LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ERVARING MET "KEUKEN VISION" (Dordrecht)

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Ken2066
Berichten: 6
Lid geworden op: 01 mar 2011 20:12

ERVARING MET "KEUKEN VISION" (Dordrecht)

Ongelezen bericht door Ken2066 »

Dames en Heren,


Hoop dat mijn berichtje jullie kan helpen als jullie een keuken willen kopen bij KEUKEN VISION, want het is een slechtste keukenboer die ik ooit gezien heb. Hieronder is onze situatie:


Op 4 september 2010 heb ik een keuken bij hen gekocht en hadden wij daarbij het volgende afgesproken over de levertijd:
De levering van de keuken zou 3 maanden duren. Op 10 december 2010 werd de keuken dan ook geleverd. Echter, tijdens de levering bleek een deel van het werkblad stuk te zijn. Het werkblad moest opnieuw besteld worden. De keukenboer heeft telefonisch kenbaar gemaakt dat we het werkblad eind januari tot begin februari konden verwachten. Op 11 februari 2011 zou de leveringsafspraak zijn. Tot onze teleurstelling, heeft de keukenboer op 9 februari jl. de afspraak afgebeld, omdat het kleurverschil van het werkblad te groot zou zijn. Het materiaal is afgekeurd en de keukenboer gaf aan dat het nog 3 weken kan duren om het werkblad te leveren.
Bovendien is onze koel/vries combinatie vanaf het begin helemaal stuk, wij hebben nog niet eens gebruikt. Na een paar keer overleggen kregen wij eindelijk een nieuwe koel/vries combinatie, maar na ong. 3 tot 4 weken ging de ventilatie van de koelkast kapot, nu moeten wij weer 2 weken afwachten voor de reparatie. Verder was het scharnier van de la niet goed ingesteld, alle borden van ons waren bijna op de grond gevallen; eigenlijk zijn er nog meer problemen, maar ik heb geen zin in om het allemaal te beschrijven. Kortom: ongelooflijk slechte kwaliteit en service.


Vanaf de aankoopdatum tot en met heden zijn er 6 maanden verstreken. Tot op het heden hebben wij nog steeds geen respons gehad.


Op welke manier kunnen wij uit deze situatie komen, want er is steeds uitstel van de levering . Het is toch van de zotte dat we zolang moeten wachten en bijna een half jaar zonder het werkblad moeten doen. Welke stappen kunnen we nemen in onze rechtspositie?
Zijn er meer mensen die dezelfde ervaring hebben met Keuken Vision? Het schijnt een algemeen probleem te zijn.


Het erge is dat we voor de keuken het gehele bedrag betaald hebben. Ik vind dat de consument op deze markt / branche een sterkere rechtspositie moet krijgen, gezien het feit dat het om een dure aankoop gaat. Je wilt immers ook waar hebben voor hetgeen wat je betaald hebt.


Grt,


Ken

Ken2066
Berichten: 6
Lid geworden op: 01 mar 2011 20:12

Re: ERVARING MET "KEUKEN VISION" (Dordrecht)

Ongelezen bericht door Ken2066 »

Na halve jaar is onze keuken eindelijk compleet, maar de kraan zit weer los en het moet weer gerepareerd worden.............. Binnen 6 maanden hebben wij 7 afspraken gemaakt voor allerlei reparaties voor onze keuken ... ...

Ik heb in ieder geval geen goede ervaring gehad met deze keukenboer, en hij is sucks. Ik heb er gekocht en heb er verschrikkelijke spijt van....... dus je moet het zelf weten, maar ik raad je aan om toch nog even verder te kijken.

Adje Viseur
Berichten: 71
Lid geworden op: 06 okt 2005 23:04

Re: ERVARING MET "KEUKEN VISION" (Dordrecht)

Ongelezen bericht door Adje Viseur »

Zo, je dacht zeker; niemand reageert...laat ik dan zelf maar reageren op mijn eigen topic...tsja....

hyama
Berichten: 104
Lid geworden op: 13 nov 2007 20:48

Re: ERVARING MET "KEUKEN VISION" (Dordrecht)

Ongelezen bericht door hyama »

:D :shock:

Ken2066
Berichten: 6
Lid geworden op: 01 mar 2011 20:12

Re: ERVARING MET "KEUKEN VISION" (Dordrecht)

Ongelezen bericht door Ken2066 »

Ik wil alleen mijn ervaring delen, want een keuken kopen praat je niet over paar tientjes! Bovendien vind ik de service van Keuken Vision echt slecht en het is gewoon "After sales"!!!

bianca82
Berichten: 771
Lid geworden op: 24 nov 2010 15:36
Locatie: nederland

Re: ERVARING MET "KEUKEN VISION" (Dordrecht)

Ongelezen bericht door bianca82 »

heb geen ervaring met ze..

maar ken gewoon je ervaring neerzetten hoor :)

heb je al gekeken of ze bij een bracheorganisatie aangesloten zijn? misschien als keukenvision niet thuis geeft dat je een klacht indiend bij die belangen organisatie

ook is het misschien handig om een aangetekende brief met alle gebreken te zenden en duidelijk aan geven dat je wil dat alles wordt opgelost.

jlthkoch
Berichten: 1215
Lid geworden op: 11 okt 2005 23:10

Re: ERVARING MET "KEUKEN VISION" (Dordrecht)

Ongelezen bericht door jlthkoch »

Adje Viseur schreef:Zo, je dacht zeker; niemand reageert...laat ik dan zelf maar reageren op mijn eigen topic...tsja....
Dus?
Zo je dacht zeker: al een paar maanden geen bericht geplaatst dus laat ik maar weer eens wat plaatsen....... tsja......

