LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] duitsekeuken import BV

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
vandebrug116
Berichten: 16
Lid geworden op: 11 apr 2005 08:10

duitsekeuken import BV

Ongelezen bericht door vandebrug116 »

Kent iemand het bedrijf Duitse keuken import. Graag jullie ervaring

Gast

Re: duitsekeuken import BV

Ongelezen bericht door Gast »

nein :roll:

gast7744

Re: duitsekeuken import BV

Ongelezen bericht door gast7744 »

Hoeveel topics ga je hier nog starten ??? Ga lekker in Die Heimat wonen of zo

Gast

Re: duitsekeuken import BV

Ongelezen bericht door Gast »

duitse keuken import suggereert "door directe eigen import" goedkoop te zijn.
Is niks anders dan de andere stunters.

ricky
Berichten: 21
Lid geworden op: 27 mar 2005 22:41

Re: duitsekeuken import BV

Ongelezen bericht door ricky »

DKI is iets goedkoper doordat ze geen keukenshowroom (wel stalen, deurtjes etc) hebben, niet op een mooie lokatie zitten, uitgaan van bestaande offertes en niet aan zgn. kortingsacties e.d. doen. Je gaat er naar toe met je offerte, laat hen hiermee rekenen en ze geven je meteen een eindprijs.
In principe dus snel, simpel en goedkoop als je weet wat je wilt. Ik ken alleen nog geen verhalen of de levering en montage wel of niet naar wens gaat.

Neros
Berichten: 8
Lid geworden op: 12 apr 2005 15:22

Re: duitsekeuken import BV

Ongelezen bericht door Neros »

Beste VANDEBRUG,

Ik heb een keuken aangeschaft bij de Duitse Keukens te Hoofddorp.
Het is een perfect keuken, en een perfecte kwaliteit. Ze verzorgen ook een enorme snelle, klantvriendelijke dienst. Alleen ze verkopen keukens aan bedrijven, winkels etc....ik ben particulier, aan mij hebben ze op een voorwaarde de keuken verkocht; als ik exact wist wat ik wilde hebben, dus je eigen design. Ik heb de keuken binnen 4weken gekregen. Tevens zijn ze veeeeel goedkoper dan in de winkel. Voor montage betaal je, zoals bij elke andere keukenzaak, appart.

Veel suc6!

Mvg, Neros

mar53
Berichten: 370
Lid geworden op: 16 feb 2005 22:09

Re: duitsekeuken import BV

Ongelezen bericht door mar53 »

Hartstikke veel succes met je garantie.

Als een keuken die uit duitsland moet komen binnen 4 weken staat zullen ze het wel heel erg druk hebben.

Helemaal als een fabriek je niet via de dealer levert.

Ik zou nu ook zeker geen ROVER meer kopen, al krijg ik hem voor 1000 euro. Volgende maand kan die naar de sloop als ik geen onderdelen meer kan krijgen ( of kopen) terwijl ik nog 10 jaar garantie heb.

NEROS, echt succes gewenst, hou je ons (eerlijk ) op de hoogte :?:

Bedankt.

Gast

Re: duitsekeuken import BV

Ongelezen bericht door Gast »

De duitse keukenimport is het schoolvoorbeeld van een keukenzaak die ervoor zorgd dat de keukenbranche zo'n slechte naam heeft. Een eigen showroom hebben ze niet, wel heel veel monsterdeurtjes met op de achterkant het adres van de dichtstbijzijnde dealer met wel een mooie showroom. "laat daar maar je offerte maken en dan gaan wij erwel onderdoor". Verder vertellen ze wat je wil horen. Het is onzin dat ze alleen aan bedrijven leveren, iedereen mag zich daar laten oplichten.
Het mooiste zijn nog wel de zielige opmerkingen over het gebrek van fatsoen van de grote keukenzaken en zelf geen haar beter zijn.

Neros
Berichten: 8
Lid geworden op: 12 apr 2005 15:22

Re: duitsekeuken import BV

Ongelezen bericht door Neros »

Mar53,

Ik weet niet wat je allemaal wilt zeggen hoor; maar de keuken is gekeurd, dus ik wens jou het allerbest toe...

