LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Falcon Fornuizen: waar bekijken?

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
tdorus

Falcon Fornuizen: waar bekijken?

Ongelezen bericht door tdorus »

Weet iemand waar in Nederland het Falcon fornuis "Professional 90" te bekijken is? Zelf de importeur in Nederland, Denardi, schijnt 'm niet te hebben staan. Voor ik tot aanschaf van een fornuis aanga, zie ik het graag 'live'..... Bij voorbaat dank.

rayke

Re: Falcon Fornuizen: waar bekijken?

Ongelezen bericht door rayke »

Vraag hen of er eentje bij een dealer staat.

maxx

Ongelezen bericht door maxx »

Beste Tdorus,

Heb je Denardi al gebeld? Via hun website kom je aan de gegevens.

Misschien wil jouw dealer liever niet dat je in een andere winkel gaat kijken......

MVG

tdorus

Beste Maxx,

Denardi zelf melde/mailde me dat zij het model niet hadden staan in Barendrecht (net als een ander model welke ik ook mooi vind, de Toledo 90).

Ik heb nu het verzoek uitstaan of ze mij kunnen vertellen of de Professional 90 ergens in Nederland te aanschouwen is........

Heeft iemand 'm misschien thuis staan, of gebruikerservaringen mee?

Dank,

CocaCola81

Ongelezen bericht door CocaCola81 »

Volgens mij heb ik vorig jaar op de Woonbeurs (A'dam RAI) een behoorlijke rij Falcon fornuizen op, I guess, hun eigen stand, gezien. De Woonbeurs komt er weer aan, eind Sept/begin Okt, wellicht dat 'ie daar wél staat?

tdorus

Beste CocaCola81,

Dank voor het advies. Volgens de woonbeurs website zal noch Falcon, noch Denardi een stand hebben, maar het fornuis zou bij een andere exposant kunnen staan. (verder is het bezoek nuttig vanwege alle andere zaken die nog besoten moeten worden bij ons nieuwbouwhuis)

Nogmaals, dank voor de tip.

deleeuw

Ongelezen bericht door deleeuw »

Wij hebben een Falcon Classic 90, hij is zo geweldig en makkelijk in gebruik. Echt een eyecatcher als je bij ons in de keuken komt.

Bij de volgende site verkopen ze o.a. Falcon fornuizen en zij hebben een showroom om de fornuizen te bezichtigen.
http://www.kooklux.nl/

Gesloten