Niets mis mee als iemand een "update" geeft, niks bijzonders.....

Ken2066
Berichten: 6
Lid geworden op: 01 mar 2011 20:12

Re: ERVARING MET "KEUKEN VISION" (Dordrecht)

Ongelezen bericht door Ken2066 »

Zoals jullie weten, hebben we een heleboel meegemaakt met onze keuken.
Hierbij weer een update van onze “fijne” ervaring met KeukenVision.
Enkele maanden geleden deed de inductiekookplaat tijdens het koken niet meer. We hadden de meterkast gecontroleerd, maar we konden het probleem niet verhelpen. De volgende dag kwam de netbeheerder om de hoofdverzekering te vervangen. De rekening zouden we nog opgestuurd krijgen. Natuurlijk, wij wilden niet zomaar voor de rekening opdraaien. Na de vervanging van de hoofdverzekering kregen we het apparaat nog niet aan de praat. Via de service van Bauknecht hebben we een afspraak laten maken voor een monteur. En ja hoor, we moesten 3 weken wachten voor de monteur. Dat betekent 3 weken zonder een kookplaat en afhaal Chinees!!!! De monteur haalde de kookplaat uit elkaar. Hij zei dat er onderdelen besteld moesten worden. Tot vervelens aan toe moesten we een week wachten. Daarna kwam de 2e (andere) monteur. Deze constateerde dat de bedrading niet goed was aangelegd met als gevolg een kortsluiting in de kookplaat en in de meterkast. Deze had bij het monteren van de keuken goed gedaan moet worden volgens de monteur. En wie heeft de keukenmontage gedaan? Juist, KeukenVision. We hebben de acceptgiro naar KeukenVision gestuurd met onze toelichting. We moesten lang wachten, omdat de keukenboer de situatie steeds moest onderzoeken. Na wekenlange correspondenties over de mail heeft ze eindelijk de knoop doorgehakt om de acceptgiro te betalen. Hehe, eindelijk. Wat een moeite kost het om die €68 aan netbeheerderdkosten terug te verhalen, terwijl deze prijs niet te vergelijken is met de prijs die we voor de keuken betaald hebben!

Grt.

MAXIEM

Re: ERVARING MET "KEUKEN VISION" (Dordrecht)

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Ken2066

Jouw ervaringen met dit keukenbedrijfje zijn dus een sterke indicatie voor andere konsumenten om met deze keukenzaak geen zaken te doen. Met zo'n bedrijfscultuur snij je dus in eigen vlees, en dat is erg kortzichtig en dom.

Maxiem.

Nuisker
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 apr 2012 09:58

Re: ERVARING MET "KEUKEN VISION" (Dordrecht)

Ongelezen bericht door Nuisker »

Keukenvision Nooit meer!!!
Wij hadden bij Keukenvision een keuken besteld en met het plaatsen ging het al mis de keuken werd 1 dag voor plaatsing afgebeld de keuken stond nog in duitsland werd er gezegd dus een week later, nou goed dan toen de keuken werd geplaatst stonden de buitenkasten 2 cm buiten de muur doordat de maat van het granieten werkblad niet klopte heeft mijn vrouw de monteurs er tijdens het plaatsen op geattendeerd maar deze zeiden toen dat het niet anders kon, aangezien het op tekening wel klopte en wij dit zeiden werd er gezegd dat een tekening niet bindend was? toen wij daar niet mee accoord gingen is de keuken er uitgebroken ja u leest het goed echt uitgebroken! Het werkblad ging retour fabriek en werd op de juiste maat gemaakt toen kwamen de kasten wel uit! Maar doordat het houtwerk en de greeploze lijsten er waren uitgebroken werd het er toen ingelijmd ipv geschroefd dit doordat er geen vlees meer zat op het houtwerk door het uitbreken, er werd mij beloofd dat er 20 jaar garantie werd gegeven op het materiaal en montage want ik kan mij voorstellen dat een lijm constructie eerder loslaat dan een normaal zoals het hoort geschroefde verbinding.zeker boven een vaatwasser die wisselende temperaturen heeft. Ook de apparatuur van Siemens o,à de afzuigkap werd gewoon met 2schroeven opgehangen hier zat af fabriek een montage beugel bij maar de monteurs vonden dat maar niks en zijden dat dat rommel was en ze dat maar niet gebruikte let wel een afzuigkap van 2000 euro !!!!
Van al de beloofde toezeggingen kwam tot op heden niets terecht ik ben nu met een rechtszaak tegen hen bezig en eis gewoon dat alles wordt opgelost en zoniet dat de keuken gedemonteerd en teruggenomen wordt een keuken van 15.000 euro daar mag je toch wel wat van verwachten voor de geïnteresseerden dit alles is op foto en film vastgelegd dus wie wil zien wat voor prutsers er bij Keukenvision werken zal ik op verzoek dit toemailen dus mensen wees gewaarschuwd en koop in ieder geval geen keuken bij Keukenvision

Ken2066
Berichten: 6
Lid geworden op: 01 mar 2011 20:12

Re: ERVARING MET "KEUKEN VISION" (Dordrecht)

Ongelezen bericht door Ken2066 »

Nuisker schreef:Keukenvision Nooit meer!!!...
Beste Nuisker,

Gaat het verder goed met jouw incident? Is je probleem opgelost? Helaas heb jij mijn artikel niet eerder gelezen voordat je met hun in zee ging.

Grt, Ken

Gesloten