natuurlijk dus toen werd het 23.000 we kwamen binnen met een bedrag van max. 14.000 en wij waren brutaal dus 16.500 en echt niet meer. verkoper ging na achter kwaam na 10 min terug en zei: 19.500 en echt niet minder dat is dus 40% korting maar we zijn er helaas niet uit gekomen. Is dit nou redelijk of toch die 45% wat wij in gedachten hebben????????????????????????????????

tamaar

Ongelezen bericht door tamaar »

Vergeten,

oja nog een anderhalve spoelbak van franke en een bosch uitrekbare afzuigkap.

Pfffff

Ongelezen bericht door Pfffff »

:D :D :D Plinten gratis , grepen gratis :D :D :D

Tjemig wat ben je gematst

klercken

Ongelezen bericht door klercken »

Inoitall jij weet zoveel, hoe krijg jij het voor elkaar een keuken die €21000,00 kost bij Bruynzeel voor €10000 te kopen.
Hoe krijg je dat voor elkaar?

Gepost door Bericht
Onderwerp: inbouwoven in hoge kast
Inoitall

Reacties: 2
Bekeken: 120

Categorie: Keukens Geplaatst op: 02 Dec 2005 14:12 Onderwerp: inbouwoven in hoge kast
Waar hoorde je dat?......Wat voor problemen bedoel je?......Wat voor kunststof bedoel je?....Welke deuren bedoel je (zijkant, boven, onder)?Wat voor een inbouw oven bedoel je?.....Kortom waar over?
...
Onderwerp: Bruynzeel keukens
Inoitall

Reacties: 12
Bekeken: 346

Categorie: Keukens Geplaatst op: 01 Dec 2005 20:20 Onderwerp: Bruynzeel keukens
Ik heb dezelfde keuken hans, ook met de KVIE 28471 en een mooi werkblad van Comstone. Ik heb wel gratis greepjes en plinten! Toch mooi nog € 500.- minder betaald denk ik dan maar.
Onderwerp: keukenblad dat lijkt op melkglas
Inoitall

Reacties: 4
Bekeken: 157

Categorie: Keukens Geplaatst op: 01 Dec 2005 19:52 Onderwerp: keukenblad dat lijkt op melkglas
Ja, ik weet wat het is!.............Gals..sgal..lags...pfffff...GLAS!

En ja, het is goed...geëts... mooi....gehard en daardoor krasbestendig.

Ja, in 2 cm dikte is het duurder dan graniet, maar n ...
Inoitall

Categorie: Keukens Geplaatst op: 01 Dec 2005 19:29 Onderwerp: Bruynzeel keukens
€ 10500.- als actie. Dan heb ik dus maar € 500.- korting gehad! Voor dezelfde keuken?
Onderwerp: prijs keuken
Inoitall

Reacties: 6
Bekeken: 376

Categorie: Keukens Geplaatst op: 01 Dec 2005 18:40 Onderwerp: prijs keuken
We zitten nu op een prijs van 15000 euro.
Is dat reeel???????

De beste, brave verkoper/adviseur die voor jullie dit prachtige ontwerp heeft gemaakt en daarbij ook nog zo,n mooie ronde prijs bedon ...
Inoitall

Categorie: Keukens Geplaatst op: 01 Dec 2005 18:17 Onderwerp: Bruynzeel keukens
Leuk voor je Hans, hebben ze bij Bruynzeel ook verteld waarom je zevenduizend Euro korting kreeg? Ik heb namelijk ook een Allure keuken gekocht en €10.000.- betaald zonder korting? Hoe kan dat?
Onderwerp: keukenblad dat lijkt op melkglas
Inoitall

Reacties: 4
Bekeken: 157

Categorie: Keukens Geplaatst op: 01 Dec 2005 18:04 Onderwerp: keukenblad dat lijkt op melkglas
Ja..ja en ja!
Onderwerp: afdingen Almat
Inoitall

Reacties: 16
Bekeken: 779

Categorie: Keukens Geplaatst op: 30 Nov 2005 17:51 Onderwerp: afdingen Almat
Dit is het ultieme bewijs dat veel klanten geen respect hebben voor de adviseur en geen verschil meer zien tussen het oer Hollandse onderhandelen en dan zaken doen, en het kinderachtige gezeur om kort ...
Onderwerp: Geen keuken voor deze jongen!
Inoitall

