Hallo beste lezers,
Ook wij waren toe aan een nieuwe keuken.
Na eerst wat op internet gezocht te hebben naar een keuken die in ons budget,hebben wij toch de beslissing gemaakt om bij de keukenconcurent in Utrecht te gaan kijken.(gewoon even kijken).
Mijn vrouw en ik zijn daar naar op een donderdag avond (20:00)naar binnen gegaan om even te kijken wat we precies wilden hebben.
We werden daar aangesproken door een hele vriendelijke vertegenwoordiger.
Ik heb hem direkt verteld dat we alleen even kwamen kijken.
Dat was uiteraard geen probleem en hielp ons daar ook heel goed mee,meneer wat voor kleur vindt u mooi,en mevrouw welke kleur vindt u mooi voor de keuken,en deze vraag werdt continu gesteld over elk onderdeel wat er in een keuken te vinden is.
Nou,dat maakte het voor ons een stuk makelijker.
Hij stelde ons voor om het allemaal op papier te zetten.
We hebben hem nogmaals gezegd dat we alleen even kwamen kijken.
Hij wilde hem graag voor ons tekenen want het was toch rustig in de zaak.
Nou ja,als je dit graag doet mag je hem uit tekenen, hebben wij hem gezegd.
Hij ging aan het tekenen (echt wel een vakman).
Nou, zo zal die worden zei hij toen die klaar was.
Willen jullie ook weten wat die gaat kosten op deze speciale donderdag.
Er werdt ons verteld dat alleen we alleen die dag al het inbouw appratuur er gratis bij kregen.
Hij kwam op een prijs van 9600,-
Ik heb hem gevraagd wat de keuken moest kosten zonder appratuur,want als we een keuken kopen wordt het zonder inbouw appratuur.(dit hadden we nog van onze andere keuken die 3 jaar oud was.
Hij kwam op een prijs van 5300,- euro.
Dit was wel incl. een vriezer en afzuigkap want die wilde we wel nieuw hebben.
Wij hebben de vertegenwoordiger vriendelijk bedankt voor zijn service en de koffie.
Maar zo makkelijk kwamen we niet van hem af,Hij wilde de keuken graag verkopen ondanks dat we hem duidelijk hadden verteld dat we alleen even kwamen kijken.
Hij wilde ons echt niet laten gaan !!
En ging de bedrijfsleider er bij halen en die wilde er een flatsceen 81 cm kado bij doen als we meten zouden tekenen.
Ik heb hem verteld dat we niet voor een tv kwamen kijken maar voor een keuken.
Nou,toen wilde hij weer 600,- van de prijs afdoen.
We zijn opgestaan en verteld dat we er over na gingen denken.
Wij kregen de tekenigen met pijn en moeite mee.
Het was ondertussen 22:30 toen wij het filiaal verlieten.
We dachten dat we er vanaf waren en even rustig er over na te kunnen denken.
Maar de volgende ochtend ging mijn telefoon en werdt mij gevraagd of we er al over na gedacht hadden.
Dit gebeurde 4 werk dagen achter elkaar ! soms 2x per dag !
Ik heb ze verteld dat ze op moesten houden met bellen en dat het gebel de druppel was om de keuken niet bij hun aan te schaffen.
Wees gewaarschuwd en sta heel sterk in uw schoenen voordat u er naar binnen loopt.
[/b]
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] De keukenconcurent
Re: De keukenconcurent
Wat een gang van zaken, na zoveel verhalen die ik hier heb gelezen slaat dit echt alles.
Gewoon keihard zijn, als je weg wilt dan kan echt niemand je tegenhouden. Ik ben ook een keer bij KK geweest in Utrecht.Ze druk aan het lunchen en dus kwam ook niemand naar me toe.
Misschien moet je volgende keer roepen ik heb maar 3000euro, meer heb ik niet, geef die keuken maar die je heb geoffereerd.
Gewoon keihard zijn, als je weg wilt dan kan echt niemand je tegenhouden. Ik ben ook een keer bij KK geweest in Utrecht.Ze druk aan het lunchen en dus kwam ook niemand naar me toe.
Misschien moet je volgende keer roepen ik heb maar 3000euro, meer heb ik niet, geef die keuken maar die je heb geoffereerd.
ps: we hadden 5000,-gepand voor een nieuwe keuken,iets meer was ook geen probleem geweest,maar minder betalen is altijd beter !
Daar stond ie dus al te liegen dat hij de inbouwapparatuur er gratis bij deed voor een totaalprijs van 9600,-, als hij daarna verteld dat de keuken zonder apparatuur 5300,- kost...Er werdt ons verteld dat alleen we alleen die dag al het inbouw appratuur er gratis bij kregen. Hij kwam op een prijs van 9600,-
Ik heb hem gevraagd wat de keuken moest kosten zonder appratuurr. Hij kwam op een prijs van 5300,- euro.
tekenen voor die 5300 euro's en dan na het tekenen zeggen : "ach, weet je wat? Apparatuur was toch gratis vandaag, doe die er toch maar bij"... oeps, dan heeft ie een probleem.
Oproep aan alle consumenten : Op naar de Keuken concurrent !!