LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] diepte kasten bij een keukeneiland

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
keukeneiland

diepte kasten bij een keukeneiland

Ongelezen bericht door keukeneiland »

wat zijn de mogelijke kastdiepten bij een keukeneiland. Wij willen het werkblad 90-100cm diep maken met kasten aan twee zijden: aan de ene zijde apparatuur (bijv. vaatwasser) en aan de andere zijde opbergen. De kant met apparatuur moet volgens mij 60cm zijn, blijft dus voor de andere kant ca. 30-40cm over. Bestaan er kasten (met laden) van zo diep en kan iemand dan wat keukenmerken noemen....

(Merken waar onze interesses liggen zijn: Pronorm (kwa prijs), Next125, Siematic (mooi, maar duur)...

thx, M.

Gast

Re: diepte kasten bij een keukeneiland

Ongelezen bericht door Gast »

Er zijn genoeg goede keukenfabrikanten die ladenkasten ook op andere dieptes kunnen leveren.
Laat je goed informeren bij de goede keukenzaken.
Echt ook verkrijgbaar voor reeele prijzen.

Gast

iedereen heeft zoveel te kankeren over keukenmerken, keukenbedrijven, maar één keer een inhoudelijke vraag over een keuken en de antwoorden blijven weg.... typisch

Gastronoom

Ongelezen bericht door Gastronoom »

Dat ben ik op zich wel met je eens!
Mijn technische kennis is echter niet oneindig. Ben geen verkoper.

Reden dat er op deze vraag waarschijnlijk weinig antwoord komt is dat praktisch elke fabrikant deze oplossing wel kan aanbieden.
Onderkasten van 60 cm diep aan de ene kant is geen probleem, is namelijk standaard. Onderkasten van ca. 30 cm is ook geen probleem. Kwestie van inkorten of anders bovenkasten gebruiken.
Een werkblad van 90 erover heen en klaar is kees!

Deze vraag kan dus gewoon in elke winkel worden gesteld en een beetje verkoper/adviseur zal de oplossing aandragen.

Thomas12

Ongelezen bericht door Thomas12 »

Next 125 wordt bij Bruynzeel keukens verkocht als Bruynzeel Optima

Daar heb een romp van 560 mm en tegen de rug van die kast kan je een standaad kast plaatsen met een rompdiepte van 350 mm. Kom je totaal op een rompdiepte van 910 mm, blad overstek erbij optellen kom je op een bladdiepte van 950 mm.

Dit dus met standaard kasten waar niet in gezaagd hoeft te worden en dergelijke

Gast

een goede fabrikant heet ook ondiepte lade - elementen.
Uit mijn hoofd is de kast dan minimaal 32 cm diep. realiseer je wel dat de materiaaldikte van de ruimtemaat afgaat, dus erg veel kun je in die laden niet kwijt.
Wel handig om wat bestek in op te bergen als aan die kant ook je eettafel staat.
Rayke

PMV

Ongelezen bericht door PMV »

Waar ik nou kompleet GAAR van wordt is dat er uitspraken komen van,

599 x 698 x t678x5r768 x 4386754874x e88645.

Mag ik iets vragen :?:

Kan hier ook normaal en vooral MAKKELIJK LEESBAAR worden geschreven.

Bedankt.

Ik verkoop al meer dan 18 jaar keukens.
Wat de klant wil is DUIDELIJKHEID.

DUS: 365x9876894x4387uxjeriu748xbd6 = een keuken OKE.
ff normaal je mening op deze site zetten s.v.p.

pffff

Ongelezen bericht door pffff »

Volgens mij zie je dingen die er niet staan ???
18 jaar in het prijsvechters milieu ??

PMV

Ongelezen bericht door PMV »

Het gaat er bij mij niet om om de dingen die ik er ( Volgens jou niet zie staan Pfff )

Het gaat mij PUUR EN ALLEEN OM DE DUIDELIJKHEID.

76437836x784x89745x98r5nfvdfhx ngkorjh = volgens diegene die hier ook over mee praat op deze mannier zijn KWALITEIT wil tonen.

Dus SUCCES Pfff. met de mededingers die op deze mannier hun kwaliteit willen tonen.

Een lad 29,4 die 29,2 moet zijn.
Hou ALSJEBLIEFT OP MET DEZE DISCUSSIES

Koop een keuken bij iemand die weet waarover hij praat. OKE!!!!

pffff

Ongelezen bericht door pffff »

Mijn hemel PMV, begin je lam te worden op dit late uur ??
Of zit je je tegenvallende provisie uit te rekenen voor deze maand ?

16again

Ongelezen bericht door 16again »

PMV,

Klant wil behalve duidelijkheid ook de garantie dat alles past zoals op de tekening. Uiteraard kom je dan niet om goede maatvoering heen.

Verkoop je alleen recht-toe recht-aan keukens, die je op de achterkant van een bierviltje schetst?

Gast

en daar gaan we weer, de welles-nietes discussie tussen gefrusteerde keukenverkopers die alles beter weten, maar duidelijk géén adviseur zijn, want ze lezen niet eens de vraag van een potentiele klant, zoals deze door mij gestart is op dit forum....

dr. keuken

Ongelezen bericht door dr. keuken »

Gast,

Met alle respect, waarom vraag je zoiets op een forum, ga naar de dealer en leg je wensen op tafel, dan zal je snel genoeg een goed antwoord krijgen, of bel ze eerst, het is een duidelijke vraag.

Bij de betere keukendealer is het in korten van kasten geen probleem.

Dr. keuken.

Gesloten