Bekeken: 579

Categorie: Keukens Geplaatst op: 30 Nov 2005 10:49 Onderwerp: Geen keuken voor deze jongen!
De keukenwereld is niet anders dan andere branches. Ik bedoel, je hebt goede en slechte verkopers. Oplichters of eerlijke lieden, maar ook vakmensen en prutsers. Als consument bepaal je zelf waar je u ...
Onderwerp: Keuken gekocht in Nordhorn (D) bij Ardland... status
Inoitall

Reacties: 194
Bekeken: 32231

Categorie: Keukens Geplaatst op: 29 Nov 2005 18:36 Onderwerp: Keuken gekocht in Nordhorn (D) bij Ardland... status
Gedeeltelijk mee oneens. B-Merken (bij keuken fabrieken) zijn inderdaad geen trendsetters op het gebied van keukenmeubelen. Wel worden de nieuwste ontwikkelingen toegepast als het gaat om apparatuur o ...
Onderwerp: Complimenten voor Mandemakers
Inoitall

Reacties: 6
Bekeken: 369

Categorie: Keukens Geplaatst op: 28 Nov 2005 18:26 Onderwerp: Complimenten voor Mandemakers
Je hoort vaak slechte dingen van keukenleveranciers. Goed nieuws mag volgens mij ook gemeld(t) worden.

Complimenten Mandemakers!

Helemaal mee eens. Dat meen ik. Alleen heeft meneer Mandemakers ...
Onderwerp: Combimagnetron van Miele of Siemens
Inoitall

Reacties: 5
Bekeken: 401

Categorie: Keukens Geplaatst op: 28 Nov 2005 18:17 Onderwerp: Combimagnetron van Miele of Siemens
Daar de meeste ovens goed geïssoleerd zijn, en voorzien van een "koele (dubbele) deur", zal het met dat warme kruis ook nog wel meevallen.

En zo is het maar net!

De Siemens is meer oven (let bi ...
Onderwerp: vraag over werkblad
Inoitall

Reacties: 1
Bekeken: 173

Categorie: Keukens Geplaatst op: 28 Nov 2005 17:44 Onderwerp: vraag over werkblad
Dit is een blad met een sinaasappelhuidachtig oppervlak. Wie heeft hier ervaring mee en worden de naden wel mooi (vrijwel onzichtbaar) in dit materiaal?

Sinaasappelhuidachtig wil waarschijnlijk zeg ...
Onderwerp: Keuken gekocht in Nordhorn (D) bij Ardland... status
Inoitall

Reacties: 194
Bekeken: 32231

Categorie: Keukens Geplaatst op: 28 Nov 2005 15:02 Onderwerp: Keuken gekocht in Nordhorn (D) bij Ardland... status
Bulthaupt, Poggenpohl en SieMatic zijn A
( Eggersman zou dan de 4de zijn ? )
Het verschil tussen een A merk of een B merk is geen kwestie van kwaliteit. Zeker als je ook nog over C en D kwaliteit p ...
Inoitall

Categorie: Keukens Geplaatst op: 26 Nov 2005 15:00 Onderwerp: Geen keuken voor deze jongen!
Zeker door Whirlpoolapparatuur aan te prijzen als de keuken wat duurder uitvalt.

Nou dat bedoel ik niet hoor lieverd. Zou wel kunnen maar dat is niet altijd nodig, als je snap wat ik bedoel. En ...

Gedragsregels Uitleg Zoeken Registreer Profiel Inloggen

Overzicht forums - 19 resultaten gevonden

Gepost door
Bericht

Inoitall

Categorie: Keukens Geplaatst op: 26 Nov 2005 12:36 Onderwerp: Klanten zijn ook boefjes!

Dat blijkt maar weer. Ik heb gemerkt dat veel klanten niet eerlijk zijn. Ze denken dan slim te zijn. Maar zeg nou eerlijk wie heeft nu de meeste ervaring, de klant of de verkoper. Wij (als verkoper) h ...
Onderwerp: Wat een maffia wereld

Inoitall

Reacties: 18
Bekeken: 720
Categorie: Keukens Geplaatst op: 25 Nov 2005 18:08 Onderwerp: Wat een maffia wereld

Mooi, dat weet ik dan ook weer!