Groet!

Neros
Berichten: 8
Lid geworden op: 12 apr 2005 15:22

Re: duitsekeuken import BV

Ongelezen bericht door Neros »

Graag mensen met ervaring spreken aub...
Mensen zonder ervaring hebben nog veroordelen merk ik.

Dus ga mensen niet beinvloeden door je veroordelen.

Vandebrug heeft gevraagd om ervaring; gaarne alleen ervaring vermelden en geen oordeel uitspreken over onderwerpen waar men geen verstand van heeft...

Gast

Re: duitsekeuken import BV

Ongelezen bericht door Gast »

Gekeurd :shock: :shock: :shock:
Door wie ????
Gebeurd dat dan bij je thuis ???
Ben heel benieuwd.

Neros
Berichten: 8
Lid geworden op: 12 apr 2005 15:22

Re: duitsekeuken import BV

Ongelezen bericht door Neros »

Ja, het is bij de aflevering van de keuken gebeurd. We hebben een professioneel iemand ingehuurd die in de branche inbouwkeukens zit, deze heeft de keuken doorgelopen en heeft de keuring afgegeven aan ons zodat we de keuken bij de aflevering volleding konden voldaan (want dat hadden we niet gedaan, alleen aanbetaling 10% vd aankoopsom).

mar53
Berichten: 370
Lid geworden op: 16 feb 2005 22:09

Re: duitsekeuken import BV

Ongelezen bericht door mar53 »

Iemand inhuren kost geld.
Fijn dat je het vertrouwen hebt in je keukenleverancier dat je daarna iemand INHUURD om het door hem geleverde product te contoleren.

Dit gaat echt helemaal nergens over.

Maar NEROS, succes. volgens mij weet jij echt waarover je het hebt :D

Gast

Re: duitsekeuken import BV

Ongelezen bericht door Gast »

Iemand inhuren kost geld.
Fijn dat je het vertrouwen hebt in je keukenleverancier dat je daarna iemand INHUURD om het door hem geleverde product te contoleren.

Dit gaat echt helemaal nergens over
Je huurt iemand in dus in het verleden huurde je iemand in. Vandaar de goede keuken keus.

chieltje
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 feb 2006 18:00

Re: duitsekeuken import BV

Ongelezen bericht door chieltje »

niet zo jaloers zijn mar53 en andere keuken verkopers, als de gemiddelde nederlandse keukenverkoper niet zo glad was qua werkwijze (en uitstraling) dan hadden mensen geen behoefte gehad aan bedrijfen zoals dki.. maar helaas, het enige wat de gemiddelde keukenverkoper willen is je een poot uit draaien om zo aan het einde van de maand zo veel mogelijk provisie te vangen. Ik geef ze verder geen ongelijk, maar klaag dan niet als men op zoek gaat naar alternatieven. ook kan mijn geld maar een keer uitgeven en vind 17.000 of 8.500 wel een heel groot verschil. en wat levertijd betreft, beetje raar dat zij het WEL sneller kunnen!!!

groetjes,

chiel,

met een zeer mooie dki keuken voor een zeer nette prijs

keukenvakman
Berichten: 136
Lid geworden op: 03 jan 2006 22:24

Re: duitsekeuken import BV

Ongelezen bericht door keukenvakman »

Ik snap ook niet zo goed wat nu het probleem is met DKI.

Als je er voor kiest om showrooms als paleizen te bouwen moet je toch een keer in de gaten krijgen dat sommige klanten hier niet voor willen betalen!
Vanmiddag weer een offerte onder ogen gekregen met een calculatie op boekjesprijs van 1,95. Zo kan ik óók 45% korting geven, shame on them.
Volgens de klant waren ze ook nog geïrriteerd dat hij ze een keukenboer noemde, volgens hen waren ze een keukenspeciaalzaak.
We proberen met z'n allen geld te verdienen in de keukenbranche maar op deze wijze is de naam keukenboer nog teveel eer!

Gesloten