LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] DMG Groep

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
striker009
Berichten: 65
Lid geworden op: 10 jun 2008 13:47

Re: DMG Groep

Ongelezen bericht door striker009 »

Naar mijn weten worden er geen klantgegevens uitgewisseld tussen de formules. Misschien een formulier ingevult voor een folder/magazine?

braadpan
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 mar 2009 00:10

Re: DMG Groep

Ongelezen bericht door braadpan »

Ja voor een infogids van Tulp keukens.

janjansssen
Berichten: 51
Lid geworden op: 08 dec 2008 18:44

Re: DMG Groep

Ongelezen bericht door janjansssen »

Naar mijn weten worden er geen klantgegevens uitgewisseld tussen de formules. Misschien een formulier ingevult voor een folder/magazine?
Wel hoor gegevens worden gewoon aanelkaar doorgespeeld, sterker nog als je naar een DMG winkel gaat en daar een offerte afslaat, dan kom je gewoon in het systeem van DMG met type keuken en een bedrag, elke DMG winkel kan daarin kijken.

striker009
Berichten: 65
Lid geworden op: 10 jun 2008 13:47

Re: DMG Groep

Ongelezen bericht door striker009 »

Wel hoor gegevens worden gewoon aanelkaar doorgespeeld, sterker nog als je naar een DMG winkel gaat en daar een offerte afslaat, dan kom je gewoon in het systeem van DMG met type keuken en een bedrag, elke DMG winkel kan daarin kijken.
Hoe komt u aan deze wijsheid??

Vanuit de winkel is het namelijk niet mogelijk, tenzij het bij dezelfde formule is.

Zou natuurlijk mooi zijn als verkoper. Offertes van andere winkels nabellen en verkopen. Lekker makkelijk en kost weinig energie.

janjansssen
Berichten: 51
Lid geworden op: 08 dec 2008 18:44

Re: DMG Groep

Ongelezen bericht door janjansssen »

Hoe komt u aan deze wijsheid??
Heel simpel, 1 dmg zaak bezocht, vervolgens krijg ik van 10 andere winkels telefoonjes/aanbiedingen per post.

En alle DMG zaken hebben een "hotline" met elkaar.

zelfstandigste
Berichten: 1971
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:45
Locatie: Belgie

Re: DMG Groep

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

Hoor ik ook steeds vaker van klanten, ze worden ermee geconfronteerd dat ze al eens eerder bij een andere zaak een offerte hebben aangevraagd.

Lekker laten zo....er zijn steeds meer mensen die daar niet van gediend zijn! :wink:

b.haup
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 mar 2009 23:21

Re: DMG Groep

Ongelezen bericht door b.haup »

Nederlandse Mededingingsautoriteit:
"Gezonde concurrentie
Een goed werkende markt vereist gezonde concurrentie. Aan gebrekkige marktwerking kunnen gedragingen of machtsposities van ondernemingen ten grondslag liggen. De NMa houdt daarom mededingingstoezicht. Het is ondernemingen verboden door afspraken met concurrenten de mededinging te beperken (kartelverbod). Daarnaast is het ondernemingen met een economische machtspositie verboden die macht te misbruiken, bijvoorbeeld door het hanteren van onredelijke voorwaarden jegens afnemers of door het uitsluiten van concurrenten. Economische machtsposities kunnen ook ontstaan door fusies of overnames. De NMa controleert het samengaan van bedrijven om te voorkomen dat concentraties ontstaan die een goede marktwerking in de weg staan."
bron:www.nmanet.nl

Het wordt tijd dat de NMa in actie komt.

16again
Berichten: 16119
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: DMG Groep

Ongelezen bericht door 16again »

Ook wet bescherming persoonsgegevens lijkt overtreden te worden.

Dit topic suggereert dat "leads" uitgewisseld worden tussen tulp en DMG. Dit kan van hogerhand georkestreerd zijn, het kan ook dat enkele bevriende verkopers elkaar de bal toespelen, zonder dat de rest van de organisatie er weet van heeft.

maxx
Berichten: 1701
Lid geworden op: 03 sep 2005 12:50

Re: DMG Groep

Ongelezen bericht door maxx »

De geruchten van een Tulp onder DMG zijn er al jaren. Zal er ook wel een keer van komen. Ben gaf in de vakbladen al aan dat het marktaandeel nog 15% moet groeien.

Hoezo NMa...... genoeg constructies te bedenken om hier onderuit te komen al lijkt het me geweldig als onze Neelie er een keer aandacht aan zou besteden :lol:

MVG


Ik red er vandaag in ieder geval weer 2 uit de klauwen van Ben....

loesjes
Berichten: 705
Lid geworden op: 22 sep 2005 10:26

Re: DMG Groep

Ongelezen bericht door loesjes »

volgens mij maxx gaat het niet zo goed met je bedrijf,

heel vaak als ik je berichtje lees geef jij aan dat je het heel druk hebt, nu heb je ook weer 2 gered of ga je er 2 redden

iemand die druk heeft praat daar eigenlijk nooit over, iemand die het graag druk wil hebben hoor je er wel over en vooral in de zin dat ze het giga druk hebben etc

het is net als met geld,
iemand die veel geld heeft, houdt zijn portemonee vaak goed in de broekzak en laat het niet aan anderen zien of horen,
iemand die weinig geld heeft laat vaak een portemonee zien gaat wat door zijn briefjes heen ( wat vaak alles is wat hij heeft) en doet net of heeft ie het heel goed.

maxx
Berichten: 1701
Lid geworden op: 03 sep 2005 12:50

Re: DMG Groep

Ongelezen bericht door maxx »

Loes, je bericht druipt weer van de frustratie. Iedere keer dat iemand een klein beetje lekker in zijn vel lijkt te zitten krijg jij een opvlieger. Blijkbaar werden de zonnestraaltjes voor jou vandaag weer bij de dakgoot afgeknipt.


