LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] een Tulp of een Systemat keuken?

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
twijfel

een Tulp of een Systemat keuken?

Ongelezen bericht door twijfel »

Momenteel heb ik 2 identieke offertes liggen, prijs is nagenoeg het zelfde op een paar 100 euro na.

Wie van de 2 levert de beste keuken, en de beste service?

latnahc

Re: een Tulp of een Systemat keuken?

Ongelezen bericht door latnahc »

Tulp keukens iniedergeval niet, ze leveren niet wat er besteld is (of je moet meer betalen) en er is geen communicatie tussen de monteurs, leveraars en tulp zelf! Ik ben ook heel onbeschoft behandeld door de klantenservice! Wij hebben in totaal 5 maanden gewacht op de keuken daarna moest hij nog gemonteerd worden en er was van alles mis, er werden verkeerde spullen geleverd of helemaal niet geleverd. En nu wachten wij nog steeds! Koop dus niet bij Tulp je keuken!!!!

Keijzer

Ongelezen bericht door Keijzer »

Wij hebben anders een heel andere ervaring bij Tulp gehad. We werden fijn geholpen, er werd veel meegedacht en al onze wensen konden ze invullen. Bij levering waren er twee greepjes te weinig maar die werden gelijk toegestuurd.

hhmmm

Ongelezen bericht door hhmmm »

ga eens bij de keukenkampioen in rotterdam kijken prima service en goeie adviezen.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Toch fijn als ze niet leveren wat bestelt is? Dat betekent dus dat je het gratis krijgt en niet hoeft terug te geven......wat een prijs/kwaliteitverhouding. :!:

oud-verkoper

Ongelezen bericht door oud-verkoper »

Altijd voor Systemat gaan, zeer goed keukenmerk.

rotterdam

Ongelezen bericht door rotterdam »

Ikea heeft de beste keukens.(Dat vindt de consumentenbond ook)

Kwalitatief goed en tegen de laagste prijs en uitstekende garantie en service.

Je neemt de keuken direkt mee.(maar kan ook geplaatst worden)

Alleen apparatuur en keukenblad heeft 2 weken levertijd.

groet uit rdam

goes28

Ongelezen bericht door goes28 »

ja klopt

ben bij keukenboer geweest
keuken kost daar 8500 euro
en duurt 12 weken

bij ikea dezelfde 3500 euro en dezelfde week al geplaatst

talitha

Ongelezen bericht door talitha »

Bestel geen Tulp keuken. Ze beloven je van alles maar komen beloften niet na. Zijn brutaal qua communicatie, beantwoorden je mail c.q. brieven niet. Wij zitten inmiddels vijf maanden te wachten en de keuken is nog niet afgewerkt c.q. fouten hersteld. Je moet inderdaad op van alles toebetalen. De montagewerkzaamheden deugen niet en service ho maar! Wees gewaarschuwd.

lezer

Ongelezen bericht door lezer »

ik ben pas bij een mercedes garage geweest 32000 euro
ik ben geslaagd bij de kia dealer komt ook als beste koop uit de consumententest en was 9999 euro kwijt zeker doen
jongens wat een vergelijk een IKEA keuken of een ander merk.
IKEA is goed voor het klein spul en meubels maar keukens
Ik Koop Ergens Anders

Sjoukje

Ongelezen bericht door Sjoukje »

Wij hebben een Tulp keuken, de levering en de service was bij ons goed,de kwaliteit van de inbouwapparatuur en de kastjes echter niet. Bij ons laat het plastic wat ze over de kastjes hebben geplakt los naast de inbouw magnetron-oven en ook boven het gasstel. Ik koop niet weer bij Tulp en zou voor de Symetic gaan

twijfel

Ongelezen bericht door twijfel »

ik sta op het punt de knoop door te hakken.

offerte Tulp € 19.500 met Bosch app.

offerte Systemat € 18.000 met Siemens app.

beide offertes incl, montage.

ik heb het idee dat ik voor de Systemat ga, de keuken bestaat voor het grootste deel uit lades en de lades van Systemat zien er net even iets degelijker en steviger uit.

enige nadeel is dat ik op alle Bosch app. 5 jaar garantie krijg en op de Siemens app. slechts 2 jaar.

Gast

4 apparaten van Siemens, krijg je ook gewoon 5 jaat garantie

Gast

Ik heb een Tulp keuken, mijn ouders en nog meer bekenden. Allemaal prima behandeld en keurig afgehandeld.
Er kan bij elke keukenboer iets fout gaan. Lees alle andere verhalen en je ziet dat je soms gewoon mazzel moet hebben.

Ik ga voor het nieuwe huis weer een Tulp keuken kopen! (En misschien ben ik dan niet tevreden, de toekomst zal het leren.)

Nada

Ongelezen bericht door Nada »

Ook ik heb een Tulp keuken, en zonder enige vorm van agressieve verkooptechnieken gekocht. We zijn nergens voor gepusht, de aflevering was prima, de installatie (gebeurt overigens door een extern bedrijf) was in 1 dag geklaard zonder problemen. Ons RVS ladeblok had alleen qua uiterlijk iets te verschillende RVS toplaag, dit is zonder enige problemen kostenloos vervangen.

De keuken hebben we al 2 1/2 jaar en nog hebben we er plezier van!

Enne... Siemens komt uit dezelfde fabriek als Bosch!

Gesloten