LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Eindelijk een positieve ervaring in de keukenwereld!

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
FloggingMolly

Eindelijk een positieve ervaring in de keukenwereld!

Ongelezen bericht door FloggingMolly »

Na diverse "winkels" te hebben bezocht (Keukenconcurrent, keukenkampioen, grando, superkeukens) en daar veel onder druk te zijn gezet, was ik het een beetje beu in mijn zoektocht naar een keuken. Tot ik aankwam bij de keukenstunter in Arkel. De naam doet weinig goeds vermoeden, maar...

Wat een verademing in deze wereld! Na een aantal keukenzaken (cq. oplichters) als keukenkampioen en grando te hebben bezocht, ook eens gaan praten bij een kleine lokale keukenboer, namelijk de Keukenstunter in Arkel. Hier geholpen door de directeur zelf. Open gesprek, eerlijkheid van beide kanten en een zeer plezierig gevoel aan over gehouden (na alle opdringerige lui bij de overige aanbieders).

Vervolgens weer langs geweest voro een tekening e.d. De beste man nam weer alle tijd voor ons, maakt een mooie tekening en gaf ons een prijsindicatie. Offerte mochten we meenemen, evenals de prijsopgaaf. Dit waren we ook al niet gewend. Na de eerste offerte nog wat aanpassingen laten doen. Er wordt met alle plezier een nieuwe tekenig voor je gemaakt, inclusief bijbehorende offerte. Dit alles kun je gewoon weer meenemen met daarbij de boodschap: denk er nog maar eens rustig over na.

Uiteindelijk de mooiste prijs van allemaal, met daarnaast ook nog een geweldige service. Ik kan iedereen deze keukenboer aanraden. Arkel ligt trouwens bij Gorinchem, voor degenen die dat niet weten. Goed bereikbaar voor mensen uit de regio Utrecht, Rotterdam en Breda. Misschien niet voor iedereen in de buurt, maar zeker de moeite waard om eens te gaan kijken!!

salmiac

Re: Eindelijk een positieve ervaring in de keukenwereld!

Ongelezen bericht door salmiac »

HOi,

Hartstikke goed joh!
Maarreeeehhh, je hebt het over 'de mooiste prijs van allemaal', maarwat betekent dat concreet?
Noem eens bedragen die je bij eerdere offertes hebt gekregen en die je nu hebt?

gr. Salmiac

PUURRUUD

Ongelezen bericht door PUURRUUD »

mooie tekeningetjes maakt de beste man zeker. Scheelt toch al snel weer een uurtje of wat als klanten met een kant en klaar ontwerp aankomen...

GWTE

Ongelezen bericht door GWTE »

Dit is wel een erg doorzichtige positieve opmerking over een keuken bedrijf. Ligt er wat mij betreft te dik boven op. Verwijderen dus maar deze verkapte reclame (van eigenaar). Geen enkele klant kan bij aanschaaf van de keuken al weten hoe de service is. En vermelden dat de regio’s Rotterdam, Utrecht en Breda op een steenworp afstand liggen lijkt mij voor een willekeurige tevreden klant ook niet echt relevant om te vermelden.

GWTE :roll:

CocaCola81

Ongelezen bericht door CocaCola81 »

In die categorie heb ik gebruiker "Hebnol", http://www.eigenhuis.nl/Forum/ShowPost.aspx?PostID=1953

Tweemaal gepost (Ctrl + F gebruiken), de ene keer heeft deze snuiter een Nolte keuken gekocht en twee maanden eerder een mooie Hebaform die naar tevredenheid was geplaatst. Beiden bij dezelfde zaak, Profit Keuken in Capelle. Beide keren worden andere keukenzaken, opvallend, afgekraakt. Makes you wonder.. :D

Gesloten