LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] EDMON KEUKENs BEVERWIJK

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
rijkeendejong

EDMON KEUKENs BEVERWIJK

Ongelezen bericht door rijkeendejong »

6-12 -2010 afmontage van een keuken: wat begon met een geweldige aankoop van een plezierige verkoop, is uiteindelijk na betaling uitgelopen tot een worsteling om voor elkaar te krijgen dat alles nog net op tijd voor de kerst gebruikt kon worden! Ik moest vele malen (6 tot 7 keer moeten praten) zelf achter me keukenelementen aanfietsen. Werd niet gebeld, moest ik zelf maar doen met planning, anderhalve dag voor niets thuis zitten wachten ( 3 keer zelf gebeld waar men bleef), en zelfs de achterwand van rvs zelf gemonteerd! geen vergoeding van ondertussen 6 dagen thuisblijven vanwege monteurs en montage. Na een aangetekenende brief aan de voormalige directie in hoorn, alles aan voorgelegt, maar werd niet op gereageert. Nu oktober 2011 een naheffing gekregen van 238 euro. Zowat een jaar later! Wij geven het nu uit handen, en zijn zeer teleurgesteld om na zoveel ellende met dit keukencentrum, er weer aan herinnerd te worden!! echt schandalig! een tip als je dit leest, betaal niets vooruit!!!!

rijkeendejong

Re: EDMON KEUKENs BEVERWIJK

Ongelezen bericht door rijkeendejong »

nog even naar de aangetekende brief zitten kijken, daar lusten de honden geen brood van!!! wat hebben we een hoop ellende gehad met dit keukencentrum, betalen oke!! en voor de rest vinden ze dat je het maar uit moet zoeken!!! de hele organisatie is top?????

Roeltej

Re: EDMON KEUKENs BEVERWIJK

Ongelezen bericht door Roeltej »

Is onderdeeltje van DMG... Mandemakers groep... zoek daar maar eens op op oa dit forum :P

Gesloten