LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Eindelijk de beslissing!

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
DomiK

Eindelijk de beslissing!

Ongelezen bericht door DomiK »

Hoi allemaal,

jaja wij hebben dan eindelijk een keuken gekocht! Nog niet getekend maar dat gaan we deze week doen.

We zijn toch bij Van Diessen in Veldhoven geslaagd. We doen toch geen uitbouw, dus het blijft een kleine keuken, maar we krijgen wel de topapparatuur die we wilden (Siemens oven, Siemens inbouwmagnetron, Siemens "xl" vaatwasser (zo'n extra hoge), Liebherr Biofresh koelkast 140 cm, Itho afzuigkap, "gewone" Atag gaskookplaat).

Bij van Diessen konden we binnen ons budget ook nog een granieten blad betalen, zoals we zo graag wilden! "Gewone" kastjes met HPL afwerklaag, wel overal dempertjes op etc, flink wat laden, 2 carousselkasten als oplossing voor de kleine hoeken... JOEPIE! Heb er helemaal zin in.

Eind november begint de aannemer om een groot raam in de keuken te maken (er komt ook eenzelfde granieten vensterbank) en een week later komt de keuken. Dan is het voor Sinterklaas nog zo goed als af! Hoera!

Iedereen bedankt voor de tips hier en hopelijk heb ik geen reden meer om her nog vragen te stellen... Maar ik zal wel vertellen of alles net zo fijn gaat met het zetten als ik nu hoop!

Liefs Domi

1971

Re: Eindelijk de beslissing!

Ongelezen bericht door 1971 »

dan zou ik maar opschieten als je de keuken eind november de keuken wilt hebben
lijkt me een beetje kort dag

als je deze week de keuken gaat bestellen heb je dus een levertijd van 3 / 4 weken
( zal niet echt meevallen )

succes

zelfstandigste

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

Van Diessen is een betrouwbare partij, maken heel veel zelf, succes !!

DomiK

Ongelezen bericht door DomiK »

Hoi,

alles is al afgesproken, leveringsdatum etc. Omdat wij zo'n "standaard" keukenkastjes hebben, is er geen probleem. Ze plannen dat gewoon in en hebben al het materiaal al liggen.

Liefs Domi

Gesloten