Maare, toch een vrolijk Pasen. Kijk alleen wel uit met het eten van teveel eitjes. Daar krijg je druk van.


MVG

pfffff
Berichten: 737
Lid geworden op: 02 jun 2008 14:10

Re: DMG Groep

Ongelezen bericht door pfffff »

:lol:
Laatst gewijzigd door pfffff op 28 apr 2009 01:12, 1 keer totaal gewijzigd.

loesjes
Berichten: 705
Lid geworden op: 22 sep 2005 10:26

Re: DMG Groep

Ongelezen bericht door loesjes »

nee hoor maxx je vergist je , hier geen frustratie.
Ik ben al meer dan een jaar uit de keukenhandel vandaan.

Maar jouw berichtjes zijn de laatste tijd net als al die opgeklopte verkopers die dan op de vergaderingen van de inkoopverenigingen roepen dat ze het ooooo zooooo druk hebben en als je dan het jaar erop na vraagt waar ze zijn, dan zijn hun zaakje opgedoekt.

Laat een ander hier maar praten over hoe goed jij wel niet bent, en beperk jij je nu maar gewoon tot het geven van een goed advies, iets wat je altijd voorheen ook deed,
dat zou je een stuk meer sieren.

enne over de paaseitjes hoef je je niet druk te maken, die staan niet in het bekende sb menu

pfffff
Berichten: 737
Lid geworden op: 02 jun 2008 14:10

Re: DMG Groep

Ongelezen bericht door pfffff »

:lol:
Laatst gewijzigd door pfffff op 28 apr 2009 01:13, 1 keer totaal gewijzigd.

maxx
Berichten: 1701
Lid geworden op: 03 sep 2005 12:50

Re: DMG Groep

Ongelezen bericht door maxx »

Maar jouw berichtjes zijn de laatste tijd net als al die opgeklopte verkopers die dan op de vergaderingen van de inkoopverenigingen roepen dat ze het ooooo zooooo druk hebben en als je dan het jaar erop na vraagt waar ze zijn, dan zijn hun zaakje opgedoekt.

Beste Loes,

Daarom blijf ik ook ver uit de buurt van die inkoopverenigingen. Ik heb wel wat anders te doen dan dat oeverloze geblaat.

Je kunt ieder bericht lezen zoals je wilt. Wat jij zegt zou opgaan als er een grote reclame van mijn winkel boven zou staan maar in een anonieme omgeving als deze heeft het geen enkel nut.
Lekker werken allemaal 2de paas ? Neh , ikke niet
Ik ook niet. Ik hoop dat het zonnetje zich nog laat zien net als gisteren.

MVG

braadpan
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 mar 2009 00:10

Re: DMG Groep

Ongelezen bericht door braadpan »

@ pffff: [/quote]Tulp en DMG is larie, zijn zelfs geen geruchten over geweest, dit heet stemmingmakerij


Tulp keukens heeft een aantal weken geleden een leuke kortings aktie gevoerd op inbouwapparatuur ivm hun 30 jarig bestaan;ik heb daar bijna een keuken gekocht maar toch vanaf gezien omdat bleek dat er opeens op een aantal apparaten veel minder korting werd gegeven als toegezegd. Ik voelde me gewoon belazerd. 3 dagen later ben ik gebeld door Mandemakers keukens dat ik een keuken kon aanschaffen met 30% korting ivm hun 30 jarig bestaan. Ik heb mijn telefoonnummer aan 1 bedrijf gegeven en dat is Tulp keukens. Dat is dus helemaal geen stemmingmakerij maar zeer onfatsoenlijk van Tulp om mijn gegevens door te geven en neigt mij er toe te mogen concluderen dat Tulp onder DMG valt.

pfffff
Berichten: 737
Lid geworden op: 02 jun 2008 14:10

Re: DMG Groep

Ongelezen bericht door pfffff »

:lol:
Laatst gewijzigd door pfffff op 28 apr 2009 01:13, 1 keer totaal gewijzigd.

rayke
Berichten: 1018
Lid geworden op: 23 okt 2004 21:04

Re: DMG Groep

Ongelezen bericht door rayke »

Of een "slimme" verkoper die de provisie met z'n maatje deelt.

goos kamphuys
Berichten: 12
Lid geworden op: 26 jan 2009 10:39

Re: DMG Groep

Ongelezen bericht door goos kamphuys »

Ook Bemmel en Kroon wordt ingelijfd door de Grote Groep DMG

keukenmonteur
Berichten: 20
Lid geworden op: 22 dec 2006 00:39

Re: DMG Groep

Ongelezen bericht door keukenmonteur »

de dmg groep heeft wel :mrgreen:
Laatst gewijzigd door keukenmonteur op 17 mar 2012 20:40, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten