LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Folie Nobilia keuken
Folie Nobilia keuken
Sinds 2 jaar heb ik naar tevredenheid een Nobilia keuken van 1 keukenlaatje laat echter de folie los, de keukenzaak waar deze keuken is gekocht is failliet.Nobilia regeert niet op mailtjes waar zou ik terecht kunnen?
-
Re: Folie Nobilia keuken
Welke regio? Dan geef ik u wel een adres waar u terecht kan, Nobilia levert absoluut service, maar enkel via dealers!.
Ik kom er dan morgen even op terug......
Ik kom er dan morgen even op terug......
Laatst gewijzigd door zelfstandigste op 16 jun 2008 15:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Het gaat hier om de regio Rotterdam.
Alvast bedankt
Alvast bedankt
-
Je kan het proberen bij Keukenspectrum in Rotterdam, of Rijnmond Keukens in Rotterdam, of drechtsteden keukens in Alblasserdam.
Succes!
Succes!
-
Hallo, even wat later als verwacht........
Adje Viseur heeft al een paar adressen gegeven, daar kunt u terecht.
Neem wel het ordernummer (op oranje sticker, meestal in spoelkast) mee zodat nobilia de gegevens van uw keuken direct kan ophalen.
Mochten er nog vragen zijn, of als u denkt dat ik iets kan betekenen in deze, stuur me dan maar even een mailtje [email protected]
Adje Viseur heeft al een paar adressen gegeven, daar kunt u terecht.
Neem wel het ordernummer (op oranje sticker, meestal in spoelkast) mee zodat nobilia de gegevens van uw keuken direct kan ophalen.
Mochten er nog vragen zijn, of als u denkt dat ik iets kan betekenen in deze, stuur me dan maar even een mailtje [email protected]
dank je wel, ik ga mijn best doen