LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Cristalliet aanrechtblad

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
agaatvlinder

Cristalliet aanrechtblad

Ongelezen bericht door agaatvlinder »

:?: Onlangs hebben we een keuken aangeschaft met een Cristalliet aanrechtblad. Het is een hoekkeuken. Het aanrechtblad bestaat uit twee delen. Nu wil het geval dat dit niet geheel naadloos, dwz de overgang is duidelijk voelbaar, gemonteerd is.
De vraag is of iemand hier ervaring mee heeft en of het uberhaupt wel mogelijk is een volmaakt glad aanrechtblad hiermee te maken.

Gast

Re: Cristalliet aanrechtblad

Ongelezen bericht door Gast »

Wel eens van kit gehoord ?

ronan

Ongelezen bericht door ronan »

als het blad echt ongelijk is dan heeft degene die de keuken geplaatst toch iets fout gedaan.
Het blad moet gewoon naadloos zijn met een kitrandje
Dus ik zou contact opnemen met de keukensteller en anders de keukenfirma

Kzin

Ongelezen bericht door Kzin »

Naadloos met een koppelnaad is een natuurlijk een contradictio. Wel mag je verwachten dat de 2 delen strak tegen elkara liggen zonder echt hoogte verschil. Lijkt mij een plaatsingsfoutje. Maar heeeel soms zijn de 2 bladen niet helemaal even dik. Dan is de bladen leverancier fout (ik geloof Dekker uit Zevenhuizen)

Kzin

mar53

Ongelezen bericht door mar53 »

Cristaliet is een organisch matriaal, hierbij kunnen , als je 2 delen tegen elkaar plaatst hoogte verschillen ontstaan van c.a. 1 mm. ( en dit is best hoog) niks aan te doen, Je verkoper had dit moeten vertellen. Of je wilde absoluut dit blad ( zonder verdere discussie ) bestellen.

Gesloten