LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Coninx in Gronsveld

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
john steed
Berichten: 40
Lid geworden op: 24 okt 2007 20:29

Coninx in Gronsveld

Ongelezen bericht door john steed »

Nog steeds aan het oriënteren op een nieuwe keuken....
Ondertussen tijd genoeg hiervoor aangezien het verkrijgen van de bouwverguning in Belgiënog wel een maandje of 3 op zich laat wachten :twisted:
Hopelijk volgend jaar voor de Kerst erin... :roll:


VRAAG 1: Heeft iemand ervaringen met Coninxkeukens uit Gronsveld, Limburg ? :?: Maken blijkbaar zelf keukens en design spreekt me wel aan. Hoogglans en greeploos. Heb Bontempi maar uit mijn hoofd gezet.... Eggersmann heeft nu ook nog goede papieren.

VRAAG 2: stel ik koop een showroomkeuken van netto 20.000 EURO. Waar moet ik op rekenen qua montagekosten of kan ik deze laten vervalen wanneer ik niet om meer korting ga vragen. :?:

VRAAG 3: zijn er nog andere BTW voordelen te behalen wanneer ik mijn keuken in België laat plaatsen door een NL leverancier dan de standaard 2% (19 om 21%)

Sjoerd15
Berichten: 243
Lid geworden op: 13 sep 2006 00:13

Re: Coninx in Gronsveld

Ongelezen bericht door Sjoerd15 »

wat betreft vraag 2. Ga onderhandelen. Zeg wat je wilt hebben, en wat je er voor wilt geven. Bijzonder grote kans dat jullie tot elkaar kunnen komen.

Klant 10
Berichten: 5
Lid geworden op: 23 dec 2007 10:49

Re: Coninx in Gronsveld

Ongelezen bericht door Klant 10 »

Tinnemans-keukenwereld echt de moeite waard, deze geweldige zaak ligt in Ittervoort. Vraag maar naar Paul Mertens of Fred Claessen zeerzeker kunnen die je goed adviseen. Heb zelf en mijn familie, namelijk goede ervaring met hun. De afspraken die ze maken worden nagekomen. Tevens worden er leuke demo's gegeven.
Laatst gewijzigd door Klant 10 op 23 dec 2007 13:42, 2 keer totaal gewijzigd.

Klant 10
Berichten: 5
Lid geworden op: 23 dec 2007 10:49

Re: Coninx in Gronsveld

Ongelezen bericht door Klant 10 »

[/b]TINNEMANS-KEUKENWERELD te Ittervoort

john steed
Berichten: 40
Lid geworden op: 24 okt 2007 20:29

Re: Coninx in Gronsveld

Ongelezen bericht door john steed »

ittervoort?
Coninx ligt toch in Gronsveld?
Dat is toch zuidelijker ? :?:

Als dat een andere zaak is dan is dit ongeoorloofde reclame ( :roll: ) en daarnaast......

Tis dat coninx een mooie demokeuken heeft staan maar normaliter handel ik niet zo graag met Limburgers... :wink:

Klant 10
Berichten: 5
Lid geworden op: 23 dec 2007 10:49

Re: Coninx in Gronsveld

Ongelezen bericht door Klant 10 »

Je zit toch nog in een orienterende fase, waarom mag ik je dan niet informeren. Daarnaast is Coninx ook niet bepaald de goedkoopste. Wat je met mijn info doet zal mij w.w. Toch succes!

john steed
Berichten: 40
Lid geworden op: 24 okt 2007 20:29

Re: Coninx in Gronsveld

Ongelezen bericht door john steed »

wanneer je het zo zonder context opschrijft lijkt het net alsog het je eigen zaak is en dat je reclame maakt. Volgens mij is het expliciet noemen tegen de regels (dacht ik).

En ik ben ook niet op zoek naar de goedkoopste keuken.

Met een budget van ongeveer 20.000 euro moet ik kunnen slagen bij coninx of voor een Eggersmann , Nexxt125.

We hebben alleen een ruimte die echt door een vakman moet worden ingevuld. we hebben zo'n 20 m2 tot onze beschikking en er hoeft wat ons betreft niet eens een tafel in....

ik weet niet hoe ik een schets op het forum moet zetten anders tekende ik de ruimte wel eens...

Gesloten