| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Dealers Hacker?
Dealers Hacker?
Ik heb nu al 2 keer een dealerlijst opgevraagd bij Hacker maar geen respons.
Wie weet een aantal hacker dealers in de randstad?
Op google ook bijna geen resultaten.
Alvast bedankt
Wie weet een aantal hacker dealers in de randstad?
Op google ook bijna geen resultaten.
Alvast bedankt
-
CocaCola81
Re: Dealers Hacker?
Alphen a/d Rijn, http://www.vankempenkeuken.nl/
KeukenKampioen (DMG, verkopen het als Steinhaus bla bla bla)
KeukenKampioen (DMG, verkopen het als Steinhaus bla bla bla)
-
Pfffff
de complete mandemakers groep
bel dit nummer maar voor dealers : 0575 553063
Beste keukenverkopers,
We gaan hier toch niet argeloze mensen naar Mandemakers en zijn comorra vriendjes door verwijzen he?
Prima keuken Ivo maar koop hem aub niet bij DMG !!
Alleen als je alles vooraf wilt betalen natuurlijk !
We gaan hier toch niet argeloze mensen naar Mandemakers en zijn comorra vriendjes door verwijzen he?
Prima keuken Ivo maar koop hem aub niet bij DMG !!
Alleen als je alles vooraf wilt betalen natuurlijk !
-
CocaCola81
Tyf nou een keer een eind op Hark met je onnozele berichten, ik ben gewoon een consument met tenminste een constructieve bijdrage.
Wat een schuttingtaal zeg..... En van die nare ziektes's ook.....
Als ik Ivo was zou ik maar van 1 iemand bang worden.....en das van Coca Cola......
Wat een woorden voor een onschuldige consument....werkt ie misschien toch voor oom Ben?
Als ik Ivo was zou ik maar van 1 iemand bang worden.....en das van Coca Cola......
Wat een woorden voor een onschuldige consument....werkt ie misschien toch voor oom Ben?
-
CocaCola81
Nee, ik ben gewoon een consument, zie mijn andere posts..
Je bent gewoon een waardeloos figuur voor dit forum Hark, prutser. Zelfs je hetze tegen de DMG voer je onbeargumenteerd.. wellicht goed bedoeld maar je vervuilt meer dan dat je daadwerkelijk iets bijdraagt. Of zie je dat zelf niet in?
Je bent gewoon een waardeloos figuur voor dit forum Hark, prutser. Zelfs je hetze tegen de DMG voer je onbeargumenteerd.. wellicht goed bedoeld maar je vervuilt meer dan dat je daadwerkelijk iets bijdraagt. Of zie je dat zelf niet in?
Beste Hark,
Het gebeurt niet zo vaak maar soms kun je "iets" alleen maar volmondig beamen. En in dit geval had ik het zelf ook niet veel beter kunnen formuleren. Vandaar dat ik het nogmaals zal herhalen. Speciaal voor jou.

Het gebeurt niet zo vaak maar soms kun je "iets" alleen maar volmondig beamen. En in dit geval had ik het zelf ook niet veel beter kunnen formuleren. Vandaar dat ik het nogmaals zal herhalen. Speciaal voor jou.
Oef........Hark.Feit blijft dat het een organisatie betreft met een aantal verschillende formules met allen andere marktbenaderingen. Als een klant zich er prettig voelt (en die zijn er genoeg), als de verkoper zijn werk goed doet (en het gros doet dat), dan heb je een prima keuken daar. Heb je problemen met de voorwaarden, teken dan niet en ga ergens anders heen, vind je de onderhandelingsstrategie onprettig, hetzelfde.
is het je al gelukt een hacker dealer te vinden in de randstad?
-
CocaCola81
Altijd fraai zo'n topicstarter die afhaakt. Overigens heb ik van Hacker netjes een brochure gekregen plus adres dichtsbijzijnde dealer nadat ik deze had aangevraagd via de website.
Jammer cococola81 dat je zo snel conclusies trekt.
Ik heb het nummer dat rayke opgaf gebeld en werd netjes te woord gestaan. Ik heb een aantal dealers doorgekregen. Dus probleem opgelost.
Bedankt voor jullie reacties
Ik heb het nummer dat rayke opgaf gebeld en werd netjes te woord gestaan. Ik heb een aantal dealers doorgekregen. Dus probleem opgelost.
Bedankt voor jullie reacties