LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Composiet aanrecht impregneren

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
330

Composiet aanrecht impregneren

Ongelezen bericht door 330 »

Volgende week is het zover, dan wordt mijn keuken geplaatst. Ik heb een composietblad genomen van Beach Iceberg gepolijst. Was toevallig bezig om een impregneermiddel te vinden voor mijn tegelvloer, las ik dat de aanrechtbladen ook behandeld kunnen worden bij meerdere tegelwebshops. Aanbevolen is om de vlekstop W te gebruiken van Lithofin. Vreemd genoeg heeft Moeller HMK ook een product die vlekstop W S32 heet.

Heeft iemand met de bovenstaande producten ervaring en is het blad nou nog beter bestand tegen vlekken e.d. na zo'n behandeling? Die 3 tientjes wil ik best wel uitgeven als dit een betere bescherming kan bieden.

stofzuigertje

Re: Composiet aanrecht impregneren

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Voor Uw vloer en keuken werkblad wegens garantie alleen de producten en merken gebruiken die deze aanbied.

Ook al is het een zelfde product in duurdere verpakking, toch voor zekerheid kiezen, soms is de samenstelling dunner voor werkblad dan vloer waar U met 100 KG over heen gaat en zo zwaar word Uw werkblad nooit belast.

Verder zult U nooit warme pannen op de vloer zetten dus hoewel het soms hetzelfde lijkt te zijn zou ik gezien de kosten voor zekerheid kiezen tenzij Uw leverancier van keuken Uw vloer product goed keurde, dus liefst per
E mail want dan heb je bewijs, telefoon of mondeling is later niet bewijsbaar.

Gesloten