LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] en ja hoor, mandemakers door de bocht.............

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Jansen66
Berichten: 9
Lid geworden op: 24 jan 2006 09:35

en ja hoor, mandemakers door de bocht.............

Ongelezen bericht door Jansen66 »

Ik even de showroom ingelopen hier in wateringen bij Mandemakers om naar en systemat keuken te kijken.......
Zie ik een poggenpohl keuken staan met jawel een glazen werkblad, dus ik vraag aan een van die verkopers wat dat ongeveer kost, moet toch weten hoe of wat voordat ik ergens helemal weg van ben en er voor wil gaan toch??

Dus hij pakt het 'boek van Erbi' erbij en gaat zoeken. Nou 'mevrouwtje dat blad kom, met die rvs onderrand op 1400 euri per strekkende meter'.
Dus ik zo van euhhhhhhhhhh, slik...okee, bedankt voor de info.....

Vanochtend een helder moment gehad en ik dacht laat ik een bellen naar Erbi, niet zozeer voor de prijs maar meer voor het onderhoud en levensduur van zo'n glazen werkblad. In het gesprek met de dame van Erbi kwam dan ook nog even de prijs ter sprake,....tja, als ik ze dan toch aan de phone heb...........
Zegt ze; dat blad komt neer op 700 Euri per strekkende meter, de normale diepte van 60 cm.

Euhhhhhhhhhhh, ik weet niet hoor... maar volgens mij zijn ze goed bezig bij Mandemakers...........
En neen, ze heeft mij niet de pijzen doorgegegeven waarvoor de keukenboer deze bladen inkoopt.........

gast500
Berichten: 216
Lid geworden op: 31 jul 2004 16:51

Re: en ja hoor, mandemakers door de bocht.............

Ongelezen bericht door gast500 »

Stelletje oplichters zijn het. En dan geven ze je zogenaamd 40% korting...jaja, sigaar uit eigen doos. En dat doen ze dan ook alleen maar als je gaat afdingen dus als je dat niet doet betaal je grof teveel.

Begrijp me goed, ik ben niet vies van geld verdienen maar deze manier van werken keur ik af!

eagle
Berichten: 48
Lid geworden op: 21 sep 2005 12:51

Re: en ja hoor, mandemakers door de bocht.............

Ongelezen bericht door eagle »

geven ze daar 40% korting op erbi bladen? :? :? :? :? :?

Graspol
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 feb 2007 18:16

Re: en ja hoor, mandemakers door de bocht.............

Ongelezen bericht door Graspol »

Klopt helemaal , ik ben 4 jaar als tekenaar/werkvoorbereider in dienst geweest van een gote leverancier van mandemakers en wat al dies meer zij van Ben.

Zij verkopen inderdaad bv stenen werkbladen voor veel te hoge prijzen , het is echt waar !

Weet dat een plaat graniet of composiet gemiddeld ( afmetingen 140 cm X 3000 cm ) 350,00 euro kost , je kan hier 6 meter blad uit halen en nog diverse meters vensterbank en waterkering.

Inderdaad er moet worden verdiend maar deze jongens , ik heb er zelf aan mee gedaan , zagen de poten onder je stoel vandaan.

Het klopt dat mensen worden voorgelogen door dit arrogante bedrijf , niet mee in zee gaan , goedkoop blijkt ook hier duurkoop.

Opzouten
Berichten: 6
Lid geworden op: 04 mar 2007 21:14

Re: en ja hoor, mandemakers door de bocht.............

Ongelezen bericht door Opzouten »

Graspol? opzouten....

weet je wat ze vedienen op medicijnen? zeur je toch niet over inkoop-prijzen..... :!:

puerto38
Berichten: 79
Lid geworden op: 01 jun 2006 14:50

Re: en ja hoor, mandemakers door de bocht.............

Ongelezen bericht door puerto38 »

Zeg opzouten, graspol mag best zijn verhaal vertellen.

Kijk bij medicijnen kan je alleen nog kiezen voor een goedkoper merk.
Maar de meeste keukenzaken beloven je veel, korting dit en korting dat.

Gratis dit en dat.
Terwijl je wat je gratis krijgt, zelf betaald.
Kijk bij mij is pas iets gratis als je bijv een tv koopt die overal het zelfde kost en bij een zaak krijg je er bijv een dvd-speler bij.
Dan kan ik zeggen, die dvd-speler is gratis.
Consumenten mogen best gewaarschuwd worden voor de praktijken van keukenzaken.

Dus even inbinden opzouten..................

Gesloten