LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] E+K keukens

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Astrid35
Berichten: 73
Lid geworden op: 28 mei 2006 09:28

E+K keukens

Ongelezen bericht door Astrid35 »

Hallo,

Ik heb dit forum doorzocht, maar kan weinig vinden over E+K keukens.
We zijn gisteren naar een keukenzaak geweest die dit merk verkoopt. Ik heb er zelf nog nooit van gehoord, maar wat die meneer me liet zien in de showroom zag er wel degelijk uit.

Het was een hoogglans keuken met ingelegde grepen en die meneer liet ons van alles zien, tot het makkelijk eruit klikken van de kastdeuren en hoe schoon te maken.

Was een leuk gesprek, goede indruk van de winkel, omdat we niet zijn weggegaan met een offerte oid (daar hebben we niet om gevraagd, we vertelden dat we net zijn begonnen met onze zoektocht), maar wel met behoorlijk meer kennis over keukens in het algemeen. Hij wist dat hij de tweede (en laatste want het zijn toch behoorlijk lange gesprekken die je voert) keukenzaak was die we bezochten en we hebben hem de ruwe schets laten zien van de opstelling die de eerste keukenman heeft gemaakt (geen prijzen oid).

Mijn vraag is nu: wie weet iets meer ov er de kwaliteit van E+K keukens?

Ik ben niet van plan een Bulthaup/ Smeg of ander schreeuwend duur merk te kopen want ik heb een hekel aan Leen van Frisia dus spaar er zelf voor, maar wil wel graag een goede keuken. De andere keukenman heeft ons een prijsindicatie van een Rotpunkt keuken gegeven (we vielen voor de keukenopstelling). Is dit een goed merk?

Alvast bedankt.
Astrid

Herrie2
Berichten: 59
Lid geworden op: 13 dec 2005 18:05

Re: E+K keukens

Ongelezen bericht door Herrie2 »

Astrid zowel over E+K als Rodpunkt valt het nodige te vinden met de Zoekfunctie. Volgens mij hebben ze zelfs wel eens tegenover elkaar gestaan voor een direct vergelijk.

Astrid35
Berichten: 73
Lid geworden op: 28 mei 2006 09:28

Re: E+K keukens

Ongelezen bericht door Astrid35 »

Hallo Herrie,

ben weer gaan zoeken maar echt veel zie ik niet over E+K. Wel over Rotpunkt, maar die klonk mij ook bekender in de oren dan E+K.


Astrid35
Berichten: 73
Lid geworden op: 28 mei 2006 09:28

Re: E+K keukens

Ongelezen bericht door Astrid35 »

Herrie,

Thanks !!! :)

objektieve vakman
Berichten: 55
Lid geworden op: 31 mei 2006 07:27

Re: E+K keukens

Ongelezen bericht door objektieve vakman »

Geen Ruzie maken !

E+K is duidelijk een hogere kwaliteit dan Rotpunt (Punto). E+K is alleen niet breed vertegenwoordigd in nederland.

Geef uw regio op en U krijgt van heel veel mensen adressen voor vergelijkende keukenmerken.

loesjes
Berichten: 705
Lid geworden op: 22 sep 2005 10:26

Re: E+K keukens

Ongelezen bericht door loesjes »

lezen objectieve vakman lezen....

er wordt info gevraagd over E+K niet over alternatieve merken

en naar mijn idee wordt hier helemaal geen ruzie gemaakt, maar wordt er gewoon info over de vraag. is voor jou misschien ook een tip!
gewoon info geven over de vraag en niet iedere keer een verwijzing maken naar jezelf of andere merken.

Astrid35
Berichten: 73
Lid geworden op: 28 mei 2006 09:28

Re: E+K keukens

Ongelezen bericht door Astrid35 »

Ruzie? :shock:

Nee joh ik bedankte herrie juist omdat ik die eerdere topics over E+K keukens niet kon vinden :)

Maar ook bedankt voor jouw info over dit merk, objectieve vakman :)

Gesloten