Inoitall

Categorie: Keukens Geplaatst op: 25 Nov 2005 18:06 Onderwerp: Wat een maffia wereld

Keukenmaxx valt in de categorie: onbetrouwbaar en voor elke prijs te duur.

Ik denk dat dit hem is?

Inoitall

Categorie: Keukens Geplaatst op: 25 Nov 2005 17:56 Onderwerp: Wat een maffia wereld

Geplaatst op: 25 Nov 2005 17:33 Onderwerp: Keukenmaxx

Keukenmaxx valt in de categorie: onbetrouwbaar en voor elke prijs te duur.

Vroeger had ik een kat die hete jajz (echt waar) d ...

Hans2

Geplaatst op 26 Nov 2005 12:36 door Inoitall

--------------------------------------------------------------------------------

Dat blijkt maar weer. Ik heb gemerkt dat veel klanten niet eerlijk zijn. Ze denken dan slim te zijn. Maar zeg nou eerlijk wie heeft nu de meeste ervaring, de klant of de verkoper. Wij (als verkoper) hebben natuurlijk vaker met dat bijltje gehakt. De klant is en blijft een leek. Vaak komen ze met de zo genaamde internot prijzen voor apparaten. Dat is natuurlijk bijna vals. Kun je niet vergelijken. Deze jongens werken met marges van € 10.- of € 15.- op een apparaat, maar hebben verder geen kosten, geen service, geen showroom maar bovenal geen advies.
De verkoper heeft verschillende mogelijkheden om hier mee om te gaan. Wij weten wel hoe! De klant vraagt hier toch om. Verkopers zijn namelijk ook boefjes maar net iets slimmer (niet altijd natuurlijk).

Dus je bent verkoper bij Bruynzeel?
Je gaat toch niet bij de concurent kopen als je bedrijfskorting kan krijgen??

Vind een bedrijfskorting van €500 maar weinig

Hans2

Hans2

Inoitall
1. is zakenkundige
2. is geen leek
3. is blijkt nu een verkoper
4. is waarschijnlijk geen verkoper van Bruynzeel.

Eén raad aan de verkopers van Bruynzeel!!
Begeef u niet op dit forum want zoals u ziet valt hierboven iemand door de mand. Meestal is op een forum snel het waarheidsgehalte van een verhaal te achterhalen.
Kwalijk voor uw zaken als uw verkopers hier leugens gaan verkopen.

Tast uw eigen geloofwaardigheid niet aan is mijn raad!!

Voor andere forum lezers mijn keuken heb ik echt voor de prijs, alleen zitten er geen plaatsingskosten bij!

Hans2

Inoitall

He Hans,... ik wist het al...andere ook... en nu weet jij het ook. Ik ben inderdaad verkoper en daar heb ik niet geheimzinnig over gedaan. Je kunt makkelijk al mijn reacties op dit forum terug zoeken. K'heb je gewoon wat zitten plagen....mag toch wel. Ik weet echt veel. Geloof me.

Je hebt een prima keuken gekocht met Bruynzeel en de genoemde apparaten Hans. Dat meen ik. Je zult er geen spijt van krijgen. (mits het filiaal hun werk ook goed doen) Het is alléén niet zo dat deze keuken normaal €21000.- zou kosten. Dat moet je niet geloven. Ik schat dat je voor 4.5 á 5 duizend Euro aan apparaten hebt. Laten we zeggen voor 2.5 á 3 duizend Euro aan werkblad, dan zou je voor 3 á 3.5 duizend Euro aan keukenmeubelen hebben. Dat is reëel.

Bruynzeel heeft het inmiddels ook door, klanten willen KORTING! Helaas dragen mensen als jij wel bij aan deze tendens van veel, veel korting. Wees blij met die kwaliteits apparaten en keuken van Bruyneel. Kijk naar je netto prijs en vergeet die korting, dat is toch alleen maar lucht. Geloof me nu maar. Veel plezier met je toekomstige keuken.

En,..oh ja... ik heb echt een Bruyzeel keuken, maar ik werk er niet.

Toedeloe...

puschkinRed

Ongelezen bericht door puschkinRed »

Maar druk heb je het niet!!! Als je op zaterdag hier op het forum kunt zitten :twisted:

Inoitall

Jij ook niet zie ik, zullen we het gezellig maken?

puschkinRed

Ongelezen bericht door puschkinRed »

Maar ik heb dan ook altijd op zaterdag vrij :lol:

Gesloten