LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dornbracht

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
leandra1975

Dornbracht

Ongelezen bericht door leandra1975 »

Wij hebben een Dornbracht Maro kraan in bestelling in RVS, althans dat dachten wij want naar nu blijkt neemt Dornbracht de order niet behandeling omdat er serieuze problemen zijn met de levering. Er is schijnbaar brand geweest in de fabriek in DLD enige tijd geleden en nu is het wachten.. :cry:

Kan iemand misschien meer informatie geven hoe lang het nog gaat duren alvorens Dornbracht weer gaat leveren (en met name het door ons gewenste model)?

legoleek

Re: Dornbracht

Ongelezen bericht door legoleek »

lang, heel lang. Heb op de zaak ergens diverse mailing liggen wat ze (onze toeleveranciers) nog uitleveren, wat ze niet meer leveren etc. Het is echt diep ellendig wat er bij Dornbracht hebben meegemaakt. Ik meen me ter herinneren dat ze voorlopig geen rvs en een aantal series uitleveren (helaas niet echt aandachtig gelezen die mailings omdat we niks hebben uitstaan van Dornbracht.

Maar waarom niet gewoon je verkoper vragen. Het is niet echt een geheim dat Dornbracht problemen heeft ofzo.

leandra1975

Ongelezen bericht door leandra1975 »

Verkoper geeft ook aan dat er leveringsproblemen zijn, alleen ik neem dat die vroeg of laat weer worden opgelost. Vraag mij enkel af hoelang eea gaat duren. 6 maanden kan ik wachten, maar 2 jaar wordt een ander verhaal :roll:

legoleek

Ongelezen bericht door legoleek »

De schade die is aangericht, blijkt ernstiger dan aanvankelijk gedacht: de hele galvaniseerafdeling en delen van de montageafdeling en het magazijn zijn volledig verwoest.
..
Tijdens de heropbouw van de fabriek wordt het assortiment van Dornbracht teruggebracht tot een kernassotiment.
..
Kranen in Platina mat zolang de voorraad strekt
modellen Lot en Maro zolang de voorraad strekt. zowel chroom als platina mat
.

Als je nog niks hebt gekregen, muv het kluitje voor het riet, ben ik bang dat er voorlopig niks zal komen.
Er zijn meer (toe)-leveranciers die Dornbracht aanbieden: technische unie, vihamij, Vegro, doeco,dekker, etc. wellicht heeft een van hun misschien die kraan nog liggen.

Gesloten